;
coinex

دورهمی جنجالی مازیار لرستانی با بازیگران زن [+عکس]

دورهمی عجیب مازیار لرستانی با بازیگران زن در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس عجیب منتشر شده از دورهمی مازیار لرستانی با بازیگران زن ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

دورهمی عجیب مازیار لرستانی با بازیگران زن [+عکس]

در این تصویر مازیار لرستانی که پیش تر با جنسیت زن و نام شهره فعالیت هنری داشته است، بر خلاف موازین شرعی دست در دست یکی از بازیگران زن سینمای ایرانی دیده می شود.

این عکس را در ادامه تماشا کنید:

دورهمی جنجالی مازیار لرستانی با بازیگران زن [+عکس]

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد.بر خلاف شایعات روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    یعنی چی الان مجاز شده هم هنرمندای مردو بغل کنه و دست بده هم زن
    چه خوب والا😂😂😂😂😂

    پاسخ

    با این سند، باید گیتی گودرزی و مازیار لرستانی به اعدام و سنگسار محکوم شوند و مرجانه گلچین هم بخاطر حضور در چنین موقعیت مفسده انگیزی به حبس ابد محکوم شود. شهره سلطانی را هم بخاطر تشابه اسمی با شهره لرستانی، به صد ضربه شلاق محکوم کنید.

    پاسخ