;
coinex

مشخصات دوربین و باتری لجین Y70 فاش شد [+تاریخ رونمایی]

شرکت لنوو به تازگی پستی را در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) با کاربران به اشتراک گذاشته است که مشخصات دوربین و باتری لجین Y70 را فاش می‌کند.

شرکت لنوو به تازگی تایید کرده است که گوشی Legion Y70 با نام رمز Halo را در تاریخ 18 آگوست و ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی چین رونمایی خواهد کرد. همچنین این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) از مشخصات و تنظیمات دوربین و اندازه باتری این گوشی پرده برداری کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مشخصات دوربین و باتری لجین Y70

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Legion Y70 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.5 اینچی با وضوح 8K که از لرزش گیرهای OIS و EIS و فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند، مجهز شده است .

همچنین در کنار دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی که به عنوان دوربین ماکرو هم عمل می‌کند، و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی تعبیه شود.

انرژی مورد نیاز Y70 با وزنی حدود 209 گرم، از طریق یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود. این شرکت ادعا کرده است که با یک بار شارژ کامل این دستگاه، کاربران می‌توانند از 8.5 ساعت بازی، 18 ساعت پخش ویدیو و 35 ساعت پخش موسیقی بهره ببرند. همچنین به گفته شرکت لنوو، شارژ این گوشی در طی 34 دقیقه از 0 به 80 درصد می‌رسد.

مشخصات دوربین و باتری لجین Y70

گزارش‌های قبلی نیز نشان می‌دهند که Legion Y70 دارای یک صفحه نمایش 6.58 اینچی از نوع AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود.

همچنین طبق اخبار قبلی، انتظار می‌رود که این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه شود. علاوه براین، Legion Y70 از رابط کاربری ZUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

متاسفانه هنوز از قیمت گوشی Lenovo Legion Y70 اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمالا این گوشی در سه رنگ سفید، خاکستری و قرمز عرضه خواهد شد. شرکت لنوو تا به امروز درباره ارائه این گوشی به بازار جهانی و خارج از چین سخنی نگفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین و باتری لجین Y70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر