;
coinex

بررسی سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022

پس از ریزش سنگین بازارهای مالی و فروپاشی اکوسیستم ترا، سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022 بهبود یافت و ماینرها در یک ماه 68.63 درصد افزایش سود را تجربه کردند.

از ژوئن 2022 تاکنون، اکوسیستم بیت کوین به دلیل عوامل تعیین‌کننده متعددی نظیر درآمد دلاری استخراج‌کنندگان، کاهش مشکلات شبکه و نرخ هش بهینه بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022

بررسی سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022

صنعت ماینینگ بیت کوین (BTC) در طول سال 2022 فشار مالی زیادی را تحمل کرد. بازار نزولی طولانی مدت به طور مستقیم بر درآمد ماینرها تأثیر گذاشت. ماینرهایی که در مقابل پایین‌ترین درآمد روزانه ماینینگ در 13 ژوئن از خود مقاومت نشان دادند، در طول یک ماه شاهد افزایش 68.63 درصدی درآمد استخراج بودند.

در طول سال، درآمد حاصل از استخراج بیت کوین به دلایل متعددی که اکثر آن‌ها حول احساسات سرمایه‌گذاران متمرکز شده، کاهش یافت. بسیاری از کارشناسان کاهش سود ماینینگ را به تنش‌های ناشی از سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم ترا و سرمایه‌گذاری‌های زیان‌ده نسبت می‌دهند.

با کاهش احساسات منفی، اکوسیستم بیت کوین در بسیاری از بخش‌ها نظیر درآمد استخراج کنندگان به دلار، مشکلات شبکه و هش ریت بهبود یافت. داده‌های blockchain.com نشان می‌دهند که درآمد استخراج بیت کوین در یک ماه نزدیک به 69 درصد افزایش یافته است. این میزان از 13.928 میلیون دلار در 13 جولای به 23.488 میلیون دلار در 12 آگوست رسید. کاهش قیمت تجهیزات استخراج به ماینرها اجازه داد تا زیرساخت‌های موجود خود را گسترش دهند.

بررسی سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022

علاوه بر درآمد ماینینگ، هش ریت بیت کوین در ماه گذشته بیش از 10 درصد رشد نمود. این اتفاق منجر به بهبود انعطاف پذیری شبکه در برابر حملات دوگانه شد. سختی شبکه معیاری برای تعیین دشواری استخراج یک بلوک جدید BTC به شمار می‌رود. سختی شبکه بیت کوین برای اولین بار از ژوئن افزایش یافته است.

با بازتاب نتایج مثبت در سراسر شبکه بیت کوین، شرکت‌های استخراج کریپتو طی ماه گذشته افزایش قیمت سهام را گزارش کردند. شرکت‌های استخراج رمزارز نظیر Hut8 Mining Corp، Marathon Digital Holdings و Core Scientific، قیمت‌های سهام را به طور سرسام‌آوری به نمایش گذاشتند. هر کدام از این سهام 95 درصد نسبت به ژوئن 2022 عملکرد بهتری از خود نشان دادند. هر سه شرکت ذکرشده زیان‌های گسترده‌ای را به دلیل کاهش ارزش دارایی‌های رمزنگاری ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سود ماینینگ بیت کوین در سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر