;
coinex

واردات خودرو با ارز دیجیتال امکان پذیر است؟

به نظر می‌رسد واردات خودرو با ارز دیجیتال در هاله‌ای از ابهام است و هنوز ابلاغیه‌ای در این خصوص صادر نشده است. در نتیجه باید منتظر جزئیات بیشتری برای ارائه این طرح بود.

سازمان توسعه تجارت طی طرحی اعلام کرده بود، افراد می‌توانند با استفاده از رمزارز، اقدام با واردات کالا کنند. به گفته علیرضا پیمان پاک، این فرآیند قرار است از شهریور سال جاری اجرایی شود و اشخاصی که مجوز رسمی رمزارز دارند می‌توانند ثبت سفارش انجام دهند. او اضافه کرد از پایان شهریور ماه این موضوع عمومی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات طرح واردات با ارز دیجیتال اعلام شد

واردات خودرو با ارز دیجیتال

علرضا پیمان پاک در راستای خبری که مبنی بر واردات خودرو با رمز ارز منتشر شده بود اظهار داشت از آنجایی که آئین نامه‌ای با محوریت موضوع واردات خودرو با ارز دیجیتال مطرح نشده نمی‌توان آن را مورد بحث قرار داد و پس از صدور ابلاغیه ساز و کار آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت در راستای واردات کالا با ارز دیجیتال نیز گفت: «هم‌اکنون چند مجموعه که مجوز رسمی رمزارز را دریافت کرده بودند توانستند به شکل مقدماتی برای خود واردات کالا را انجام دهند». در ادامه گفته علیرضا پیمان پاک اضافه کرد:

البته این که چه کالاهایی و از چه کشورهایی وارد شده به دلیل محرمانه بودن اعلام نمی‌شود، اما به طور کلی از طریق رمزارز تاکنون به میزان ۱۰ میلیون دلار ثبت سفارش واردات به انجام رسیده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت می‌گوید افرادی که مجوز رسمی رمزارز را دریافت کرده‌اند می‌توانند از پایان شهریور امسال به صورت خودکار از طریق سامانه اقدام به واردات کالا با ارز دیجیتال کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودرو با ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر