;
coinex

هدست واقعیت ترکیبی اپل اوایل سال 2023 رونمایی می‌شود

قبلا گزارش‌هایی در رابطه با اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل ارائه شده بود و حالا طبق اطلاعات جدید احتمال می‌رود هدست واقعیت ترکیبی اپل ، اوایل سال آینده عرضه شود.

مینگ چی کو تحلیل‌گر معروف TF International، طی پستی در توئیتر اعلام کرده که غول کوپرتینویی در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از محصول انقلابی خود بعد از گوشی‌های آیفون در اوایل سال 2023 خواهد بود.

برای افرادی که اطلاع ندارند، هدست واقعیت ترکیبی دو قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را به‌طور هم زمان ارائه می‌دهد. البته و متأسفانه، این محصول از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود و با قیمتی بین 2000 تا 2500 دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR)

هدست واقعیت ترکیبی اپل

مینگ چی کو ادعا می‌کند، هدست واقعیت ترکیبی که دارای قدرت محاسباتی در سطح مک و بدون نیاز به آیفون است، در اوایل ژانویه 2023 ارائه خواهد شد. براساس گفته‌های کو، این هدست بر روی سه موضوع تمرکز دارد.

این موارد شامل برنامه‌های کاربردی، زیست‌بوم نرم‌افزاری و مشخصات سخت‌افزار آن است. این تحلیلگر مشهور ادعا دارد که دستگاه واقعیت ترکیبی، تنها هدستی نیست که اپل در حال حاضر بر روی آن کار می‌کند و در آینده، این شرکت هدست انحصاری AR را نیز عرضه خواهد کرد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

به گفته مینگ چی کو اپل با ارائه عینک AR در نظر دارد، مهم‌ترین محصول خود یعنی آیفون را در 10 سال آینده حذف نماید و  عینک AR را جایگزین کند.

همچنین این تحلیلگر در گزارش خود اشاره کرده است که اپل تا اوایل سال 2025، از نسخه ارزان‌تر محصولات هدست خود رونمایی خواهد کرد. هنوز اطلاعات دیگری توسط این افشاگر به اشتراک گذاشته نشده است.

اپل نیز اطلاعات رسمی در این خصوص منتشر نکرده، ولی با فرض صحت داشتن این اطلاعات، هنوز چند ماه تا رونمایی این محصول منحصربه‌فردی مانده است. در هر حال باید منتظر اخبار دیگری درباره محصولات هدست واقعیت ترکیبی اپل باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر