;
coinex

متاورس Nvidia با تغییرات جدید راه‌اندازی شد

متاورس Nvidia به زودی بروزرسانی خواهد شد. از ویژگی‌های جدید Omniverse می‌توان به امکان ساخت آواتارهای واقعی و تغییر احساسات شخصیت‌ها اشاره کرد.

Nvidia یکی از معروف‌ترین سازندگان تراشه گرافیکی دنیا در تلاش برای به دست آوردن جایگاهی مهم در صنعت متاورس است. این شرکت روز سه‌ شنبه مجموعه جدیدی از ابزارهای توسعه‌دهندگان را معرفی نمود. تمرکز این ابزار بر محیط متاورس است و قابلیت‌هایی نظیر هوش مصنوعی، شبیه‌سازی و سایر دارایی‌های خلاقانه را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

عرضه متاورس Nvidia

متاورس Nvidia با تغییرات جدید راه‌اندازی شد

متاورس Nvidia با نام Omniverse با یک سری تغییرات جدید برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد. سازندگانی که از کیت Omniverse به همراه برنامه‌هایی نظیر Nucleus Audio2Face و Machinima استفاده می‌کنند، به بروزرسانی‌ جدید دسترسی خواهند داشت. انویدیا عقیده دارد یکی از عملکردهای اصلی این ابزار کمک به ساخت “دوقلوهای دیجیتالی دقیق و آواتارهای واقعی” به شمار می‌رود.

کیفیت تعامل متاورس به یک موضوع داغ در صنعت کریپتوکارنسی تبدیل شده است. توسعه‌دهندگان و کاربران به کیفیت تجربیات بیشتر از کمیت آن اهمیت می‌دهند. یک نمونه از این موضوع را می‌توان در هفته مد متاورس مشاهده کرد. هفته مد متاورس در فصل بهار برگزار شد. از جمله نقاط ضعف این رویداد می‌توان به کیفیت پایین محیط دیجیتال، لباس‌ها و به ویژه آواتارهایی که مردم با آن‌ها در تعامل بودند اشاره کرد.

متاورس Nvidia شامل جعبه ابزاری جدید شامل موتور ابری آواتار Omniverse است. توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که ACE شرایط ایجاد “دستیاران مجازی و انسان‌های دیجیتالی” را بهبود خواهد داد. به لطف متاورس Nvidia، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های آواتار خود را در هر موتور و ابر عمومی و خصوصی پیکربندی کنند.

هویت دیجیتال محور اصلی بروزرسانی بعدی برنامه Audio2Face خواهد بود. بیانیه رسمی انویدیا به این نکته اشاره می‌کند که کاربران از این پس می‌توانند احساسات آواتارهای دیجیتال را با انیمیشن‌های تمام چهره تغییر دهند.

متاورس به توسعه خود ادامه خواهد داد. به احتمال زیاد سهم بازار متاورس در چهار سال آینده از 50 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. این موضوع نشان‌دهنده افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران در صنعت متاورس است. رویدادهای جدید، محیط کاری و همچنین کلاس‌های دانشگاهی در متاورس ظاهر خواهند شد. علاوه بر این موارد، به مرور زمان کاربران بیشتری به دنبال ایجاد نسخه‌های دیجیتالی از خود خواهند بود. توسعه فناوری برای حمایت از پذیرش انبوه متاورس اهمیت بسیار بالایی دارد.

علاوه بر متاورس Nvidia، قابلیت PhysX نیز در بروزرسانی بعدی حضور خواهد داشت. Nvidia PhysX یک موتور پیشرفته برای شبیه‌سازی واقع‌گرایانه فیزیک به شمار می‌رود. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند واکنش‌های واقع‌بینانه به تعامل‌های متاورسی که از قوانین فیزیک تبعیت می‌کنند، داشته باشند.

فناوری هوش مصنوعی اندیویا AI یک عنصر مهم در ایجاد فضاهایی برای تعامل اجتماعی در دنیای دیجیتال به شمار می‌رود. هوش مصنوعی برنامه‌های کاربردی جدید را برای توسعه‌دهندگان متاورس ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره عرضه متاورس Nvidia چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر