;
coinex

اسنوا ؛ پرافتخارترین برند ایرانی 1401 از نگاه مصرف‌کنندگان

برند اسنوا که سال‌ها است از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت لوازم خانگی ایران است، اخیرا با رای مردمی به عنوان پرافتخارترین برند ایرانی 1401 انتخاب شده است.

در نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی که هرساله برای معرفی برند منتخب با آرای مردمی برگزار می‌شود، اسنوا موفق شد در هفت گروه محصولات خانگی، به‌عنوان پرافتخارترین برند شرکت کننده در این رویداد شناخته شد.

اسنوا ؛ پرافتخارترین برند ایرانی 1401

در سال ۱۴۰۰، ۱۵۰۰ برند در ۱۰۲ گروه تخصصی، در این جشنواره سنجیده شده‌ است. تاکنون اسنوا توانسته‌ است در بخش لوازم‌خانگی، از ۹ دوره گذشته، ۶ دوره را در بین دریافت‌کنندگان تندیس طلایی باشد.

جشنواره برند محبوب ایرانی، گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران و از مهمترین رویدادهای برند‌ در کشورمان است که از مدل مبتنی بر نظرسنجی مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند.

در جشنواره امسال، طی 75 روز، مخاطبان با شرکت در  سایت، و ثبت بیش از هشتصد هزار رای، برندهای ایرانی را از نظر محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات رتبه‌بندی کردند. هدف از این مشارکت ارتقاء جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان است.

معیارهای مطرح شده در نظرسنجی مردمی شامل ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتخاب اسنوا به عنوان پرافتخارترین برند ایرانی 1401 چیست؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بدترین شرکت ودروغگوترین در تبلیغات . گول این شرکت را نخورید . از شرکتهای دیگر خرید کنید .

    پاسخ