;
coinex

رندرهای جدید موتو S30 پرو جزئیات طراحی گوشی جدید را نمایش می‌دهد

پیش از رویداد رونمایی موتورولا در 11 آگوست، تصاویر رسمی و رندرهای جدید موتو S30 پرو توسط افشاگری معروف Digital Chat Station در فضای مجازی منتشر شده است.

همان طور که می‌دانید شرکت موتورولا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه رسمی سه گوشی هوشمند جدید خود شامل گوشی تاشو Moto Razr 2022 و گوشی‌های Moto S30 Pro و Moto X30 Pro در چند روز آینده است.

اما ساعاتی پیش، تصاویر و رندرهای رسمی S30 Pro در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) توسط افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station فاش شده است. این افشاگر در کنار این تصاویر از برخی مشخصات کلیدی S30 Pro نیز پرده برداری کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

رندرهای جدید موتو S30 پرو

با نگاهی به تصاویر منتشر شده متوجه میشویم که گوشی هوشمند Moto S30 Pro قرار است در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شود. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی خمیده بوده و در قسمت مرکزی بالای آن دوربین سلفی قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که این گوشی با یک قاب فلزی پوشانده شده است و در پشت آن نیز یک ماژول دوربین بزرگ متشکل از سه سنسور مجزا دیده می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که در پشت نسخه آبی رنگ Moto S30 Pro یک روکش چرمی وجود داشته باشد.

رندرهای جدید موتو S30 پرو

Digital Chat Station ادعا کرده است که S30 Pro به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس کوالکام مجهز خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود و ممکن است از یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز برخوردار باشد.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که از لرزش گیر OIS پشتیبانی می‌کند، وجود خواهد داشت. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 4270 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای جدید موتو S30 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر