;
coinex

تریلر جدید FIFA 23 با تمرکز بر پیشرفت‌های بصری منتشر شد

تریلر جدید FIFA 23 توسط شرکت الکترونیک آرتز (EA) منتشر شد است که در این تریلر، پیشرفت‌های بصری و ویژگی‌های جدید بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

تریلر جدید FIFA 23 نشان می‌دهد که برای اولین بار داوران زن در FIFA 23، حضور پررنگی خواهند داشت. همچنین در ادامه پیشرفت‌های چشمگیر در ویژگی‌های بازی، جلوه‌های بصری بهبود یافته و صداگذاری مناسب برای انتقال بهتر هیجانات فضای بازی فوتبال به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر جدید FIFA 23

داوران زن در این بازی در بخش‌های Ultimate Team و Pro Clubs و مسابقات تک نفره حضور دارند و برخی از مسابقات را داوری و قضاوت می‌کنند. همچنین طبق قراردادهای جدید، تعدادی از تیم‌های بانوان در مسابقات شرکت می‌کنند.

تریلر جدید FIFA 23

از موارد بهبود یافته در این نسخه، نمایش بهتر و مدرن‌تر مواردی همچون گل‌ها، ضربات به سمت گل، درصد پاس‌ها، چمن ورزشگاه و تور بازی است. از دیگر موارد، تغییر شکل تماشاچی‌ها است که دارای چهره‌های مختلف هستند و جزئیات بیشتری را نشان شامل می‌شود.

از دیگر ویژگی‌هایی که در نسخه جدید بازی اضافه شده است، می‌توان به نقش سرمربی اشاره کرد. سرمربی‌های مشهوری مانند آنتونیو کنته، توماس توخل و پپ گواردیولا در بازی حضور دارند و شما می‌تواند در نقش آن‌ها، تیم مورد نظر را مدیریت کنید. تیم توسعه‌دهنده در این رابطه بیان می‌کند:

«ما تمام بازخوردهای بازیکنان را بررسی کردیم. بر این اساس، متوجه شدیم که آن‌ها قصد دارند در نقش سرمربی‌های مورد علاقه‌شان به مدیریت تیم و باشگاه بپردازند. ما هیجان‎زده هستیم که اعلام کنیم بیش از ۳۵۰ سرمربی واقعی در بازی فیفا ۲۳ حضور دارند که بیش از ۳۰ نفر از آن‌ها ستاره و حسابی مشهور هستند.»

از دیگر تغییراتی که EA برای کاربران خود ایجاد کرده، دوربین آن است. کاربران می‌توانند صدای گزارشگر را به نحوی تنظیم کنند تا به‌جای صدای گزارشگر در حین بازی، موسیقی پخش شود. همچنین مجموعه‌ای از افکت‌های صوتی جدید که در نسخه جدید موجود است به انتقال حس مسابقات فوتبال کمک می‌کند. در ادامه تریلر جدید FIFA 23 را مشاهده می‌کنیم:

طبق اخبار گزارش شده، بازی FIFA 23 در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس اس، استیدیا و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر جدید FIFA 23 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر