;
coinex

بهترین انیمه های سریالی [16 انیمه سریالی برتر تاریخ]

اگر به دنبال تماشای بهترین انیمه های سریالی هستید، این نوشتار راهنمای خوبی برای انتخاب این که چه انیمه‌ای ببینید، خواهد بود. همراه ما باشید.

به انیمیشن‌های ژاپنی انیمه گفته می‌شود. از بین تمام انیمه‌هایی که تا حالا پخش شدند و ما از تماشای آن‌ها لذت بردیم، بعضی‌ها در دسته‌بندی بهترین انیمه ها هستند که جایگاه ویژه‌ای برای هرکدام از ما دارند.

در این نوشتار تلاش کردیم تا فهرستی از انیمه‌ هایی که علاوه بر محبوبیت، داستان خوب و تکنیک بی نظیری هم دارند را به شما معرفی کنیم .

برای تهیه این لیست انیمه ها، از بهترین انیمه های سریالی قدیمی تا بهترین انیمه های جدید رو بررسی کردیم تا بتوانیم بهترین لیست را به شما ارئه دهیم.

بهترین انیمه های سریالی

انیمه به تصویری که با دست کشیده شده گفته می‌شود. این اصطلاح که از کشور ژاپن سرچشمه می گیرد، در ژاپن به معنای انیمیشن است و شامل همه مدل های انیمیشن می‌شود.

ولی خارج از ژاپن، انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی گفته می شود. انیمه‌ها بیشتر با ویژگی‌هایی مانند تصاویر رنگی، شخصیت‌های زنده و موضوعات تخیلی شناخته می‌شوند.

انیمه سریالی، در هر ژانری از ترسناک و عاشقانه تا اکشن و خنده‌دار، مخاطبان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. در این نوشتار به معرفی برخی از بهترین انیمه های سریالی، همچنین جدیدترین انیمه ها می‌پردازیم. اگر شما هم از طرفداران انیمه هستید، برای پاسخ به انیمه سریالی چی ببینیم، در این نوشتار با ما همراه باشید.

حماسه وینلند (Vinland Saga)

بهترین انیمه های سریالی

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، تاریخی
  • تعداد قسمت‌ها: 24

حماسه وینلند(Vinland Saga)  که جزو بهترین انیمه های سریالی به حساب می آید براساس مجموعه مانگایی به همین نام اثر ماکوتو یوکیمورا ساخته شده است. این انیمه پخش خود را سال 2019 شروع کرد و بعد از 24 قسمت به اتمام رسید.

حماسه وینلند از بهترین انیمه سریالی جدید است که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان روبه‌رو شد و نمرات عالی را دریافت کرد. منتقدان این انیمه را به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌پردازی‌های بی نظیر و درون‌مایه عمیق مورد تحسین قرار دادند.

روایت داستان انیمه حماسه وینلند که از بهترین انیمه سریالی جدید به شمار می‌آید به این صورت است که سال ۱۰۱۳ میلادی در انگلستان را به تصویر می‌کشد.

زمانی که این کشور توسط پادشاه دانمارک سوئین انگلستان تسخیر شده ‌است. وقتی که پادشاه سوئین به آخر زندگی‌اش نزدیک می‌شود، فرزندانش شاهزاده هارالد و پرنس کانوت، بر سر جانشینی او دچار اختلاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

ناکجا آباد موعود (The Promised Neverland)

بهترین انیمه های سریالی

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: علمی تخیلی، دلهره آور
  • تعداد قسمت‌ها: 23

ناکجاآباد موعود یکی از بهترین انیمه های سریالی به کارگردانی مامورو کانبه است و وظیفه نویسندگی این انیمه برعهده توشیا اونو قرار داشت، که از سال 2019 پخش آن شروع شد و پس از دو فصل در سال 2021 به پایان رسید.

انیمه ناکجاآباد از بهترین انیمه های جدید موعود تحسین بسیار زیاد منتقدان را به همراه داشت و نمرات عالی دریافت کرد. این انیمه به دلیل داستان جذاب و تاثیرگذارش مورد تحسین مخاطبان نیز قرار گرفت.

در روایت داستان بهترین انیمه سریالی جدید در یتیم‌خانه گریس فیلد، زندگی بهتری برای بچه‌های یتیم تدارک دیده نمی‌شود. اگرچه آن‌ها پدر و مادری ندارند، همراه با بچه‌های دیگر و یک مادر با محبت که مراقب آن ها است، یک خانواده بزرگ و بانشاط را تشکیل می‌دهند.

زندگی روزمره آن‌ها با آزمون‌های خیلی سخت سپری می‌شود، ولی هیچ‌کدام از کودکان هرگز نادیده گرفته نمی‌شوند. بعد از آن، آن‌ها مجاز به بازی در خارج از خانه هستند. تنها یک قانون است که باید اطاعت کنند و آن اینکه یتیم‌خانه را ترک نکنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen)

بهترین انیمه های سریالی
انیمه سریالی چی ببینیم
  • سال پخش: 2020
  • ژانر: اکشن، شیطانی، ماوراءالطبیعی، مدرسه‌ای
  • تعداد قسمت‌ها: 24

جوجوتسو کایسن یک انیمه به کارگردانی سانگهو پارک است که در سال 2020 پخش آن شروع شد و به محبوبیت بالایی نزد مخاطبان رسید.

این انیمه از بهترین انیمه های سریالی 2020 نمرات بسیار عالی دریافت کرد و به دلیل داستان جذاب و شخصیت ‌پردازی ‌های فوق‌العاده‌اش مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت.

داستان این انیمه که جزو بهترین انیمه های سریالی 2020 است روایت یوجی ایتادوری یک دانش آموز دبیرستانی معمولی، با تناسب اندام عالی است که با پدربزرگش در سندای زندگی می‌کند و قدرت بدنی زیادی دارد.

او برخلاف استعداد ذاتی‌اش در ورزش، به دلیل بیزاری از دو و میدانی مرتبا از پیوستن به تیم مدرسه‌اش پرهیز می‌کند. اما او تصمیم می‌گیرد تا به کلوپ تحقیقات مخفی بپیوندد، جایی که می‌تواند آرامش داشته باشد و با سال بالایی‌های خود معاشرت برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

ناروتو (Naruto)

بهترین انیمه های سریالی
انیمه سریالی چی ببینیم
  • سال پخش: 2007
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، هنرهای رزمی
  • تعداد قسمت‌ها: 770

سریال داستان پسری یتیم به نام ناروتو است که مردم دهکده‌اش از او تنفر دارند، چرا که فکر می‌کنند او باعث کشته شدن پدرش شده است که از بزرگان با احترام دهکده بوده است.

همه سریال داستان تلاش ناروتو است برای  ثابت کردن این‌که تصور آن‌ها غلط است. یکی دیگر از اهداف او این است که حتی از پدرش هم قوی‌تر شود تا بتواند با دشمنان مبارزه کند و بین اهالی روستا محترم باشد.

انیمه ناروتو از بهترین انیمه های سریالی حال‌وهوای نینجایی دارد و پر از شخصیت‌های متفاوت و با خلق‌وخوی مختلف است. همچنین صحنه‌های اکشن آن بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند.

کلی بازی و فیلم و حتی رمان مختلف بر اساس آن ساخته شده و الان دیگر یک دنیای خاص و عظیم قائم به‌ذات شده است.

ناروتو یکی از طولانی‌ترین انیمه‌های تاریخ است. تا سال ۲۰۱۷، تعداد قسمت‌های آن از ۵۰۰ هم گذشته است، که با وجود چنین قسمت‌های بسیار طولانی، هنوز هم خود سریال و هم قهرمان اصلیش، نزد مخاطبان بسیار محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

مرد یک مشتی (One Punch Man)

بهترین انیمه های سریالی
انیمه سریالی چی ببینیم
  • سال پخش: 2015
  • ژانر: اکشن، کمدی، ابرقدرتی
  • تعداد قسمت‌ها: 34

مرد یک مشتی داستان مبارزی بسیار قدرتمند است که تنها با یک مشت می‌تواند هر حریفی را شکست دهد. به خاطر تمرین‌های زیاد سنگین و فشرده‌ای که داشته تمام موهای سرش را از دست داده. او که از این مبارزه‌های یک‌طرفه خسته شده، دنبال رقیبی می‌گردد که او را به‌ چالش جدی بکشد.

سریال به نوعی ژانر کمدی و اکشن را با هم ترکیب کرده است. در واقع نقطه قوت اصلی سریال از بهترین انیمه های جدید این است که کمدی معروف و بامزه ژاپنی را با داستان‌های ابرقهرمانی آمریکایی تلفیق کرده و یک اثر دوت داشتنی و جذاب تولید کرده است. شاید همین ترکیب جادویی باعث شده مرد یک مشتی یکی از پرطرفدارترین انیمه‌ها در بین مخاطبان خارجی باشد.

این سریال از بهترین انیمه های سریالی را حتی می‌توان هجویه‌ای بر داستان‌های قهرمان‌محور و انیمه‌‌های مبارزه‌ای در نظر داشت. نکته مهم دیگر این است که بر خلاف سریال‌هایی چون ناروتو و دراگون بال، این سریال زمان کوتاهی دارد و سریع می‌توانید همه آن را ببینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

دراگون بال  (Dragon Ball)

بهترین انیمه های سریالی
هترین انیمه های سریالی عاشقانه
  • سال پخش: 1986
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، رزمی
  • تعداد قسمت‌ها: 153

این انیمه‌ی سریالی بسیار دیدنی و قدیمی که از سال ۱۹۸۶ تا الان در بازه‌های زمانی متفاوت آثار متنوعی از آن درست شده، در اصل اقتباسی از یک رمان کلاسیک قرن شانزدهم چینی با نام «سفری به غرب» است. آکیرا توریاما این رمان را با جنبه‌هایی از فیلم‌های رزمی هنگ‌کنگی که جزء آثار پرطرفدارش بودند ترکیب کرد و محصولی تازه به نام دراگون بال آفرید.

سریال روایت داستان ماجراجویی‌های سون گوکو قهرمان اصلی داستان است، که از دوران کودکی تا بزرگسالی و مهارت پیدا کردن در هنرهای رزمی او را به تصویر می کشد تا از بهترین انیمه های سریالی باشد.

بسیاری از هواداران قدیمی این انیمه معتقدند دراگون بال بهترین گزینه برای آشنایی با جهان انیمه‌هاست. سریال همه گزینه‌های لازم برای جذب مخاطبان را دارد.

از روابط دوست‌داشتنی و جذاب گرفته تا صحنه‌های مبارزه‌ی عالی و بی نظیر. تعداد بی شماری سریال، فیلم و بازی مختلف هم بر اساس آن ساخته شده و اگر وارد این دنیا شوید، بعید است بتوانید خود را بیرون بکشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

توکیو غول  (Tokyo Ghoul)

بهترین انیمه های سریالی
هترین انیمه های سریالی عاشقانه
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: ترسناک، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 48

این انیمه فانتزی تاریک ترسناک، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشنایی با انیمه‌های مدرنی است که از سال ۲۰۱۰ به‌بعد تولید شده‌اند. روایت داستان توکیو غول در شهر توکیو می‌گذرد.

در زمانی که موجوداتی به‌نام غول در میان مردم معمولی زندگی می‌کنند که آدم‌خوار هستند و تنها راه زنده‌ ماندن آن‌ها خوردن انسان‌هاست.

در حالی که پلیس به دنبال راهی برای از بین بردن آن‌هاست، داستان از جایی شروع می‌شود که یک پسر نوجوان به‌نام کانکی مورد حمله یک غول قرار می‌گیرد و دورگه می‌شود؛ یعنی نیمی از آن انسان است و نیمی دیگر غول. او مجبور است بین این دو دنیا مرتب در رفت‌وآمد باشد.

این سریال جزو بهترین انیمه های سریالی پر از شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی است، و البته ماجراهایی کنجکاو برانگیز و صحنه‌های اکشن بی همتا. تا الان چهار فصل از این سریال ساخته شده است.

خیلی‌ها معتقدند در فصل سوم و چهارم سریال افت شدیدی می‌کند و به‌خوبی اوایل خود نیست. اما با این وجود هم حیف است یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های قرن  را تماشا نکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

پوکمون  (Pokémon)

بهترین انیمه های سریالی
هترین انیمه های سریالی عاشقانه
  • سال پخش: 1997
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 743

پوکمون اکنون فراتر از یک انیمه‌ی سریالی است و به یک پدیده در قرن بیست‌ویک تبدیل شده است. بازی‌ها، فیلم‌ها و البته انیمه‌های بسیاری از این اثر بی نظیر و پرطرفدار ساخته شده و اکنون شمایلی شده است. قطعا می‌توان پوکمون را یکی از مهم‌ترین عوامل آشنایی مردم دنیا و به خصوص غرب را با انیمه‌ ها در نظر گرفت.

پوکمون داستان پسری نوجوان به نام ساتوشی است که وارد دنیای پوکمون‌ها می‌شود که موجوداتی عجیب و دوست‌داشتنی هستند.

او در کنار پیکاچو پوکمون محبوب خود، که الان دیگر نماد کل این مجموعه شده است، دست به سفرها و ماجراجویی‌های زیادی می‌زند.

در این انیمه از بهترین انیمه های سریالی، فیلم پر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، صحنه‌های پرهیجان جذاب و دیدنی و البته ارتباط تماشایی بین انسان‌ها و پوکمون‌ها است. حتی اگر علاقه‌ای به انیمه ها ندارید هم با پوکمون آشنا شوید، شاید از این پس علاقمند به تماشای انیمه شدید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

هنر شمشیرزنی آنلاین (Sword Art Online)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه سریالی جدید
  • سال پخش: 2012
  • ژانر: ماجراجویی، علمی تخیلی
  • تعداد قسمت‌ها: 96

هنر شمشیرزنی آنلاین از رکی کاواهارا ابتدا یک رمان بود که به محبوبیت رسید و سبب شد انیمه‌های سریالی و سینمایی زیادی از آن ساخته شود. رمان سبک (لایت ناول) به نوعی از رمان‌های ژاپنی گفته می‌شود که کمتر از پنجاه هزار کلمه دارند و مخاطب اصلی آن‌ها نوجوانان هستند.

این انیمه از بهترین انیمه های سریالی روایت داستان یک بازی واقعیت مجازی به نام هنر شمشیرزنی آنلاین است که بازیکنان وارد آن می‌شوند و با هم به رقابت می‌پردازند.

زمانی دردسر ایجاد می‌شود که گروهی از بازیکنان متوجه می‌شوند راهی برای خروج از بازی وجود ندارد، مگر اینکه هر ۱۰۰ مرحله‌ی بازی را به انتها برسانند.

چالشی بسیار بزرگ که راهی جز به انتها رساندن آن وجود ندارد. چرا که هرکسی در بازی کشته شود، در دنیای واقعی هم می‌میرد.

سریال موفق می‌شود خیلی خوب مضامین علمی‌تخیلی و ماجراجویی که هر دو از عناصر کلیدی انیمه‌ها هستند را با هم ترکیب کند و محصولی جذاب و دنبال کننده ارائه دهد. ارتباط بین شخصیت‌های مختلف که در ابتدا روبه‌روی هم هستند و بعدها ناچار به همکاری با هم می شوند، از جمله نقاط قوت این اثر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

کد گیاس  (Code Geass)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه سریالی جدید
  • سال پخش: 2006
  • ژانر: اکشن، نظامی، علمی-تخیلی، درام، رباتی، مدرسه‌ای
  • تعداد قسمت‌ها: 25

فصل اول انیمه‌ی سریالی کد گیاس از بهترین انیمه های سریالی با سریال «دفتر مرگ» هم‌زمان شده بود و این دو اثر در آن زمان در بسیاری از جشنواره‌های مهم انیمیشن در ژاپن، رقابت بسیار نزدیکی با هم داشتند.

کد گیاس روایت داستان ولیعهد سابق بریتانیا به نام لولوش در یک جهانی خیالی است. او با شیوه‌ی سرکوبگرانه و تمامیت‌خواهانه‌ی نظام بریتانیا مشکل دارد.

زمانی که یک قدرت جادویی فوق‌العاده به نام گیاس در اختیارش قرار می‌گیرد، لولوش اراده می کند از آن در جهت نابودی حکومت ظالم بریتانیا بکار گیرد.

اگر از طرفداران سریال‌هایی مانند «بازی تاج‌وتخت» هستید که خیانت و از پشت خنجر زدن یکی از مشخصه‌های اصلی آن‌هاست، کد گیاس برای شما یک انیمه دیدنی خواهد بود. دستمایه‌ی اصلی سریال سیاسی است، در طول روایت نیز سیاست‌بازی و بازی‌های کثیف افراد پشت پرده نقش خیلی مهمی ایفا می‌کنند.

شخصیت‌پردازی سریال، مخصوصا لولوش، بسیار قوی است. سال‌ها از پخش فصل اول سریال گذشته و لولوش هنوز یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه در میان مخاطبان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

حمله به تایتان (Attack on Titan)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه های سریالی 2020
  • سال پخش: 2013
  • ژانر: اکشن، نظامی، ابرقدرتی، درام، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 58

به نظر حتی خود هاجیمه ایسایاما، انتظار چنین موفقیت بزرگی را از حمله به تایتان نداشتند. این حماسه‌ی بزرگ دیدنی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ ها در بین مخاطبان حال حاضر جهان در نظر گرفت.

داستان روایت انسان‌ها در مقطع نامشخصی از تاریخ است؛ آن‌ها درگیر موجوداتی غول‌پیکر به‌نام تایتان‌ها هستند. تایتان‌ها غذای دلخواهشان انسان‌ها هستند و خاستگاه مشخصی ندارند.

بر همین اساس بشر که متوجه شده راهی برای مقابله با این غول های  بی‌رحم ندارد، خود را درون سه دیوار بزرگ پنجاه متری پنهان کرده تا از شر تایتان‌ها دور باشد. ولی ظهور یک تایتان غول‌پیکر شصت‌ متری، باعث می شود دوباره این نبرد نابرابر آغاز شود.

داستان این سریال از بهترین انیمه های سریالی در حقیقت یک حماسه‌ی باشکوه در توصیف فداکاری و مقاومت است. این اثر همچنین در لایه‌های زیرین خود نیم‌نگاهی به مضامین فلسفی و مهمی همچون جایگاه بشر و مرگ، غریزه وحشی‌گری انسان در دنیا دارد.

هرچه سریال جلو می‌رود، لایه‌های عمیقی به بیان داستان افزوده می‌شود و ماجرا پیچیده‌تر می‌شود. شخصیت‌پردازی بی نظیر، داستان جذاب و دنبال‌کننده و غافلگیری‌های عالی از جمله ویژگی‌های حمله به تایتان‌ هستند که باعث ماندگاری این اثر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

سایکوپس (Psycho-Pass)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه های سریالی 2020
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: علمی تخیلی، فلسفی
  • تعداد قسمت‌ها: 33

بعید به نظر می آید رسانه‌ی دیگری در هر جایی از دنیا حتی هالیوود پرقدرت، حاضر باشد روی چنین داستان تعجب آور و عجیبی سرمایه‌گذاری کند.

سایکوپس در دنیای سریالی انیمه‌ جایگاهی همچون «آکیرا» در بین فیلم‌های انیمه دارد. در بهترین انیمه ها یک داستان پیچیده علمی‌تخیلی فلسفی و چندلایه که به احتمال زیاد فقط در قالب انیمه و مانگا فرصتی برای پدیدار شدن پیدا می‌کند.

سایکوپس داستان بشر در آینده‌ای نامعلوم است ، وقتی که انسان‌ها به لطف فناوری به‌نام سامانه سیبل موفق شده‌اند جرم و جنایت در جامعه را به صفر برساند.

زیرا این سامانه قادر به شناسایی احتمال وقوع جرم با ضریب اطمینان بالا است. به همین خاطر مأموران پلیس وظیفه دارند که قبل از وقوع جرم در صحنه حاضر شده و مجرم را از بین ببرند.

اوضاع وقتی به هم می‌ریزد که یک آنارشیست مرموز و نابغه، تصمیم می‌گیرد این سامانه را زیر سؤال ببرد و آن را ناکارآمد می‌بیند. سریال که از نظر داستانی مانند «گزارش اقلیت»، فیلم قدرنادیده استیون اسپیلبرگ است، در طول داستان به سراغ مضامین قابل توجه و فکر برانگیزی می‌رود.

یک موضوع که سایکوپس خیلی خوب به بحث می‌کشد این است که آیا برای انسان یک کمال بی‌نقص وجود دارد. آیا واقعا انسان می‌تواند با پیشرفت در فناوری، به جایگاهی برسد که بتواند ایرادهای جامعه خود همچون جرم و جنایت را از بین ببرد.

سریال که چنین نظری ندارد. گویا از نظر هیکارو میوشی، نقص بخشی از ذات انسان بوده و پایانی برای آن‌‌ نمی‌توان تصور کرد. این سریال عمیق و فوق‌العاده را به هیچ‌وجه نباید از دست بدهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

کیمیاگر تمام ‌فلزی: برادری

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه های سریالی 2020 / بهترین انیمه سریالی جدید
  • سال پخش: 2009
  • ژانر: اکشن، نظامی، ماجراجویی، کمدی، درام، جادویی، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 64

در گذشته در سال ۲۰۰۳ از مانگای معروف هیرومی آراکاوا یک اقتباس انیمه صورت گرفت، اما موفقیت چندانی نداشت. از دلایلش این بود که انیمه چنان که باید، به رویدادهای مانگای اصلی وفادار نبود.

اما اقتباس دوم که یاسوهیرو ایری در سال ۲۰۰۹ تولید کرد، برعکس یک موفقیت بزرگ بود. کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری یکی از موثرترین و الهام‌بخش‌ترین انیمه‌های تاریخ است.

بسیاری از افراد دلیل این موفقیت را همان وفاداری کامل به مانگای اصلی می‌دانند. این سریال روایت داستان دو برادر است که تلاش می‌کنند با استفاده از علمی ممنوع، مادر از دست‌رفته‌ی خود را به زندگی برگردانند ولی شکست می‌خورند و هریک اعضایی از تنشان را از دست می‌دهند. حالا برادر بزرگتر عزم خود را جزم می‌کند که راهی برای درمان خود و برادرش پیدا کند.

سفر برادر بزرگ برای پیدا کردن یک درمان، همچون یک سفر قهرمان کلاسیک می‌ماند که در بسیاری از اسطوره‌های مطرح دیده‌ایم.

برادری یک فانتزی تماشایی و دیدنی، پر از ایده‌‌های خیال‌انگیز و تخیلی بی همتا است. جدا از داستان فانتزی و جذاب، سریال همچنین نگاهی هوشمندانه به موضوعاتی بنیادین مانند خانواده و غم از دست دادن دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

دفتر مرگ (Death Note)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه های جدید / بهترین انیمه های جدید
  • سال پخش: 2007
  • ژانر: درام، معمایی، هیجان انگیز
  • تعداد قسمت‌ها: 37

دفتر مرگ روایت داستان پسر نوجوانی به نام لایت یاگامی است که روزی با یک دفترچه‌ی اسرارآمیز آشنا می‌شود. او متوجه می‌شود نام هرکسی را در این دفتر بنویسد، چهل ثانیه بعد کشته می‌شود.

گرچه یاگامی در اوایل از دفترچه تنها در جهت از بین بردن مجرمان استفاده می‌کند، ولی کم‌کم این قدرت بی‌اندازه او را وسوسه کرده و داستان وارد ابعاد پیچیده‌تری می‌شود.

این انیمه‌ی سریالی فوق‌العاده ابتدا مانگایی از تسوگومی اوبا بود که  بعدتر استودیو مدهاوس یک اقتباس سریالی از آن ترتیب داد، سریال به محبوبیت بزرگی رسید و حتی نتفیلکس هم ترغیب شد که یک سینمایی از آن بسازد. اگر می پرسیدانیمه سریالی چی ببینیم، دفتر مرگ را ازدست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های مارول 2021

سبد میوه (Fruits Basket)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه های سریالی عاشقانه / بهترین انیمه های جدید
  • سال پخش: 2019
  • ژانر: کمدی، فانتزی، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 63

سبد میوه یکی از بهترین انیمه های سریالی عاشقانه است که از تماشای آن لذت می‌برید. برای اولین‌بار در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ این انیمیشن ارائه شد که البته امروزه تصاویر آن کمی قدیمی به نظر می‌رسد، هرچند بازسازی فوق‌العاده زیبا از آن به بازار عرضه شد که طرفداران بسیاری پیدا کرد.

داستان این انیمه از بهترین انیمه های سریالی عاشقانه در مورد دختری به نام تورو هوندا و آشنایی او با خانواده‌ای نفرین شده است.

تورو هوندا پس از مرگ مادرش در اثر تصادف تصمیم می‌گیرد با پدربزرگش زندگی کند اما به دلیل مشکلاتی مجبور می‌شود از خانه‌ی پدربزرگش برود. دو دوست صمیمی تورو به او پیشنهاد می‌دهند با آن‌ها زندگی کند اما تورو که نمی‌خواهد موجب زحمت‌ آن‌ها شود، تصمیم می‌گیرد در یک چادر زندگی کند.

این انیمه که جزو بهترین انیمه های سریالی عاشقانه است پر از غافلگیری‌های جذاب مثل حضور انسان‌هایی است که به حیوانات تبدیل می‌شوند و درکنار آن حس شوخ طبعی و خلق صحنه‌های درام یا تراژیک باعث شده است که این انیمه جذاب و تماشایی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بهترین سریال های تاریخی

کابوی بیباپ  (Cowboy Bebop)

بهترین انیمه های سریالی
بهترین انیمه سریالی جدید
  • سال پخش: 1998
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

کابوی بیباپ یکی از مهم‌ترین و نمادین‌ترین انیمه‌های تاریخ بوده که جزو بهترین انیمه های است و تأثیر زیادی از داستان‌ها و فضاهای غربی گرفته است.

در اصل یک وسترن فضایی است؛ داستان چهار شخصیت بسیار ناهمگن که در فضایی علمی‌تخیلی در سال ۲۰۷۱، به شکارچیانی جایزه‌بگیر تبدیل شده‌اند.

هر قسمت آن ترکیب بی نقص از کمدی و اکشن که زیر پوست آن است و حتی می‌شود یک لایه‌ی ظریف غم نیز پیدا کرد. داستان کابوی بیباپ بعدها در ادامه به شیوه ای هنرمندانه شخصیت‌های خود را درگیر مضامین جدی چون فقدان و انتظار می‌کند.

کابوی بیباپ متأسفانه آن زمان آن‌چنان که باید قدر دیده نشد، ولی در حال حاضر کلی طرفدار سرسخت دارد.از کابوی بیباپ تنها یک سریال و فیلم سینمایی ساخته شده است.

یک سریال دیدنی که علاوه بر ایده‌ی جذاب، روایت بی نظیری هم دارد. نویسنده به معنای واقعی رس این ایده را کشیده، به‌تدریج شخصیت‌های جذاب تازه‌ای وارد سریال می‌شوند.

جای شخصیت‌ها در مرز بین خیر و شر مرتب عوض می‌شود. دفتر مرگ یک نمونه‌ی عالی از‌ آثاری است که داستان شرور شدن یک انسان عادی را به نمایش می‌گذارند. وقتی به اواخر سریال می‌رسیم، باور نمی‌کنیم آن داستان ساده ابتدایی ما را به چنین جهان عمیق و چندلایه‌ای رسانده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (38 نظر)

    لیستی که شاهکار قرن که همین تازکی به پایان رسیده داخلش اول نباشه اون لیست هیچ ارزشی ندارد آدم بعضی از این انیمه هارا که میبینه تعجب می‌کنه مثل هنر شمشیرزنی آنلاین توکیو غول اینها را اول گذاشته اما حمله به تایتان را که نه فقط بهترین انیمه تاریخ هست بلکه بهترین سریال تاریخ هم است آخر گذاشته فقط سه تا انیمه هستند که به. از اتک آن تایتان بهترین هستند 2 جوجوتسو کایسن 3 حماسه ویلند 4 وان پانچ من 5هم چینسامن تمام شده رفت که در راس آن ها حمله به تایتان هست

    پاسخ

    جای انیمه ی دروغ تو در آوریل به شدت خالی بود
    این انیمه یکی از قشنگ ترین انیمه های سریالیه
    توصیه میکنم ببینید

    پاسخ

    وان پیس کجاست پس ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام عکس انیمه Death Note رو اشتباه گذاشتید.
    لطفا اصلاح کنید.

    پاسخ

    خدایی؟(=
    چرا باید شمشیر زنی انلاین باشه ولی وان پیس نباشه؟(=

    پاسخ

    ببخشید من کجا می تونم هنر شمشیر زنی آنلاینو با زیر نوس دانلود کنم؟

    پاسخ

    انیمه وان پیس رو ببینید زندگیتو نو تغییر میده بهترین جهان و داستان رو داره فایتاشم که خداست هر چی بیشتر میگذره فقط بهتر میشه کم میشه یه انیمه یا سریال بعد مرور زمان بهتر بشه ولی وان پیس یه چیز دیگست

    پاسخ

    من برات یه پیشنهاد دیگه دارم بجای طولانی‌ترین انیمه تاریخ اونم شاهکار قرن هست که به تازگی به پایان رسیده وقتی ببینیش زندگیت که خوبه کل طرز فکرت هم تغییر میدهد چون جزو معدود انیمه های است که هم مفاهیم فلسفی داره که مفاهیم سیاسی وقتی ببینی خودت متوجه میشی

    پاسخ

    کافیه انیمه گینتاما رو ببینید تا قدرته پهناور و بی همتا بودنه یه داستانو با هزار موضوع مختلف که اصلا تکراری نمیشه رو بفهمید یکی میگه دیمن اسلایر اخه این انیمه اورریتده یعنی بیشتر از حقش دیده شده حتی نویسندش از رو گینتاما الهام گرفته درکل انیمه قشنگیه ولی جزو بهترینا نیست
    شمشیر زنی آنلاین هم عالیه ولی اصلا با بهترینا مقایسش نکنید

    پاسخ

    یه جوری میگی گینتاما که انگار بهترین انیمه تاریخ هست کل این های که گفتی فقط بخش کوچکی از بهترین انیمه تاریخ حمله به تایتان هست که دنیا دیگر نظیرش را نخواهد دید

    پاسخ

    اتک آن تایتان و تمااااام….
    کاری به رتبه بندی و ساختار و علم انیمه سازی پست داستان ندارم.
    فقط قسمت اولش رو ببینید تا معنی انیمه ژاپنی رو متوجه بشید

    پاسخ

    دست مریزاد بلاخره یکی پیدا شد حرف منطقی بزنه

    پاسخ

    واقعا اتک ان تایتان بهترینه

    پاسخ

    خب حرف حق تلخه اما این‌ها نمیخوان باور کند

    پاسخ

    من دو فصل هنرشمشیرزنی آنلاین رو دیدم و میخوام نظرمو بدم. ایده اولیه فوق العاده هست ولی به تدریج پرداخت آن رو به افول میرود. متاسفانه کارگردان این انیمه اشتباه رایج کارگردانان را انجام داده و اونم شخصیت پردازی مبتدیانه قهرمان (پانتاگونیسم) و ضد قهرمان (پانتاگونیسم) است. یک فیلم نامه حرفه ای شما را با قهرمانی با “ظاهری موفق” و خیرخواه آشنا میسازد که هرچه جلوتر می روید کم کم شما را با “تاریکی درون” و ضعف های قهرمان آشنا میکند. در همین حین آنتاگونیسم قدرتمند ظاهر میشود و کاملا نقطه ضعف ها و تاریکی درون قهرمان را هدف میگرد. حال وقت این است که قهرمان برای غلبه بر ضد قهرمان، سطح خود را با غلبه بر تاریکی درون و ضعف هایش بالاتر ببرد.
    در این انیمه بالعکس ما با قهرمان هایی آشنا میشویم (کیریتو و در ادامه آسونا) که ظاهری کمی سرد و مشکوک دارند ولی در ادامه میفهمیم که درونشان پاک، بدون آلایش و از همه مهم تر بدون ضعف است. این را در کنار ضعیف بودن ضد قهرمانان هم اضافه کنید ونتیجه این میشود به غیر موارد جزئی ضد قهرمان ها حتی باعث قلقلک قهرمانان ما نشده و پی به سبک بودن و کودکانه بودن جهان فانتزی کارگردان ببریم.
    چیزی که در آثار برتری مثل اتک آن تایتان، دث نوت ، برسرک و چندتای معدود دیگه به خوبی پرداخت شده.

    پاسخ

    فصل3هنرشمشیرزنی هم ببین.اونجا خیلی قشنگترمیشه.ازنظرم فصل3ازفصل1هم بهتربود

    پاسخ

    سلام دو نکته
    ۱. جای عکس دد نوت اشتباها عکس کابوی بیپاپ رو گذاشتید
    ۲. جای چند تا انیمه تو لیستتون به شدت خالیه از جمله
    وان پیس که به پادشاه انیمه های شونن معروفه و از دید خیلی ها بهترین انیمه تاریخه (جدا تعجب کردم دیدم نیستش !)

    هانتر ایکس هانتر که به نظرم نسخه ۲۰۱۱ اش از هر لحاظ انیمه کاملیه
    دروازه اشتاین
    شیطان کش
    حالا بازم بودن ولی خب چون مشخصه هدفتون اختصاره دیگه نمیگم ولی اینا رو حتما باید میاوردید

    پاسخ

    محمدکاظم توچه شوتی هستی این لیستی که ازانیمه ها نوشتی بیشترین نمره هاروداشتن.نمره های مای انیمه لیست چرته.حالابرو بزن محبوب ترین انیمه توی مای انیمه لیست.هنرشمشیرزنی چهارم هست.یعنی انقدر محبوبه.نمیدونی زرنزن

    پاسخ

    هنر شمشیر زنی آنلاین انیمه ی خوبیه. ولی در مقایسه با بزرگانی همچون ناروتو_اتک_وان پیس_بلیچ صفره من خودم همه ی اینا رو دیدم ولی هنوز هم میگم هیچ انیمه ای به Attack نمیرسه

    پاسخ

    موافقم اتک بی نظیره…

    پاسخ

    منم به نظرم اتک فوق العاده ترین انیمه ای بود که دیدم

    پاسخ

    باقالی اون دراگون باله که به پدر و پادشاه انیمه های شونن معروفه وانپیس هم جزو سه شونن برتر جهانه نه پادشاهشون اطلاعات نداری حرف نزن لطفا

    پاسخ

    وان پیس به عنوان بهترین انیمه شونن شناخته میشه و دراگون بال به عنوان پدر شونن(=
    دراگون بال هرچقدرم مورد احترام باشه دلیل نمیشه از وان پیس بهتر باشه اوکی؟

    پاسخ

    نه دراگون بال نه وان پیس به گرد پای حمله به تایتان هم نمی‌رسند این دوتا جزو بهترین ها هستند اما بهترین تاریخ هیچ وقت نبودن و نیستند

    پاسخ

    همه ژانر ها اگه تو هنر شمشیر زنی آنلاین هستن پس وان پیس چی بعد هنر شمشیرزنی آنلاین بعد فصل یک الکی کشش دادن فصل های بعدی افتضاح بودن

    پاسخ

    زرنزن فصل3ترکوند.کجای کاری

    پاسخ

    حرف الکی نزن فصل دوم که خیلی عالی بود . حالی میگیم فصل دو با اینکه عالی بود هیچ.
    فصل سومش به معنای واقعی ترکوند . همون جنگ جهان زیرین و آلیس. وافعا عالی بود.من ک بی صبرانه منتظر فصل آخرش ک قراره جدیدا بیاد . همون جنگ در فضا.

    پاسخ

    اتفاقا فصل دومش رید
    ولی بقیه فصل هاش خوب بودن مخصوصا 3
    بعد اره انیمه قشنگیه ولی جولوی انیمه هایی مثل دث نوت و ات ان تایتان چیزی برای گفتن نداره

    پاسخ

    برای تونداره ولی برای ماداره

    پاسخ

    چی میگید خداییش
    اولا هنر شمشیرزنی آنلاین ایده اصلیش رو از هانتر ایکس هانتر گرفته !😂 (آرک گرید آیلندو)
    دوما قبول دارم قشنگه ولی خداوکیلی اینو با امثال اتک و دد نوت و وان پیس مقایسه نکنید 😐

    و همچنین صرفا جهت اطلاع
    بهترین انیمه های دنیا بر اساس رای مردم در وبسایت معتبر imdb :
    ۱. کیمیاگر تمام فلزی : برادری 9.1
    ۲. دد نوت ۹
    ۳. اتک آن تایتان ۹
    ۴. هانتر ایکس هانتر ۹
    ۵. کابوی بیپاپ ۸.۹
    ۶. دروازه اشتاین ۸.۸
    ۷. وان پیس ۸.۸
    رتبه صد و چندم هنر شمشیرزنی آنلاین ۷.۵ 😂

    خداوکیلی چرا شیطان کشو نزاشتی؟شیطان کش از همه انیمه ها سرههه، به غیر از اون انیمه آکادمی قهرمانانه من، اینویاشا،دروغ تو در آپریل،بوسه ایزدی…اینارو چرا نزاشتی ،این انیمه ها محشرن

    وان پیس چرا تو این لیست نبود

    پاسخ

    داداش به خدا این بیناموسا اصلا وانپیسو درک نمیکنن رفتن دوستا انیمه واسه ما دیدن شاخ شدن اخه ریدم تو هنر شمشیر زنی انلاین از چیش خوشتون اومد

    پاسخ

    آکامه گا کیل،به ابدیت اینام قشنگن

    پاسخ

    برین سینمایی اوردینال اسکیل روببینین بعدبگین کدوم انیمه بهترینه اوردینال اسکیل برای هنرشمشیرزنی انلاین هست

    پاسخ

    بهترین انیمه جهان هنرشمشیرزنی انلاین تمام ژانرهاتوش هستن

    پاسخ

    اقا چرا به انیمه ها توهین میکنین اخ مثلا شماها انیمه باز هستین عوض اینکه بگین همشون عالی هستن چه چیزایی هم راجب هنر شمشیر زنی آنلاین میگین اوتاکوی واقعی اینجوی نیس به هیچ انیمه ای توهین نمیکنه الان به نظر من هنر شمشیر زنی انلاین بهترینه حرف نداره مهم هم نیس از کجا الهام گرفته مهم اینکه خیلی انیمه خوبیه من واقعا دوسش دارم و البته پیشنهاد میکنم به (توکیو ریونجرز )هم نگا کنید اونم خیلی خوبه

    پاسخ