;
coinex

طراحی اپل واچ 8 تفاوتی با نسل قبل ندارد!

برخلاف اولین شایعات و انتظاراتی که درباره طراحی اپل واچ 8 در میان بود، حال افشاگری جدیدی حاکی از عدم تفاوت این طراحی با نسل قبل ساعت‌های هوشمند اپل است.

بنابر برنامه‌ریزی فعلی، اپل قرار است در ماه سپتامبر علاوه بر گوشی‌های جدید سری آیفون 14، اپل واچ سری 8 را نیز معرفی کند. پیش از این درباره اپل واچ 8 شایعاتی مبنی بر تغییرات بنیادین در طراحی به گوش رسیده بود و حتی اخباری از طراحی جدیدی با لبه‌های صاف منتشر شد.

حال اما و در شرایطی که چند هفته تا رویداد اپل باقی مانده،‌ خبر رسیده که حداقل نسخه استاندارد اپل واچ سری 8 دقیقا با همان طراحی نسل قبل و تنها با رنگبندی نسبتا متفاوتی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

عدم تغییر طراحی اپل واچ 8

طراحی اپل واچ 8 تفاوتی با نسل قبل ندارد!

جدیدترین خبرها در این باره توسط حساب توییتری ShrimpApplePro منتشر شده و بنابر آن، طراحی نسخه استاندارد اپل واچ 8 دستخوش تغییر قابل توجهی نخواهد شد و اپل از طراحی نسل قبل برای آن استفاده می‌کند.

همچنین این افشاگر مدعی است که در نسخه استاندارد خبری از مدل تیتانیومی نیست، اما بعید نیست که نسخه مخصوص طبیعت‌گردی ساعت اپل یک کیس تیتانیومی داشته باشد. این نسخه احتمالا با نام Extreme و با نمایشگری بزرگتر عرضه می‌شود که در آن تمرکز خاصی بر مقاومت و اسحکام محصول، مبذول شده است!

این منبع گفته که درباره احتمال ارتقای سنسور ضربان قلب اطلاعی ندارد. در حال اما انتظار می‌رود تولید انبوه نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل از ماه جاری میلادی آغاز شود.

طراحی اپل واچ 8 تفاوتی با نسل قبل ندارد!

درباره رنگ‌بندی ساعت جدید اپل گفته شده که این ساعت در رنگ‌های سرمه‌ای، طلایی، نقره‌ای و قرمز برای نسخه آلومینیومی عرضه می‌شود. نسخه استیل این ساعت نیز رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی دارد. نسل قبلی این ساعت یعنی اپل واچ 7 در رنگ‌های متنوع‌تری مانند مشکی، سبز، آبی و طلایی عرضه شده بود.

اپل واچ سری 8 احتمالا ماه آینده در کنار گوشی‌های جدید سری آیفون 14 معرفی می‌شود. انتظار می‌رود مدل‌های پرو آیفون 14 تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل فعلی داشته باشند که یکی از مهمترین آن‌ها مربوط به حذف ناچ است! از سوی دیگر سیستم عامل iOS 16 هم با قابلیت‌های بسیار جذابی چون نمایشگر همیشه روشن در راه است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عدم تغییر طراحی اپل واچ 8 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر