;
coinex

نمایشگر و دوربین پیکسل 6a امتیازهای تحسین‌برانگیزی را در DxOMark دریافت کردند

DxOMark اخیرا نمایشگر و دوربین پیکسل 6a را مورد آزمایش قرار داده و امتیازهای آن را منتشر کرده است. به گزارش دگزومارک، این گوشی در بخش دوربین و نمایشگر از قدرت قابل توجهی برخوردار است.

گوشی میان‌رده گوگل پیکسل 6a در بازارها عرضه شده است و حالا، شاهد انتشار امتیازهای تحسین‌برانگیز آن در دگزومارک هستیم. اگر قیمت مقرون‌به‌صرفه این گوشی را در کنار عملکرد رده‌بالای نمایشگر و دوربین قرار دهیم، متوجه می‌شویم که این گوشی، ارزش قیمتی که برای آن تعیین شده را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

عملکرد نمایشگر و دوربین پیکسل 6a

تحلیلگران دگزومارک با توجه به عملکرد پیکسل 6a می‌گویند که این دستگاه از نمایشگر فوق‌العاده‌ای برخوردار است. پیکسل 6a از نمایشگری با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می‌برد. عملکرد دوربین گوگل پیکسل 6a نیز قدرت بالایی دارد؛‌ البته عملکرد آن از پیکسل 6 بهتر نیست.

عملکرد نمایشگر و دوربین پیکسل 6a

این گوشی توانسته در بخش دوربین، مجموع امتیاز 130 را دریافت کند و رتبه 21 دگزومارک را به خود اختصاص دهد. برای مقایسه بهتر بد نیست بدانید که این گوشی هم‌تراز با آیفون 12 پرو مکس، آیفون 13 و آیفون 13 مینی قرار گرفته است. این سه گوشی از تنظیمات دوربین مشابه برخوردار هستند.

در بخش دیگری از بررسی‌های دگزومارک مشخص شد که این گوشی در بخش دوربین سلفی، چندان رضایت‌بخش نیست. دوربین سلفی این گوشی با امتیاز 8 در رتبه 49 دگزومارک قرار گرفته و با وان پلاس 7 پرو هم‌تراز است.

درباره امتیاز نمایشگر پیکسل 6a باید گفت که امتیاز 86 را به خود اختصاص داده است. این دستگاه با نمایشگر OLED، نمایش رنگ خوب و اجرای قابل قبولی را به نمایش گذاشت. البته باید گفت که این نمایشگر در محیط‌هایی با روشنایی نور خورشید، عملکرد ضعیفی دارد.

عملکرد نمایشگر و دوربین پیکسل 6a

با توجه به امتیازهای دگزومارک می‌توان گفت که این دستگاه، تنها کمی ضعیف‌تر از پیکسل 6 است و اگر قیمت آن را در هم در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که ارزش بهای پرداختی را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات نمایشگر و دوربین پیکسل 6a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر