;
coinex

اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شب گذشته در چین جدیدترین محصول شرکت اوپو در بخش ساعت هوشمند، یعنی اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3)، به صورت رسمی رونمایی شد.

بالاخره پس از انتظار نسبتا طولانی، محصول جدید شرکت اوپو یعنی سری Oppo Watch 3 طبق برنامه‌ قبلی شب گذشته به صورت رسمی رونمایی شد. جدیدترین ساعت هوشمند اوپو در دو نسخه اوپو واچ 3 و اوپو واچ 3 پرو در چین به نمایش گذاشته شد. اما آیا این ساعت رقیبی برای گلکسی واچ 5 خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت و مشخصات فنی اوپو واچ 3

اوپو بند 2 (OPPO Band 2) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Oppo Watch 3 درست مانند مدل‌های قبلی خود با یک صفحه مربعی و قابی از جنس آلیاژ آلومینیوم و پوشش فایبرگلاس عرضه خواهد شد.

اوپو Watch 3 دارای یک صفحه نمایش 1.75 اینچی از نوع AMOLED با وضوح 430 در 372 پیکسل است، در حالی که نسخه پرو این ساعت به یک صفحه نمایش خمیده بزرگتر با اندازه 1.91 اینچی از نوع OLED با وضوح 496 در 378 پیکسل مجهز شده است که از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند.

هر دو مدل این ساعت با تراکم پیکسلی یکسان یعنی 326 پیکسل در اینچ عرضه خواهند شد، اما فقط نسخه پرو است که در کنار آن یک دسته کوک نیر وجود خواهد داشت.

این دو ساعت هوشمند هر دو با چیپست اسنپدراگون W5 کوالکام به همراه 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. همچنین طبق گزارش‌ها، سری اوپو Watch 3 در کنار چیپست ذکر شده، به یک تراشه آپولو 4 پلاس اختصاصی شرکت اوپو نیز مجهز شده‌ و از دو سیستم عامل Wear OS و RTOS پشتیبانی خواهند کرد. علاوه بر این، هر دو مدل این ساعت را می‌توان با گوشی‌های اندرویدی و iOS جفت کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، نسخه پرو این ساعت با بهره گیری از باتری 550 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند تا 5 روز دوام بیاورد، در حالی که نسخه پایه و اصلی این ساعت با داشتن باتری 400 میلی‌آمپر ساعتی فقط تا 4 روز می‌تواند دوام داشته باشد.

اوپو واچ 3

البته در صورت استفاده از شبکه اتصالی LTE، عمر باتری برای هر دو مدل حدودا یک روز کاهش می‌یابد و در صورت استفاده زیاد و بیش از اندازه، عمر باتری به میزان 1.5 روز کاهش خواهد یافت. همچنین اگر این ساعت‌ها در حالتی باشند که فقط از سیستم عامل RTOS استفاده بشود، شارژ آن‌ها به ترتیب تا 15 روز و 14 روز دوام می‌آورد.

بنابراین اگر این اطلاعات درست و دقیق باشد می‌توان گفت که سری Oppo Watch 3 تا به امروز بهترین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS، از نظر عمر باتری به حساب می‌آید. این دوام و نگهداری طولانی مدت شارژ نیز احتمالا به دلیل وجود تراشه جدید اسنپدراگون W5 است که برای اولین بار به صورت جهانی در این ساعت‌ها عرضه خواهد شد.

 

از دیگر ویژگی‌های این دو نسخه اوپو Watch 3 می‌توان به پشتیبانی از اتصال LTE، بلوتوث 5.0، GNSS ،NFC، مقاومت در برابر آب با درجه 5ATM و برخورداری از کلیه سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه گیری میزان اکسیژن خون و سنسور نور محیط اشاره کرد. البته به نظر می‌رسد که نسخه پرو دارای سنسور ECG نیز خواهد بود.

هر دو نسخه سری Oppo Watch 3 در حال حاضر برای پیش‌ فروش در چین در دسترس قرار گرفته‌اند و از ساعت 12 صبح 19 آگوست به فروش خواهند رسید. هنوز شرکت اوپو درباره عرضه بین المللی این ساعت سخنی نگفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ساعت‌ها قرار است با برچسب قیمت زیر در چین به فروش برسند.

اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو Watch 3

  • مشکی (بند لاستیکی) – 1599 ین معادل 237 دلار
  • قهوه ای (بند چرمی) – 1699 ین معادل 252 دلار

اوپو Watch 3 پرو

  • مشکی (بند لاستیکی) – 1999 ین معادل 296 دلار
  • قهوه ای (بند چرمی) – 2099 ین معادل 311 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اوپو واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر