;
coinex

فروش کم گوشی‌های سامسونگ این شرکت را به کاهش تولید واداشت!

باتوجه به مشکلاتی که اخیرا در چرخه تولید و عرضه محصولات الکترونیک به وجود آمده، شاهد فروش کم گوشی‌های سامسونگ نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

متاسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیار بزرگی در زمینه‌های مختلف به همراه داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به رکود اقتصادی جهانی اشاره کرد. باید گفت که طولانی شدن قرنطینه تاثیر منفی روی میزان درآمد مردم در سراسر دنیا داشت و اکنون هزینه کم‌تری به خرید گوشی و گجت‌های هوشمند اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی M21 سامسونگ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

فروش کم گوشی‌های سامسونگ این کمپانی را در وضعیت سختی قرار داد

همانطور که اشاره کردیم، این مشکلات اقتصادی شامل حال برند‌های بزرگی همچون سامسونگ نیز شده است. دو کارخانه شرکت سامسونگ در کشورهای ویتنام و تایلند تقریبا نیمی از محصولات این کمپانی را تولید می‌کنند و اخیرا به خاطر فروش کم گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با سال‌های گذشته، شاهد کاهش میزان تولید در این کارخانه‌ها هستیم. با وجود تمام اخباری که درباره کاهش متقاضیان گجت‌ها هوشمند منتشر شده، سامسونگ ادعا دارد که در نیمه دوم سال 2022 آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند این شرکت افزایش می‌یابد یا در صورت نامناسب بودن بازار‌های جهانی، این آمار تغییری نمی‌کند.

آمار فروش سامسونگ

بعد از مصاحبه با کارگران حاضر در کارخانه‌های سامسونگ، مشخص شد که فعالیت بعضی از خطوط تولید به خاطر فروش کم گوشی‌های سامسونگ نصف شده است. به این صورت که در گذشته خطوط تولید ذکر شده برای تامین محصولات متقاضیان باید 6 روز در هفته کار می‌کردند و اکنون این مدت زمان به 3 روز یا 4 روز در هفته کاهش یافته است.

به ادعای منابع خبری مختلف که با کارگران شرکت سامسونگ مصاحبه داشتند، این کمپانی در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارد و این وضیعت برای غول تکنولوژی کره‌ای بی سابقه است. به همین دلیل احتمال می‌رود که طی سال جاری به دنبال فروش کم گوشی‌های سامسونگ، بخشی از نیروی کار این شرکت اخراج شوند.

لازم به ذکر است که سامسونگ تنها کمپانی بزرگی نیست که در پی تورم اقتصادی با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین برندها و کمپانی‌های بزرگی همچون تیک‌تاک، تسلا، رابین‌هود، پی‌پال، نتفلیکس، مایکروسافت، کوین‌بیس، کلاب‌هاوس، بست‌بای، توییتر، Vimeo ،Virgin Hyperloop ،Canoo و Substack خبر از تعدیل بخشی از نیروی کار خود دادند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش کم گوشی‌های سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر