;
coinex

درخواست بی‌شرمانه هالک ایرانی از دختری به نام «ملودی» [+وویس لو رفته]

درخواست بی‌شرمانه هالک ایرانی از دختری به نام «ملودی» در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار فایل صوتی لو رفته از سجاد غریبی و ویس جنجالی هالک ایرانی مبنی بر درخواست عکس و فیلم نامتعارف از یک دختر به نام ملودی با واکنش های منفی گسترده ای در اینستاگرام مواجه شد.

یک دختر جوان با منتشر کردن ویس عجیب و غریبی از سجاد غریبی که از او درخواست می کند عکس و ویدیو های تمام قد برایش ارسال کند جنحال آفرید. کاربران می‌گویند هالک ایرانی که لحظه ورود به رینگ آهنگ مداحی انتخاب میکند که با حریف قزاقستانی اش مبارزه کند چطور از دختری عکس و ویدیو تمام قد می‌خواهد.

 

درخواست بی‌شرمانه هالک ایرانی از دختری به نام «ملودی» [+وویس لو رفته]

سجاد غریبی (هالک ایرانی) که به تازگی وارد رشته MMA شده در اولین مبارزه مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در ۳۰ ثانیه ناک اوت شد و شکست خورد.

یک دختر جوان با نام «ملودی» وویس عجیبی از سجاد غریبی منتشر کرده که در آن هالک ایرانی از وی درخواست عکس و ویدیوهای تمام قدی دارد. سجاد غریبی (هالک ایرانی) پس از شکست عجیب و ناک اوت شدن مقابل حریف قزاق با انتشار یک فیلم در اینستاگرام با گریه از مردم عذرخواهی کرد و گفت: شرمنده مردم ایران شدم!

فایل صوتی زیر را در ادامه بشنوید:

منتشر شدن یک فایل صوتی که در آن ویسی از سجاد غریبی که از دختری به نام ملودی تقاضای عکس و فیلم نامتعارف می کند با برخورد و واکنش منفی بسیار گسترده ای در فضای مجازی و اینستاگرام رو به رو شد.

این در حالی است که سجاد غریبی یک مداحی را به عنوان موسیقی ورودش به رینگ انتخاب کرد و با نوحه وارد محل مسابقه با گوریل قزاقستانی شد. سجاد غریبی فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است. در روز یکشنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۱ یک با تبلیغات زیادی که سجاد غریبی در مورد مسابقه با گرویل قزاقستانی او را شکست میدهد در اینستاگرامش از تمام تمریناتش ویدیو و فیلم می گذاشت و ادعا داشت که گوریل قزاقستانی را شکست میدهد در صورتی که در 3 نکشیده شد ناک اوت و آبروی ایران را برد.

مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی در ورزشگاه P7 آرنا در امارات برگزار شد. سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    بابا اینهمه به این پشمک حاج عبدالله نگین هالک،جو میگیرتش ، جز رسوایی چیزی برای مملکت نداره

    پاسخ

    کجاش بی شرمانه بود اونم مثل همه آدم‌ها از پسرهای دختر نما می‌خواسته مطمئن بشه که طرف مقابل دختره نه پسر عقب مونده بازی در نیارید دیگه،درسته باخت داده ولی بازم هم ایرانیه ،وهم وطن حرمتش رو حفظ کنیم،

    پاسخ

    چه جالب هویت خودتون رو بیان کردین. بی شک کار هر روزتون هست، اره؟

    پاسخ

    حالا دختره چرا صداشو پخش کرده،اونم روانی و مریضه که اینکار و کرده،دیده سجاد جانش باخته اینجوری گذاشتش کنار در صورتی که اگه میبرد همه جوره بهش خدمات رسانی میکرد ،همه جوره که میفمید ینی چه😏

    پاسخ