;
coinex

بعد از دوج، شورولت کامارو برقی هم در راه است!

امروزه، خودروهای برقی شدیدا مورد توجه واقع شده‌اند. حالا آندریاس ورس در صفحه اینستاگرامی خود تصاویری از رندر شورولت کامارو برقی به اشتراک گذاشته است.

در آینده خودروهای عضلانی به صورت برقی خواهند بود، زیرا دولت‌ها بسیاری از مردم را به خرید و استفاده از آن‌ها تشویق می‌نمایند. شورلت کامارو برقی از خودروهای عضلانی نسل بعدی خواهد بود که جایگزینی برای کامارو دو در است. طراحی ظاهری این خودرو مشابه کراس‌اوور شورلت بلیزر خواهد بود. برخی از ویژگی‌های شورولت کامارو از روی این خودرو طراحی شده است تا با ظاهر بدنه جدید مطابق باشد.

بیشتر بخوانید: ورود Dodge به دنیای خودروهای برقی ؛ پایان شکوهمندانه V8 جهنمی!

شورولت کامارو برقی

گمان می‌رود خودروهای الکتریکی شورلت ، زبان طراحی مشترکی داشته باشند، زیرا در ساخت شورلت بلیزر الکتریکی، از همان زبان طراحی استفاده شده است و احتمالا خودروهای الکتریکی این برند، با همان ظاهر ایجاد شوند.

کامارو برقی

در وسط لوگوی انحصاری شورلت، یک نوار نوری طراحی شده که تعداد زیادی از چراغ‌های LED باریک را به یکدیگر وصل کرده است. این خودرو در رندر دارای یک جلو پنجره عریض در بالا و یک جلو پنجره بزرگ‌تر در پایین است. کامارو برقی سپر قرمز رنگ دارد و المان‌های مشکی روی بدنه آن دیده می‎شود.

این خودرو برقی، در تصاویر منتشر شده به دلیل زبان طراحی آشنای کمپانی، به راحتی به عنوان کامارو قابل تشخیص است و اگر نسخه اصلی نیز مانند این خودرو باشد، از استقبال زیادی برخوردار خواهد شد.

ممکن است آینده الکتریکی خودروهای عضلانی آمریکایی برای علاقه‌مندان به این سبک خودرو مورد پسند نباشد، زیرا با حذف شدن موتورهای درون‌سوز، این خودروها دیگر صدای غرش مانند نخواهند داشت.

با این وجود اولین خودرو عضلانی برقی فورد موستانگ، تحت عنوان فورد موستانگ مک ای وارد بازار شده است. طبق اخبار، دوج و شورلت نیز در هر حال به‌زودی خوردروهای الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهند کرد.

کامارو برقی

تصاویر منتشر شده، هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند. بر اساس شایعات، شورلت کامارو برقی سدان خواهد بود و ممکن است شباهتی با این رندر نداشته باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نیست و فقط کارکنان شرکت در این زمینه اطلاعات دارند. این موضوع در مورد نسل بعدی دوج چلنجر نیز صادق است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کامارو برقی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر