;
coinex

بهترین انیمه های 2022 ؛ انیمه جدید چی ببینیم؟

تکراتو قصد دارد در این مطلب بهترین انیمه های 2022 را برای عاشقان انیمه معرفی کند. انیمه یک سبک خاص از زیرمجموعه انیمیشن‌سازی و کارتون‌سازی است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما هم از طرفداران انیمه هستید پس با ما همراه باشید.

به هر نوع انیمیشنی که در ژاپن به صورت دستی و کامپیوتری طراحی شده باشد، انیمه می‌گویند. البته باید گفت که در ژاپن صرف‌نظر از سبک و ریشه، برای تمام آثار انیمیشنی از لفظ انیمه استفاده می‌شود.

اما در مقابل در خارج از ژاپن لفظ انیمه برای آثار انیمیشنی که در کشور ژاپن ساخته شده باشد، گفته می‌شود؛ این آثار علاوه‌بر زبان دارای مشخصات مخصوصی در ساختار خود هستند. به طور کلی در ژاپن به هر انیمیشنی، فارغ از نوع آن، انیمه می‌گویند. اگر از طرفداران انیمه‌ هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین انیمه های 2022

بدون شک انیمه ها از محبوبیت زیادی بین مردم دارند و همه ما خاطرات بسیاری با انیمه‌ها داریم. انیمه‌ها در ژانر‌های متفاوت و جذاب در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

این انیمه‌های در کشور‌های متفاوت با اداب و رسوم متفاوت ساخته می‌شود. برای مثال کشور چین تحت تاثیر مستقیم با ژاپن آثاری ساخته می‌شود که به آن‌ها انیمه‌های چینی یا دونگهوا (Donghua) می‌گویند.

انیمه‌ها ژانر نیستند بلکه طراحی‌هایی هستند که به صورت دستی و فریم به فریم، انجام شده‌اند. اما جدا از سبک و چگونگی ساخت انیمه‌ها، از طراحی گرفته تا داستان، انواع و اقسام گوناگونی دارند.

انیمه‌ها از نظر فنی در چند نوع متفاوت ساخته می‌شوند:

  • طراحی به صورت دستی: در این روش، انیمه از طریق متحرک سازی تصاویر ثابت پشت سر هم، ساخته می‌شود.
  • طراحی‌های CGI: این نوع انیمه به عنوان نوع 2.5 بعدی هم شناخته می‌شود. به طراحی دو بعدی، حالت سه بعدی داده می‌شود.
  • طراحی سه بعدی: این روش همان طراحی سه‌بعدی‌هایی است.

لازم به ذکر است که امروزه تمرکز بیشتر انیمه‌ها بر نوع اول است که شامل طراحی فریم به فریم است، طراحی این روش سخت است اما نسبت به دو نوع دیگر از محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان برخوردار است. در این بخش جدیدترین انیمه های 2022 معرفی می‌شوند. با بررسی و معرفی انیمه های برتر 2022 با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های عاشقانه

Attack On Titan (حمله به تایتان)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: تتسورو اراکی
  • ستاره ها: یوکی کاجی، مارینا اینو، جاش گرل
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

حمله به تایتان انیمه جدید 2022 است که به یکی از بهترین انیمه‌های چند سال اخیر تبدیل شده است. این انیمه برای کسانی که علاقه‌ای به انیمه هم ندارند جذاب است و مخاطبان جدیدی را به سمت انیمه کشانده است. سال گذشته فصل چهارم این انیمه با هیایوی غم‌انگیز منتشر شد.

اپیزود آخر انیمه حمله به تایتان لحظات غافلگیر کننده‌ای داشت. ارن و جیگریست هایش درحال غلبه بر هم‌پیمان‌های پیشینش بوده و همه‌چیز همینجا تمام می‌شود. نیم‌فصل دوم از فصل چهارم یا آخر نیمه حمله به تایتان برای پخش در ژانویه 2022 (مصادف با دی 1400) برنامه ریزی شده است.

ژانر این انیمه ماجراجویی است و کارگردان آن تتسورو اراکی است. یوکی کاجی، مارینا اینو و جاش گرل ستاره‌های این انیمه هستند. از نظر طرفداران انیمه نیم‌فصل دوم حمله به تایتان، از انیمه های برتر 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 

Vinland Saga (حماسه وینلند)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: شوهی بایوتا
  • ستاره ها: زک آگیلار، رایان بارتلی، دان میشل بنت
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

حماسه وینلند یک مجموعه داستانی تاریخی است که در دوران وایکینگ‌ها اتفاق افتاده است و ژانر آن اکشن و ماجراجویی است. این انیمه جدید 2022 به موضوعات سنگینی مانند هدف زندگی، تعریف هدف با انتقام و تفسیر آنچه که باعث ایجاد صلح می‌شود و همچنین این سوال که آیا ابراز خشونت توجیه پذیر است؟، می‌پردازد.

بیشتر از دو سال از پخش فصل اول این سریال گذشته و اکنون ساخت فصل دوم این انیمه همراه با یک تریلر اعلام شد. تاکنون هیچ تاریخ دقیقی درباره زمان پخش آن اعلام نشده است. کارگردان Vinland Saga (حماسه وینلند)، شوهی بایوتا است و زک آگیلار، رایان بارتلی و دان میشل بنت از ستاره‌های این انیمه هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های زمستان 2021

Made In Abyss (ساخته شده در پرتگاه)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: ماسایوکی کوجیما
  • ستاره ها: میو تومیتا، ماریا ایسه، لوسی کریستین
  • ژانر:‌ ماجراجویی، درام

سال 2017 بود که فصل اول انیمه Made In Abyss (ساخته شده در پرتگاه) پخش شد. ژانر این انیمه ماجراجویی و درام  است و کارگردان آن ماسایوکی کوجیما است. پخش فصل دوم این انیمه برای سال 2022 تایید شده است و اکنون طرفداران آن منتظر پخش آن هستند. کمی بعد از فصل اول، مقداری از ادامه داستان در یک انیمه سینمایی منتشر شد اما اکنون طرفداران می‌توانند ادامه داستان را در فصل دوم تماشا کنند.

انیمه ساخته شده در پرتگاه، بر روی مخاطبان زیادی تاثیر گذاشتند زیرا سریالی عمیقاً احساسی و با جهان سازی عالی است. شخصیت اصلی این سریال شخصی به ظاهر بی‌گناه و بازیگوش است اما می‌تواند موضوعات سنگین آمیخته با اکشن شدید و حتی گاهی ترسناک را نیز به مخاطب منتقل کند و فضای ماجراجویانه را نیز حفظ کند. میو تومیتا، ماریا ایسه و لوسی کریستین از ستاره‌های Made In Abyss (ساخته شده در پرتگاه)، این انیمه جدید 2022  هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

Jujutsu Kaisen 0 (جوجوتسو کایزن 0)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: پارک سونگو
  • ستاره ها: مگومی اوگاتا، یویچی ناکامورا، تاکاهیرو ساکورای
  • ژانر:‌ اکشن، فانتزی

Jujutsu Kaisen 0 (جوجوتسو کایزن 0) از جدیدترین انیمه های 2022 است که ثابت کرد یکی از تکیه‌گاه‌های بزرگ بعدی در عرصه انیمه‌های درخشان خواهد بود.

این مجموعه اکشن ماوراء الطبیعه با مضمون ترسناک که توانست تا حد زیادی به دلیل انیمیشن زیبا و و سبک هنری خود مورد تحسین قرار گیرد. ادامه داستان این انیمه قبل از فصل دوم، در یک انیمه سینمایی خواهد بود که زمستان 2022 اکران خواهد شد.

ژانر این انیمه جدید 2022 ، اکشن و فانتزی است و کارگردان آن پارک سونگو است. داستان این انیمه جذاب درباره یوتا اوکوتسو است. از زمانی که دوست دوران کودکی او به نام ریکا در تصادف کشته شده است، روح او در قامتی هیولایی عجیب و قدرتمند همواره همراه او بوده و از او محافظت کرده است.

در این بین ریکا توانایی کنترل قدرت خود را ندارد و برای انتقام گرفتن از افرادی که یوتا را آزار می‌دهند رفتار خیلی خشونت آمیزی دارد. مگومی اوگاتا، یویچی ناکامورا، تاکاهیرو ساکورای ستاره‌های این انیمه هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های جادویی

Dragon Ball Super: Super Hero (ابر قهرمان)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: نامشخص
  • ستاره ها: ریو هوریکاوا، ماساکو نوزاوا
  • ژانر:‌ اکشن ماجراجویی

اخیراٌ مجموعه سینمایی دراگون بال سوپر کار خود را با فیلم بلوری که با استقبال شدید منتقدان و مخاطبان روبه رو شد شروع کرده است. استودیو تواِی انیمیشن در اوایل سال جاری اعلام کرد که انیمه سینمایی دراگون بال سوپر یا ابرقهرمان به عنوان دنباله مستقیم بلوری در سال 2022 اکران خواهد شد.

به نظر می‌آید که قرار است با اثر امیدوارکننده‌ای روبه رو باشیم. ژانر Dragon Ball Super: Super Hero (ابر قهرمان) اکشن و ماجراجویی است و ریو هوریکاوا و ماساکو نوزاوا از ستاره‌های آن هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شوجو

Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک اِج‌رانر ها)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: هیرویوکی ایماشی
  • ستاره ها: نامشخص
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

از جمله جدیدترین انیمه های 2022 می‌توان Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک اِج‌رانر ها) را نام برد. این انیمه جذاب ژانر اکشن و ماجراجویی دارد و کارگردان آن هیرویوکی ایماشی است. برای ساخت این انیمه نتفلیکس و سی‌دی پراجکت درحال همکاری هستند که آن‌را استودیو تیگر خواهد ساخت.

داستان این انیمه، اقتباسی از داستان بازی نخواهد بود. در عوض یک سریال تک فصله و 10 قسمته خواهد بود که داستان و شخصیت‌های مستقل خودش را خواهد داشت. وجود تیگر در ساخت این انیمه، باعث فروش بیشتر آن خواهد شد. به‌خصوص که کارگردان و دستیار آن، بر روی انیمه‌های بزرگ دیگری چون پرومیر کار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

Ultraman (اولترامن)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: شینچی آراماکی
  • ستاره ها: ریوهی کیمورا، جاش هاچرسون، تاکویا اگوچی
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

Ultraman (اولترامن) دارای ژانری اکشن و ماجراجویی است که بسیار جذاب است. کارگردانی این انیمه را شینچی آراماکی برعهده دارد و ریوهی کیمورا، جاش هاچرسون و تاکویا اگوچی از ستاره‌های این انیمه هستند.

زمان زیادی طول کشید تا بالاخره سرنوشت اولترامن در نتفلیکس مشخص شد. اکنون مطلع شده‌ایم که بزرگترین جنگجوری توکوساتسوری در بهار 2022 بعد از سه سال غیبت بازمی‌گردد.

در فصل بعدی این انیمه جذاب قرار است شینجورو، با متحدان خود یک تیم داشته باشد تا بتواند به مبارزه با تهدیدات جدید ستاره‌ها ادامه دهد. Ultraman (اولترامن) از انیمه های برتر 2022 است که بسیار جذاب است و طرفداران بسیاری نیز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن

Spriggan (شاخه گل)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: هیروشی کوبایاشی
  • ستاره ها: ماریا ایسه، کنجی هامادا، چیاکی کوبایاشی
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

اقتباس سینمایی شاخه گل پس از حدود 250 سال ساخته شد و اکنون انیمه سریالی آن نیز درحال ساخت است. زمان زیادی از شروع ساخت آن گذشته و انتظار می‌رود که سال 2021 آماده پخش باشد. بنظر می‌رسد اوایل 2022 ظهور خواهد کرد.

سال‌ها پیش، تمدن پیشرفته‌ای بر زمین حکومت می‌کرد که درنهایت نابود شد. اما آن‌ها پیام‌هایی گذاشتند تا نسل‌های آینده آن‌ها را کشف کنند. آن‌ها در آن نامه نحوه استفاده از خلاقیت‌های قدرتمندی که در تمدنشان استفاده می‌کردند را شرح داده‌اند. جناح‌های مختلف شروع به جستجو برای این مصنوعات مرموز می‌کنند تا با قدرت آن‌ها بر دشمنان خود پیروز شوند.

ژانر این انیمه جذاب، اکشن و ماجراجویی است و ماریا ایسه، کنجی هامادا و چیاکی کوبایاشی از ستاره‌های این انیمه هستند. کارگردانی Spriggan (شاخه گل) را که یکی از جدیدترین انیمه های 2022 است، هیروشی کوبایاشی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: انیمه بلیچ (Bleach 2021)

Blood of Zeus (خون زئوس)

بهترین انیمه های 2022

  • کارگردان: شانت نیقوسیان
  • ستاره ها: درک فیلیپس، جیسون اومارا، جسیکا هنویک
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

انیمه Blood of Zeus (خون زئوس) یک انیمه جدید 2022 است که درک فیلیپس، جیسون اومارا و جسیکا هنویک ستاره‌های آن هستند. این انیمه ژانری اکشن و ماجراجویی دارد و شانت نیقوسیان کارگردانی آن را برعهده دارد.

در آغاز جهان، خدایان المپیوس، تایتان‌ها را به رهبری زئوس شکست دادند. در پی پیروزی آنها، آخرین تایتان، خدایان را نفرین کرد و غول‌ها را در جهان سرازیر کرد.

سال‌ها بعد ارتشی با استفاده از غول‌ها سرازیر شد، ارتش خود را تقویت کرد و به سمت یونان روانه شد. در حومه یونان یک فرد عادی به نام هرون، از میراث خود به عنوان پسر زئوس و سرنوشت برای نجات جهان مطلع می‌شود، فصل دوم این انیمه در سال 2022 پخش می‌شود و برای فصل سوم نیز در نتفلیکس تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: نقد انیمه شیطان کش

Dota: Dragon’s Blood (دوتا: خون اژدها)

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان: یو وون پانگ
  • ستاره ها: یوری لوونتال، لارا پولورر، دی بردلی بیکر
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

فصل دوم انیمه Dota: Dragon’s Blood (دوتا: خون اژدها) که از جدیدترین انیمه های 2022 است در نتفلکیس پخش خواهد شد. یوری لوونتال، لارا پولورر و دی بردلی بیکر ستاره‌های این سریال هستند و یو وون پانگ کارگردانی آن را برعهده دارد. دوتا: خون اژدها، توانایی تبدیل شدن به بهترین انیمه 2022 نتفلیکس را دارد.

شوالیه اژدها و ماجراجو داویون مشهور به پاک کردن بلا از چهره جهان مشهور است. او خیلی زود درگیر اتفاقاتی می‌شود که هرگز فکر را نمی‌کرد. او با یک اِلدوورم ‌و پرنسس دیانا که در ماموریت مخفی‌ است روبه رو می‌شود.

دوتا بزرگترین بازی در سبک خود در دنیا است، اقتباس انیمه‌ای از آن که توجه کل جهان را به خود جذب کند، جای تعجب ندارد. ژانر این انیمه اکشن و ماجراجویی است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ایسکای

Exception

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان:یوزو ساتو
  • ژانر:‌ ترسناک, علمی-تخیلی

انیمه Exeption که از انیمه های برتر 2022 است یک انیمه ترسناک و علمی تخیلی است که به لطف طراح کارکترهای فرنچایز Final Fantasy، یوشیتاکا آمانو (Yoshitaka Amano) می‌توان گفت گرافیک بسیر حرفه‌ای خواهد داشت. این انیمه جذاب توسط یوزو ساتو (Yuzo Sato) کارگردانی شده است.

این انیمه در سال 2022 پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار هنوز مشخص نشده است. این انیمه براساس داستانی از هیروتاکا آداچی (Hirotaka Adachi) ساخته شده است.

Kakegurui Twin

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • ژانر:‌ اکشن، مدرسه ای

Kakegurui Twin نیز از انیمه های برتر 2022  است. به نظر می‌رسد که نتفلیکس عاشق غافلگیر کردن طرفداران انیمه خاص و متفاوت قمارباز است. در تاریخ 19 آبان سال 1400 برابر با نهم نوامبر سال 2021 یک اطلاعیه رسمی منتشر شد که خبر از ساخت اسپین آفی از مجموعه کاکگوروی داد.

این اسپین آف با محوریت مری سائوتومه ساخته شده و در این اطلاعیه اعلام شد که تماشای این سری جدید قمارباز تجربه کاملا جدیدی برای مخاطبان دارد.

همچنین نتفلیکس درباره تاریخ پخش انیمه Kakegurui Twin اعلام کرده که این انیمه در ماه آگوست سال 2022 پخش می‌شود. Kakegurui Twin یکی از بهترین انیمه های 2022 است.

بیشتر بخوانید: ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان:رینتارو ایکِدا
  • ژانر:‌ اکشن، ماجراجویی

ممکن است شما نیز اسم فرنچایز بزرگ هفت گناه کبیره را شنیده باشید. پخش این مجموعه بزرگ که از مانگایی به همین اسم اقتباس شده از سال 2014 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

تاکنون 5 فصل و دو سینمایی از این انیمه منتشر شد است. اکنون نیز بعد از یک سال انتظار یک فیلم سینمایی جدید قرار ست از این مجموعه منتشر شود.

بازگشت نوریوکی اَبه (Noriyuki Abe)، به عنوان کارگردان اصلی و رینتارو ایکِدا (Rintarou Ikeda) به عنوان نویسنده به این تیم طرفداران این انیمه را خوشحل کرده است. تاریخ دقیق انتشار این انیمه دردسترس نیست.

داستان این فیلم درباره پسر ملیوداس و الیزابت، تریسان خواهد بود. به نظر می‌آید که میکاکو کوماتسو (Mikako Komatsu) صداپیشگی تریسان را برعهده دارد اما درباره بقیه اعضای تیم صداپیشگی هیچگونه جزئیاتی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های سریالی

Vampire in the Garden

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان: ریوتارو ماکیهارا
  • ژانر:‌ ماجراجویی

استودیو ویت با همکاری نتفلیکس مجموعه ی جدیدی از Wit Studio با عنوان Vampire in the Garden در دست تولید دارد. این استودیو در سه سال اخیر مجموعه‌های سطح بالای زیادی ساخته است.

طرفداران استودیو ویت به خوبی می‌دانند که این استودیو در نمایش زیبایی‌های چشم‌نواز در کنار خشونت‌های بی اندازه و خونین تا چه حد تبحر دارد. این انیمه نیز مثل Attack on Titan و Vivy پر از تصاویر زیبا و همچنین خشونت و خونریزی است. کارگردانی Vampire in the Garden برعهده ریوتارو ماکیهارا (Ryoutarou Makihara) است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های اکشن

Futsal Boys

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • ژانر:‌ مدرسه ای

انیمه‌های ورزشی نیز دارای طرفداران خاص خود هستند. اگر شما م از طرفداران انیمه‌های ورزشی هستید Futsal Boys انتخابی مناسب برای شماست. داستان این انیمه نیز مانند سایر انیمه‌های ورزشی با معرفی کارکتری شروع می‌شود که عاشق ورزش است.

قرار بود این انیمه اوایل سال 2021 منتشر شود اما اکنون در لیست انیمه‌های مورد انتظار 2022 قرار گرفته است. فعلا اطلاعات رسمی و دقیقی از تاریخ پخش این انیمه در دسترس نیست، اما نتفلیکس اعلام کرده که تمامی جزئیات مربوط به انیمه Futsal Boys به زودی منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: فصل چهارم انیمه overlord

In/spectre

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان: کیجی گوتو
  • ژانر:‌ معمایی،عاشقانه

این انیمه جذاب معمایی و عاشقانه از مانگایی به همین اسم اقتباس شده و فصل اول آن در سال 2020 در قالب یک سریال 12 قسمتی منتشر شده است.

این انیمه توسط کیجی گوتو (Keiji Gotoh) کارگردانی شده و درباره پسر جوانی است که به تازگی به رابطه عاشقانه خود پایان داده است. بعد از این جدایی، دختر مرموزی به وی ابراز علاقه می‌کند.

این دختر ادعا می‌کند که یک الهه است و خدای عقل بین دو جهان عادی انسان‌ها و جهان ماورا الطبیعی است. In/spectre یکی از بهترین انیمه های 2022 است که فصل دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های کوتاه 

Tonikawa: Over the Moon For You

بهترین انیمه های 2022
بهترین انیمه های 2022
  • کارگردان: کنجیرو هاتا
  • ژانر:‌ عاشقانه, کمدی

این انیمه جذاب 2022 علمی تخیلی، کمدی و عاشقانه است. فصل اول تونیکاوا در سال 2020 پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فصل اول در قالب یک مجموعه 12 قسمتی منتشر شد و احتمالا فصل بعدی هم 12 قسمت باشد. البته همین حالا هم اعلام شده که علاوه بر فصل دوم یک قسمت ویژه OVA قبل از پخش فصل دوم در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

داستان این انیمه برخلاف اکثر داستان‌های عاشقانه با اعتراف عشق و ازدواج تمام نمی‌شود. پسر جوان به دختر مورد علاقه خود ابراز محبت می‌کند اما دختر فقط زمانی که باهم ازدواج کنند محبت وی را می‌پذیرد.

اعضای تیم تولید فصل دوم کاملا شبیه فصل قبل است و کرانچیرول اعلام کرده که قرار است این انیمه را به طور همزمان در ژاپن و آسیای شرقی، آمریکای شمالی و اروپا منتشر کند. در مورد انتشار این انیمه در نتفلیکس شایعاتی وجود دارد اما هنوز اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست.

سوالات متداول

محبوب ترین انیمه‌ سریالی 2022 کدام است؟

اگر بخواهیم محبوب ترین انیمه سریالی در سال 2022 را نام ببریم می‌توانیم به Vampire in the Garden و Attack On Titan اشاره کنیم.

بهترین انیمه‌ 2022 کدام است؟

از آنجایی که این نوشتار درباره بهترین انیمه های 2022 است نمی‌توان به انیمه به خصوصی اشاره کرد، اما برخی افراد معتقد‌اند که انیمه Cyberpunk Edgerunners و Dragon Ball Super: Super Hero از بهترین های سال 2022 هستند.

بیشتر بخوانید:

.

بهترین انیمه های 2022 در این مطلب مورد بررسی قرار گرفتند. نظر شما در خصوص این انیمه‌ها چیست؟ به نظر شما جای چه انیمه‌های دیگری در این فهرست خالی است؟ نظر خود را در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    من نقش منفی ام برای همین غول مرحله آخر رو رام میکنم هم انیمه قشنگی بود:|

    پاسخ

    من خودم که با انیمه شیطان کش یه اوتاکو شدم و انیمه هایی که پیشنهاد میکنم اول سینمایی هاشون صدای خاموش و نام تو
    سریالی هم انیمه شیطان کش بعد اتک ان تایتان ، توکیو غول ، خاطرات وانیتاس ، جوجوتسو کایسن ، سگ های ولگرد بانگو ، انتقام جویان توکیو
    اینا جزو بهترین و معروف ترین انیمه ها محسوب میشن مخصوصا انیمه نام تو
    ولی یه احظه انیمه رو بیخیال شیم (هرچند برای یک اوتاکو غیر ممکنه😂)
    همین الان توی گوگل بزنید ((انیمیشن موج سواران مترو))
    انیمیشنش قدیمی نیست ولی بازیش اونقدری قدیمی هست که با دیدن انیمیشنش خاطرات کودکی کلی از دهه هشتادی ها زنده بشه:)

    پاسخ

    با این وضعیتت اصن اسم خودتو اوتاکو نزار برادر من هنو داری استارت میزنی تو کلی شاهکارو ندیدی برادر من خودم 1 ترا انیمه دیدم تازه خودمو اوتاکو نمیدونم امسال نهمم درس زیاده بیخیال انیمه شدم البته بیخیال پخش شده ها در حال بخشو میبینم به هر حال برو باکی… به سوی تو ابدیت …. هانتر ایکس هانتر…. ریدو اف هیلر……اسرافیل پایانی…. ناکجا اباد موعود…. مانستر…… بلو لاک….. هفت گناه کبیره ……سوگواری شاه رز….کستلوانیا ….. مخ زنی در هزارتو ….. تناسخ به عنوان یک اسلایم ….. کلاس قاتلان … دورورو… جوجوتسو …. کاگویا …. اور لورد …. بلک کمپانی…. ری زیرو ….. دروازه ی اشتاینز …رکورد رگناروک … خدای دبیرستان …. برج خدا و شاهزاده تنیس ببین تازه نصف معروفا رو دیدی

    پاسخ

    فصل اخراتک که اشغال بود و گندزد رو اول گذاشتین خاک برسرا.چرا سینمایی جدیدهنرشمشیرزنی انلاین رو نذاشتید.****که

    پاسخ

    اتک نوع گرافیکش تو فصل ۱ و ۲ رو دوست داشتم ولی تو فصل ۴ گرافیکش جالب نبود و هموشم یه جوری بود قیافشون
    ولی درکل فهمیدن اینکه (هشدار اسپویل: اگه فصل ۴ انیمه رو ندیدی ادامه نظر و نخون) از همون اول ارن همه چیز و میدونست و میدونه که در اخر قراره چه اتفاقی بیوفته
    اینکه به میکاسا گفت ازش متنفره تا فقط ازش محافظت کنه
    اینکه میخواد دنیا رو نابود کنه به خاطر جزیره پارادیس و …
    واقعا همینه اینا شکه کننده و درعین حال جذاب بود
    به نظر من که تو انیمه همه چی فوق العاده بود به جز گرافیک فصل ۴

    پاسخ

    مگه سینمایی هنر شمشیرزنی اومده ؟

    پاسخ

    خفه بابا خیلیا با فصل آخر اتک حال کردن بعد تو نفله میای از طرف همه حرف میزنی میمون

    پاسخ

    بسیاری از این انیمه ها مال سال های گذشته اند پس حذف اشان کنید برای مثال انیمه isekai Life یا جدایی از قهرمانی یا arifureta shokugyou senson2 که در سال 2022 خواهند آمد را بگزارید

    پاسخ

    به به مثل اینکه زمستان داغی در راهه 🤩👌

    پاسخ