;
coinex

بهترین انیمه های شونن 2024 ؛ معرفی 22 عنوان برتر

در طول سال 2024 و مطابق برنامه‌های اعلام شده انتظار انیمه‌های بسیار جذابی را داریم. اما بهترین انیمه های شونن 2024 کدامند؟

از چند سال پیش تاکنون، انیمه‌ها به یکی از محبوب‌ترین دسته‌های محتوای تصویری در ایران بدل شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. انیمه‌های معروف و مهمی مانند حمله به تایتان، بلیچ و وان پیس نقش مهمی در این علاقه روزافزون ایرانی‌ها به انیمه‌ها داشتند و هر سال انیمه‌های جدید و جذاب دیگری نیز باعث جذب افراد بیشتری شد. اما در فهرست بهترین انیمه های 2024 ، برترین انیمه ها در ژانر شونن کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین انیمه های شونن 2024

پیش از معرفی بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما باید به این بپردازیم که سبک شونن چیست و به چه دسته‌ای از انیمه‌ها اشاره دارد؟

جالب است که ژانر شونن به انیمه‌های ساخته شده برای افراد 18 تا 50 ساله اشاره دارد حال آنکه تجربه سالیان اخیر نشان می‌دهد انیمه‌های شونن در جذب افرادی از سن‌های مختلف موفق‌تر عمل کرده‌اند.

در بهترین انیمه های جدید شونن معمولا فایت‌های جذابی شاهدیم و این آثار از جمله بهترین انیمه های اکشن هستند. طنز خاص انیمه‌های شونن نسبت به انیمه‌های سنین جذابتر است و در موفقیت آن‌ها موثر است.

ماشل: جادو و عضله: فصل 2 (Mashle: Magic and Muscles: Season 2)

بهترین انیمه های شونن
بهترین انیمه های شونن

فصل دوم انیمه محبوب ماشل بی‌تردید از محبوب‌ترین و بهترین انیمه های شونن سریالی است که در طول فصل یک محبوبیت زیادی به دست آورد. داستان این انیمه درباره زندگی شخصیت مش است که در دنیایی سراسر جادویی زندگی می‌کند. در این دنیا نداشتن توانایی‌های جادوگری و عدم آشنایی با سحر و جادو نوعی نقص قلمداد می‌شود.

در داستان این مورد از بهترین انیمه های اکشن مش فاقد قدرت جادوگری است اما در عوض قدرت بدنی بالایی دارد و این مسئله تا حدی نقص او را می‌پوشاند. با وجود این، مش برای حمایت از پدر خود که در دوران کودکی از او حفاظت کرده، به آکادمی جادوگری ایستون می‌رود تا به هر ترتیب ممکن با سحر و جادو آشنا و مسلط شود. توصیه می‌کنیم تماشای این مورد از بهترین انیمه های سریالی شونن را از دست ندهید.

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

بهترین انیمه های 2024

یکی از بهترین انیمه های شونن 2024 انیمه سریالی خوشمزه در سیاهچاله است که ترکیب جذابی از داستان‌های خیالی و فانتزی با جذابیت‌های آشپزی است.

داستان این مورد از بهترین انیمه های جدید شونن درباره سه دوست است که اژدها خواهر یکی از آن‌ها را می‌خورد. این سه اما برای نجات این خواهر وارد یک سیاهچاله می‌شوند تا با جادوهای سیاهچاله بتوانند این کار را انجام دهند.

محوریت داستان این مورد از بهترین انیمه های سریالی شونن در بخشی از ماجرا آشپزی است و این سه به دلیل اینکه آذوقه و تدارکات کمی با خود به سیاهچاله برده‌اند در داخل سیاهچاله با بحران مواجه می‌شوند و ناگزیر به خوردن هیولاهای داخل سیاهچاله می‌شوند. در این بین، کوتوله‌ای خوش‌ذوق و دوست‌داشتنی که از قضا آشپز خوبی هم هست به این سه نفر می‌پیوندد و در عملیات نجات هم به آن‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای

بلیچ: جنگ خونین هزارساله: درگیری (Bleach: Thousand- Year Blood War- The Conflict)

بهترین انیمه های شونن 2024
بهترین انیمه های اکشن

بخش جدید انیمه بلیچ که در طول سال 2024 پخش می‌شود یکی از بهترین انیمه های سریالی شونن است. افرادی که بلیچ را می‌شناسند و طرفدار این انیمه طولانی هستند می‌دانند که یکی از بهترین انیمه های اکشن تمام سالیان اخیر است.

انیمه جذاب بلیچ از زمان انتشار تا امروز یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها بوده و آرک پایانی آن تاکنون در دو بخش منتشر شده است. آخرین پارت انیمه بلیچ هم قرار است امسال و احتمالا در 13 قسمت منتشر شود که یکی از برترین انیمه ها در ژانر شونن خواهد بود.

نشانه‌ای از محبت (A Sign of Affection)

بهترین انیمه های اکشن

نشانه‌ای از محبت به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 است که می‌تواند از جمله بهترین انیمه های شونن 2024 باشد. داستان این مورد از برترین انیمه ها در ژانر شونن درباره دختر جوان ناشنوایی به نام یوکی است که یک روز در شرایطی ناگهانی با درخواست راهنمایی از طرف یک توریست انگلیسی مواجه می‌شود و نمی‌تواند کمک او کند.

در همین حین که یوکی استرس زیادی دارد، ایتسوومی که پسر جذاب و باتجربه‌ای است به کمک او می‌آید. به مرور و در طول داستان اما شاهد صحنه‌های عاشقانه زیادی بین این دو و عمیق شدن رابطه‌شان هستیم.

تک رو: فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

بهترین انیمه های فیلمی شونن

یکی از بهترین انیمه های جدید شونن انیمه تک رو است که فصل نخست آن در سال 2023 طرفداران زیادی به خود جلب کرد و فصل دوم آن از زمستان 2024 پخش می‌شود. این انیمه از از بهترین انیمه های اکشن محسوب می‌شود.

این مورد از بهترین انیمه های سریالی شونن بر اساس یک مانهوای کره‌ای ساخته شده و فضایی اکشن، فانتزی و ماجراجویانه دارد. داستان این انیمه درباره جهانی است که در آن هیولاهایی از دروازه‌هایی خاص به دنیای انسان‌ها وارد می‌شوند. همین مسئله سبب شده تا افرادی خاص برای مقابله با این هیولاها آموزش ببینند.

یکی از این شخصیت‌ها فردی به نام سونگ جین وو است که از جمله شکارچیان ضعیف محسوب می‌شود. او بعد از اینکه از ماموریتی خطرناک جان سالم به در می‌برد به قدرت‌هایی عجیب دست پیدا می‌کند و به یکی از قدرتمندترین شکارچیان هیولا تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2024

بهترین انیمه های کمدی 2024

جن گیر آبی: فصل 3 (Blue Exorcist: Season 3)

بهترین انیمه های شونن سریالی

فصل سوم انیمه جن گیر آبی بعد از چند سال انتظار طرفداران بالاخره در سال 2024 منتشر می‌شود. این انیمه یکی از برترین انیمه ها در ژانر شونن خواهد بود و داستان آن از حماسه ایلومیناتی اقتباس شده است.

در فصل سوم که از جمله بهترین انیمه های 2024 در ژانر شونن است قهرمانان داستان با سازمان قدرتمند ایلومیناتی مواجه می‌شوند و تلاش می‌کنند از نقشه‌های این سازمان اهریمنی جلوگیری کنند. هدف نهایی این سازمان ادغام جهان شیاطین با انسان‌ها است و همین مسئله مقابله با آن را برای قهرمانان داستان به چالش بزرگی بدل کرده است. اما آیا فصل سوم این انیمه می‌تواند یکی از بهترین انیمه های شونن 2024 باشد؟

هایکیو (Haikyuu)

بهترین انیمه های فیلمی شونن
بهترین انیمه های فیلمی شونن

یکی از بهترین انیمه های فیلمی شونن انیمه هایکیو خواهد بود که چند سالی است طرفداران انتظار فصل جدید آن را دارند. در واقع نسخه سریالی این انیمه محبوبیت زیادی داشت و حالا سازندگان اعلام کرده‌اند که دنباله داستان را در قالب دو فیلم ورزشی منتشر می‌کنند.

کلاس درس نخبگان: فصل 3 (Classroom Of The Elite: Season 3)

برترین انیمه ها در ژانر شونن

انیمه جذاب کلاس درس نخبگان نیز از جمله بهترین انیمه های شونن سریالی خواهد بود. فصل دوم این انیمه با فاش شدن هویت واقعی آیاناکوجی همراه بود که به طور کلی وضعیت داستان را تغییر داد و سبب محبوبیت بیشتر انیمه شد. با پیش گرفتن همین مسیر، احتمالا این انیمه به یکی از برترین انیمه ها در ژانر شونن بدل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2023

بهترین فیلم های عاشقانه 2023

شیطان‌کش: فصل 4 (Deamon Slayer: Season 4)

بهترین انیمه های سریالی شونن
بهترین انیمه های سریالی شونن

مدت زیادی است که طرفداران انیمه سریالی شیطان کش انتظار فصل چهارم این انیمه محبوب را دارند. بعد از پایان فصل سوم، طرفداران این انیمه با فیلم قطار موگن توانستد مدتی دلخوش کنند و از این نظر این انیمه محبوب‌تر هم شد.

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان فصل چهارم این انیمه نمی‌دانیم اما احتمال ماجراجویی‌های تانجیرو و خواهرش ادامه خواهد داشت و با یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 در ژانر شونن مواجه خواهیم بود.

جوجیتسو کایزن: فصل 2 (Jujutsu Kaisen: Season 2)

بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما

فصل دوم انیمه جوجیتسو کایزن نیز می‌تواند از جمله برترین انیمه ها در ژانر شونن باشد. این انیمه در حال حاضر در حال پخش است قسمت اول فصل دوم آن نیز با استقبال زیادی مواجه شد اما جزئیات بیشتر از داستان در ادامه فصل دو نمی‌دانیم.

این انیمه از زمان انتشار از جمله بهترین انیمه های 2024 در ژانر شونن بوده و شخصیت‌های جذاب و محبوب قبل همچنا در فصل دو حاضرند.

بهشت جهنمی (Hell’s Paradise)

بهترین انیمه های جدید

بهشت جهنمی می‌تواند از بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما باشد. این انیمه از ساخته‌های استودیو ماپا است که پخش آن از آوریل 2023 آغاز شده است.

فضای این انیمه که از محبوب‌ترین و برترین انیمه ها در ژانر شونن محسوب می‌شود اکشن و ماورایی است. این انیمه از زمان پخش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2024

بهترین فیلم های دیزنی 2024

فریرن: پس از پایان سفر (Frieren: Beyond Journey’s End)

بهترین انیمه های شونن

بخش اول انیمه فریرن در 16 قسمت پخش شد و به یکی از بهترین انیمه های جدید بدل شد. حال مشخص شده که فصل دوم این انیمه نیز قرار است در 12 قسمت ساخته و پخش شود.

این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام به قلم کانهیتو یامادا و سوکاسا آبه است و نخستین نسخه آن هم در سال 2020 پخش شد و تا امروز 12 بخش مانگای آن منتشر شده است.

وظیفه کارگردانی و ساخت این مورد از بهترین انیمه های 2024 به کیچیرو سایتو و وظیفه نوشتن فیلمنامه به توموهیرو سوزوکی سپرده شده است.

داستان این انیمه ماجرای شاه شیطان شکست خورده را روایت می‌کند. در فصل سوم گروه پیروز قهرمانان به سرزمین خود بازمی‌گردند و پیش از اینکه از هم جدا شوند به روایت ماجراجویی 10 ساله خود می‌پردازند. جادوگر فریرن، قهرمان هیمل، کشیش هایتر و جنگجو ایزن چهار عضو این گروه هستند.

نامیرا و بدشگون (Undead Unluck)

بهترین انیمه های شونن

نامیرا و بدشگون یکی از بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما خواهد بود. داستان این انیمه درباره فوکو ایزومو است که بعد از خواندن پایان داستان محبوب مانگای خود، خود را برای پایان زندگی آماده می‌بیند. در سالیان اخیر، به فوکو شدیدا تلقین شده که برای هر فردی که با او تماس پیدا کند نحسی درپی خواهد آمد.

این مسئله بر زندگی و محیط اطرف فوکو تاثیر زیادی گذاشته و مرگ‌های غیرعمد افراد مرتبط با او از جمله والدینش سبب شده تا او حس کند مقصر این ماجرا است.

فوکو در یک پل بر بالای خط راه آهن ایستاده و در همین حین مرد عجیبی او را لمس می‌کند که زمینه پایین او را می‌شکند و زیر قطار در حال نزدیک شدن می‌افتد. فوکو وقت جسد مرد را پیدا می‌کند متوجه می‌شود که او در حال دوباره زنده شدن است. این مرد اندی نام دارد، نامیراست و همچون فوکو به مرگ می‌اندیشد.

فوکو تصمیم می‌گیرد به اندی برای مرگ راحت‌تر کمک کند. در همین حین اما یک سازمان ناشناس در تلاش برای استفاده از قابلیت‌های عجیب این دو است.

مرز شانگری لا – شکارچی بازی‌های آشغال (Shangri-La Frontier: Kusoge Hunter)

بهترین انیمه های شونن

یکی از بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما انیمه مرز شانگری لا است که از جمله انیمه‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی محبوب محسوب می‌شود.

داستان این مورد از بهترین انیمه های 2024 درباره شخصیتی به نام راکورو است که به عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی سرگرمی عجیبی برای پیدا کردن بازی‌های خراب و مشکلات آن‌ها دارد. مهارت او در بازی و یافتن باگ‌ها و مشکلات‌شان بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2024

بهترین فیلم های مارول 2024

جاسوس و خانواده: فصل 2 (Spy x Family: Season 2)

بهترین انیمه های شونن

یکی از بهترین انیمه های جدید در سال 2024، فصل دوم انیمه جاسوس و خانواده است. فصل نخست این انیمه بلافاصله و از زمان پخش به محبوبیت زیادی رسید و حالا سازندگان جزئیاتی از فصل دوم آن اعلام کرده‌اند.

فصل نخست این انیمه 25 قسمت داشت که بخش اول در 12 و بخش دوم در 13 قسمت پخش شد. کارگردانی فصل دوم این انیمه به کازوهیرو فوروهاشی سپرده شده که سابقه کارگردانی انیمه دورورو را در کارنامه دارد.

این انیمه که از جمله بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما است از مانگایی به همین نام به قلم تاتسویا اندو اقتباس شده است.

این انیمه داستان ماموری مخفی به نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را روایت می‌کند که در عملیاتی خطرناک در کشور دشمن است و باید برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ با تشکیل یک خانواده خیالی به مدرسه‌ای نفوذ کند و با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده با نام یور فورجر یک قاتل حرفه‌ای است و دختر آن‌ها به نام آنیا فورجر هم قدرت‌های عجیب و خاصی دارد.

جالب است بدانید که علاوه بر فصل دوم، به گفته سازندگان یکی از بهترین انیمه های فیلمی شونن در سال 2024 هم فیلمی بر اساس داستان این انیمه با نام Spy x Family – CODE: WHITE است.

راگنا کریسمون (Ragna Crimson)

بهترین انیمه های شونن

سایت رسمی انیمه محبوب راگنا کریسمون خبر از برنامه‌های ساخت پارت دوم این انیمه داده است و با این اوصاف انتظار می‌رود یکی از بهترین انیمه های شونن 2024 را شاهد باشیم.

این انیمه فضایی اکشن و فانتزی دارد و داستان آن درباره جهانی است که در آن اژدهاها، آسمان، دریا و خشکی را تحت فرمان دارند و افرادی که قصد غلبه بر آن‌ها را دارند باید از مرزهای انسان عادی بالاتر رفته و توانایی‌های خاصی به دست آورند.

راگنا یکی از شکارچیان اژدها است که برای پیروزی هر کاری می‌کند. او با کریسمن افسانه‌ای متحد می‌شود و در حالی که انگیزه‌های این دو کمی متفاوت است، اما هدف هر دو آن‌ها نابودی امپراتوری اژدها است.

انتقام جویان توکیو: فصل 2 (Tokyo Revengers)

بهترین انیمه های شونن

فصل دوم انیمه انتقام‌جویان توکیو نیز از جمله بهترین انیمه های شونن تاریخ سینما است که از یک مجموعه مانگا با همین نام اقتباس شده است.

داستان فصل دوم با بازگشت تاکه میچی به زمان حال شروع می‌شود و او متوجه می‌شود که باند مخوف توکیو مانجی با جذب اژدهایان سیاه به یک سازمان جنایتکار مخوف بدل شده است و دوستان او همواره می‌میرند.

زمانی که او به گذشته سفر می‌کند متوجه می‌شود که هاکای شیبا ناگزیر است توکیو مانجی را ترک کند و به دستور برادر بزرگش، تایجو که رهبر فعلی آن‌ها است به اژدهایان سیاه بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2024

بهترین انیمیشن های 2024

هوریمیا: تکه‌های گمشده (Horimiya: The Missing Pieces)

بهترین انیمه های شونن

انیمه هوریمیا: تکه‌های گمشده از جمله بهترین انیمه های شونن سریالی محسوب می‌شود که فضایی کمدی و درام دارد. داستان این انیمه درباره شخصیتی به نام ایزومی میامورا است که یک پسر دانش‌آموز دبیرستانی است و در کلاس درس به خاطر ظاهرش که شبیه اوتاکوها است معمولا نادیده گرفته می‌شود.

از طرفی درهمین حین توجه ایزومی به دختر محبوب کلاس یعنی کیوکو هوری جذب می‌شود. در ظاهر هر نوع رابطه و دوستی بین این دو بعید است چراکه کیوکو شخصیتی بسیار اجتماعی دارد و با عموم همکلاسی‌های خود ارتباط دوستانه دارد. با وجود این یک ملاقات سرنوشت را عوض می‌کند و خود پنهان این دو را آشکار می‌کند.

عروس ساحره باستانی: فصل 2 پارت 2 (The Ancient Magus’ Bride: season 2 part 2)

بهترین انیمه های شونن

عروس ساحره باستانی نیز از جمله بهترین انیمه های شونن سریالی است که بر اساس مانگایی به همین نام تهیه شده است. داستان این انیمه درباره یک جامعه مخفی جادوگران است که در زیر کتابخانه بریتانیا قرار دارد.

این مجمع مخفی برای حفظ خود و تداوم کارش ناگزیر به تعامل با مردم و کنار گذاشتن برخی محدودیت‌ها است.  شرکت Seven Seas Entertainment  این مانگا را به زبان انگلیسی منتشر کرده است. Seven Seas همچنین چندین مانگای فرعی و کتاب دیگر در آینده در ارتباط با این مجموعه عرضه می‌کند.

شاه شمن: گل‌ها (Shaman king: flowers)

بهترین انیمه های شونن

انیمه محبوب و جذاب شاه شمن به عنوان یکی از بهترین انیمه های ژانر شونن اولین بار در سال 2001 با 64 قسمت پخش شد و به محبوبیت زیادی رسید. بعدها و در سال 2021 جوجی فوروتا با همکاری نتفلیکس ریبوت این مجموعه را در قالب 52 قسمت منتشر کرد که جلوه‌های بصری بهتری برای آن به همراه داشت.

حالا و با گذشت 3 سال از آن ماجرا، قرار است دنباله‌ای از این انیمه به عنوان یکی از بهترین انیمه های شونن سریالی با نام شمن کینگ پخش شود که در آن ماجراجویی‌های خانواده آساکورا ادامه دارد.

داستان همانطور که مشخص است درباره شمن‌ها است. شمن‌ها افرادی غیرعادی هستند که می‌توانند با دنیای ماورایی، ارواح، خدایان و اشباح ارتباط برقرار کنند. تورنمنت مشهوری بین شمن‌های سراسر دنیا به طور هر 500 سال یکبار برگزار می‌شود و برنده این تورنمنت به عنوان شاه شمن تاجگذاری می‌کند. شاه شمن می‌تواند روح بزرگ را احضار کند و با استفاده از توانایی‌های او دنیا را به شکلی که صلاح می‌بیند تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

گیون (Given)

بهترین انیمه های شونن

سازندگان انیمه محبوب Given خبر از انتشار دنباله آن در قالب یک فیلم دو قسمتی در سال 2024 داده‌اند و با این اوصاف یکی از بهترین انیمه های فیلمی شونن 2024 انیمه Given خواهد بود. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام است.

آنطور که گفته شده، داستان فیلم انیمه به عنوان یکی از بهترین انیمه های فیلمی شونن ادامه مستقیم داستان سریال خواهد بود و آرک دوم داستان با تمرکز بر ارتباط هاروکی و آکیهیکو روایت می‌شود. تمام صداپیشه و عوامل سریال برای ساخت این فیلم بازگشته‌اند و انتظار می‌رود با یک دنباله خوب مواجه باشیم.

تسوکیمیچی: فانتزی مهتاب: فصل 2 (Tsukimichi: Moonlit Fantasy)

بهترین انیمه های شونن

یکی از مورد انتظارترین و احتمالا بهترین انیمه های شونن سریالی در سال جدید، فصل دوم انیمه تسوکیمیچی: فانتزی مهتاب است. فصل اول این انیمه طرفداران زیادی داشت و حال، خبر خوب برای طرفداران پخش فصل دوم از اوایل سال 2024 است.

داستان این انیمه حول محور شخصیتی به نام میسومی جریان دارد که ناگهان به یک دنیای فانتزی جدید منتقل می‌شود و او را با چالش‌های عجیبی مواجه می‌کند.

سوالات متداول

بهترین انیمه‌های شونن 2024 با فضای کمدی کدامند؟

هوریمیا: تکه‌های گمشده و خوشمزه در سیاهچاله از جمله بهترین انیمه‌های شونن کمدی هستند.

بهترین انیمه‌های شونن 2024 با ژانر اکشن کدامند؟

بلیچ، تک رو، بهشت جهنمی و راگنا کریسمون از جمله بهترین انیمه‌های شونن اکشن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمه های شونن 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (20 نظر)

    اتک ان تایتان، تک رو، هایکیو، بلولاک حرف ندارن

    پاسخ

    فقط اتک ان تایتان 💋💋💋💋 قسمت ۲۸ فصل ۴ که مست میکنه🥰🥰

    پاسخ

    بچه ها من در مورد ناروتو زیاد اطلاعات ندارم میشه یکی فرق ناروتو با ناروتو شیپودن رو بگه و بگه کدوم بهتره ببینم.

    پاسخ

    بچه ها من در مورد ناروتو زیاد اطلاعات ندارم میشه یکی فرق ناروتو با ناروتو شیپودن رو بگه و بگه کدوم بهتره ببینم

    پاسخ

    من فقط و فقط منتظر ادامه ی دوتا انیمه هستم که چند ساله ادامه شو ندادن. برزرک و هاجیمه نو ایپو

    پاسخ

    میگم دی سی بهتره یا شونن اگر میشه تفاوت هاشون یا شباهت هاشون بذارید ممنون میشم

    پاسخ

    جا انداختن ناروتو و وان پیس مثل اینه که تو یه مقاله ی گیمینگ اسم جی تی ای رو ننویسید!

    پاسخ

    خداوکیلی ناروتو همه چیش از وان پیس بهتره.تنهاچیزی که وان پیس از ناروتو بهتره دنیای بزرگ و زیبای انیمش هست.مگرنه شخصیت پردازی ناروتو.موسیقی متن ناروتو.فایت ناروتو.صحنه های ناروتو بهتره.وان پیس شخصیت پردازیش خوبه ولی به ماداراو ناروتو وایتاچی و اوبیتو و کاکاشی نمیرسن.فایتای وان پیس داره خوب میشه ولی مونده تابه اون فایت افسانه ای ناروتو با ساسکه برسه

    پاسخ

    خب ببین نمیشه باهم مقایسه‌شون کرد چون وان‌پیس توی هرقسمت چیزایی رو بهمون نشون میده که نمیتونستیم پیشبینیش کنیم و شخصیت‌هاشم اخلاق جالبی دارن ولی ناروتو بعضی جاهاش قابل پیشبینیه اما شخصیت پردازی بهتری نسبت به وان‌پیس داره و همون‌طور که گفتین موسیقی متن بهاری داره
    هرکدوم ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خودشونو دارن و بخاطر همین نمیشه باهمدیگه مقایسه‌شون کرد

    پاسخ

    گادشونن یعنی وان پیس و ناروتونیستن.هنرشمشیرزنی عالییییییییه ولی شونن نیست.اکامه گاکیل هم فکرنکنم شوننه

    پاسخ

    مقام اول پرفروش ترین انیمه جهان که بهترین انیم هشونن دنیا هم شد رو یادتو نرفت بزارید چجوری نزاشتید طولانی ترین و قدیمی ترین انیمه ای رو که تابحال در حال پخشه و جزو بهترین شونن ها بوده و هست و خواهد بود؟ کو پس وان پیس

    پاسخ

    یه جمله میگفتی وان پیس کو په

    پاسخ

    باورت نمشه ولی یه انیمه قدیمی تر و طولانی تر از وان پیس هست اسمشو یادم نی 2000 و خورده ای قسمت هنوز داره میاد

    پاسخ

    انیمه از وانپیس طولانی تر هم هست
    مثلا کاراگاه کونان که حدود ۳۰ قسمت از وانپیس بیشتره و اونم درحال پخشه یا sazae-san که ۷۵۰۰ قسمت داره و درحال پخشه🤪

    پاسخ

    وانپیس هرگز پرفروشترین انیمه نیست و فقط پرفروشترین مانگاست،پرفروشترین انیمه مال ناروتو هست که تو دهه پربازدید ترین و پرفروش ترین انیمه شده چی کذب میگی،در ضمن این طولانی ترین انیمه هم نیست و طولانی ترین انیمه 7500 قسمت داره اسکل

    پاسخ

    وان پیس از ناروتو بهتر برو نگاش کن از اول بفهمی بهترین انیمه شونن کدوم انیمس حل دا

    پاسخ

    راستی خیلی از مطلبتون خوشم اومد همه انیمه های شونن که گفتید تا الان خیلی دربارش شنیدم را گفتید به ویژه جوجوستو کایسن و توکیو غول و شیطان کش و اتک به تایتان و دراگون بال و قهرمان آکادمی من فقط ای کاش ناروتو و ناروتو شیپودن را هم میگفتید.

    پاسخ

    از نظر من یکی از بهترین انیمه هایی که جا انداختید ناروتو ناروتو شیپودن بود.

    پاسخ

    ناروتو که کلا بهترین انیمه تاریخه من تقریبا 120 تا انیمه دیدم ولی هیچ کدوم در حد ناروتو نبودن بعد ناروتو شبدر سیاه و وان پیسم خیلی قشنگن ولی سطح ناروتو کلا فرق داره ناروتو همه چیز تمومه البته این دو تا انیمه ادامه هم دارن که نیومدن ولی ناروتو تموم شده احتمالا وقتی کامل اومدن به سطح ناروتو برسن

    پاسخ

    آقا انیمه پروژه گربه سفید داستانی که شما گفتین نیست این قصه ش هنوز نیومده شاید اومده ولی من هنوز پیداش نکردم میشه کمکم کنید

    پاسخ