;
coinex

خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو کدامند؟

در حال حاضر و با اقدامات وزارت صمت، خودروسازان برخی محصولات خود را بدون قرعه‌کشی عرضه می‌کنند. اما خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو کدامند؟

در حال حاضر سه خودروساز، یعنی سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور محصولات خود را بدون قرعه‌کشی به مشتریان عرضه می‌کنند. اما خودروهای خارج از طرح قرعه کشی سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور کدامند؟

خودروسازان ایرانی با توجه به افزایش تولید، این روزها تصمیم گرفته‌اند که محصولات خود را خارج از قرعه‌کشی به فروش برسانند. از این رو مشتریان تنها با ثبت نام و پرداخت وجه می‌توانند خودرو مدنظر خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو بر عهده کیست؟

خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو

خودروسازی سایپا در حال حاضر خودروهایی چون کوییک دو رنگ اتوماتیک، کوییک دو رنگ، کوییک اس، کوییک با رینگ فولادی، ساینا اس، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز، وانت پادرا، شاهین و سایپا ۱۵۱ یا پراید وانت را خارج از فرایند قرعه‌کشی به مشتریانش عرضه می‌کند.

خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو کدامند؟

گفتنی است شرکت سایپا، خودرو کوییک با رینگ فولادی، شاهین و سایپا ۱۵۱ را به شکل فروش فوری و پیش فروش به فروش می‌رساند. در طرح‌های فروش این خودروساز نیسان آبی تک و دوگانه سوز به همراه وانت پادرا به شکل فروش فوری عرضه می‌شوند. همچنین این خودروساز کوییک دو رنگ اتوماتیک، کوییک دو رنگ، کوییک اس، ساینا اس را به شکل پیش فروش عرضه می‌کند.

ایران‌خودرو نیز در حال حاضر هایما اس ۵ و هایما اس ۷ را بدون قرعه کشی از طریق بورس کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند. البته هنوز خودروهای پرفروش این خودروساز از طرح قرعه کشی خارج نشده‌اند.

خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو کدامند؟

فراتر از دو خودروساز بزرگ و دولتی، بهمن موتور که یک خودروساز بزرگ و معروف در بخش خصوصی است نیز تصمیم به عرضه برخی محصولات خود در بورس کالا گرفته است. این خودروساز تصمیم دارد از تاریخ 26 مرداد 1401، دیگنیتی، فیدلیتی پرایم تیپ یک 5 نفره و پرایم تیپ 2 هفت نفره را در بورس کالا عرضه کند.

خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو کدامند؟

مشتریان با مراجعه به سایت بورس کالا می‌توانند فیدلیتی تیپ ۱ پنج نفره را با قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، فیدلیتی تیپ ۲ هفت نفره را با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان و دیگنیتی را با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کنند. همچنین این خودروساز هر ماه وانت کارا تک کابین و دو کابین به همراه کاپرا را به شکل عادی به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خودروهای خارج از قرعه کشی سایپا و ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر