;
coinex

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین

اگر از علاقه مندان به بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین هستید، پس این مطلب را از دست ندهید زیرا تکراتو قصد دارد بهترین بازی های موبایل استراتژیک را معرفی کند. برای آشنایی با بهترین بازی استراتژیک برای اندروید با تکراتو همراه باشید.

بازی‌های استراتژیک بر توانایی افراد برای تفکر تاکید می‌کنند و نیازمند مهارت، توانایی تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی دقیق و مقداری شانس هستند. این نوع بازی‌ها ذهن را به چالش می‌کشند درنتیجه، موفقیت یا عدم موفقیت در آن‌ها کاملا به عملکرد و درایت خود شما بستگی دارد.

بازی‌های استراتژیک پیشینه طولانی دارند و حتی قبل از اینکه تکنولوژی به زندگی‌ انسان‌ها رخنه کند بازی‌هایی نظیر شطرنج، تخته و حتی بازی‌های کارتی نقش مهمی در سرگرم کردن انسان‌ها داشته‌اند و اکنون بازی‌های استراتژیک به یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی موبایل تبدیل شده‌اند. برای معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین با تکراتو همراه باشید.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در ادامه لیستی از بهترین بازی های موبایل استراتژیک برای شما معرفی خواهند شد. بازی‌هایی که در اینجا بررسی شده‌اند بسیار جذابند و بهترین بازی استراتژیک برای اندروید محسوب می‌شوند. در ابتدا بازی‌های آفلاین را معرفی می‌کنیم.

Ticket to Earth

بازی Ticket to Earth بهترین بازی استراتژیک برای اندروید است که بسیار جذاب است. بازی Ticket to Earth یک اثر فوق‌العاده در سبک استراتژی نوبتی است که به نظر می‌رسد پتانسیل‌های زیادی دارد. این بازی دارای چند بخش مختلف است که آخرین آن‌ها با یک به روز رسانی در سال 2019 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

در بازی Ticket to Earth شما با یک تجربه خوب از آثار استراتژیکی نوبتی طرف هستید و داستان نیز جذابیت زیادی دارد. همچنین در این اثر ما شاهد چالش‌های زیادی هستیم که به خوبی می‌توانند مخاطب را سرگرم کنند.

اگر به دنبال بهترین بازی های استراتژیک اندروید هستید، این بازی را از دست ندهید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه تجربه بازی Ticket to Earth را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2022

بهترین بازی های 2021

Egypt: Old Kingdom

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

تمرکز اصلی Egypt: Old Kingdom در بازی اول روی دوران ماقبل تاریخ مصر بود، اما نسخه جدید داستان دوره‌ای را روایت می‌کند که به Old Kingdom معروف است. این دوره حدود 400 سال طول کشید و در سال 2100 پیش از میلاد پایان یافت. در آن زمان ممفیس (Memphis) پایتخت کشور مصر بود.

مدیریت منابع در این بازی حرف اول را می‌زند و باعث شده از بهترین بازی های موبایل استراتژیک باشد. در این اثر می‌توان سایر قبیله‌ها را نیز از راه دموکراسی یا بدون جنگ به اتحاد خود در آورد. همچنین قادر هستید به آن مناطق تاخته و آن‌ مکان‌ها را تسخیر کنید.

Euclidean Skies

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی که از بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندرویدی است، نسبت به سایر آثار پیشین خود تفاوت‌های مختلفی دارد. شاید همین تفاوت‌ها باشند که موجب شوند این اثر بتواند رضایت مخاطب را تا حد زیادی به خود جلب کند و از بهترین بازی های استراتژیک اندروید باشد.

سازندگان با ایجاد تغییر در این بازی دست به حرکتی کاملا جاه‌طلبانه زده‌اند که البته تا حدی نیز پاسخ جاه‌طلبی خود را دیده‌اند. اگر عاشق بازی‌های تکنیکی و معمایی و پازلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این اثر را از دست ندهید. این بازی در عین سادگی می‌تواند تجربه‌ای خوب را به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

بهترین بازی های اندرویدی 2021

Six Ages: Ride Like the Wind

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی نیز یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل استراتژیک است. دوست‌داران سبک استراتژیکی عاشق این بازی هستند. این بازی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها به خود مشغول کند. به نوعی می‌توان این اثر را دنباله‌ای معنوی برای بازی King of Dragon Pass دانست.

پس اگر این اثر را تجربه کرده‌اید، بهتر است یک شانس هم به بازی Six Ages: Ride Like the Wind بدهید. البته این بازی تفاوت‌های خاص خود را دارد و از نظر رابط کابری جذاب‌تر شده است.

در این اثر دیگر خبری از شیوه سنتی کنترل نیست و قدرت‌های ماورایی آن می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. شیوه ساخت پایگاه در این بازی به شکلی است که شما را به خود معتاد می‌کند. این بازی تجربه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که مانندش را در سایر آثار به سختی می‌توانید پیدا کنید.

در این بازی شما با افسانه‌های خدایان و انسان‌ها مواجه می‌شوید و راز و رمز‌های مختلف را می‌بینید. اگر بازی‌های متنی (text-based) و استرتژیکی را دوست دارید، این بازی انتخابی مناسب است.

Darkest Dungeon

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی محبوب یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندرویدی است. زمان زیادی از عرضه بازی Darkest Dungeon گذشته است، اما هنوز هم کاربران زیادی آن را تجربه می‌کنند. دلیل آن هم چیزی نیست جز جذابیت و اعتیاد آور بودن این بازی که به خاطر ارائه تجربه‌ای فوق‌العاده از سبک استراتژیک نوبتی است.

بازی از نظر استایل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند حس و حال خوبی را در شما به وجود آورد. کافی است با محیط بازی روبه‌رو شوید تا متوجه شوید داشتن طراحی و استایل خوب هنری چقدر در موفقیت اثر تاثیر گذار است.

بازی Darkest Dungeon به قدری جذاب است که شاید ساعت‌ها بدون اطلاع از گذر زمان پای آن بنشینید و چالش‌های هیجان‌انگیزش را پشت سر بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

بازی فار کرای 6

Invisible Inc

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در این بازی شاهد افرادی هستیم که قصد دارند صلح جهانی را زیر پا بگذارند. در واقع مامورین خبره و مخصوصی جهت این اقدام انتخاب شده‌اند و این شما هستید که باید با روش‌های مختلف آن‌ها را شناسایی کرده و مانع انجام عملیات شوید.

در بازی Invisible Inc رویکرد مخفی‌کاری حرف اول را می‌زند و باعث شده بهترین بازی های استراتژیک اندروید باشد. شاید یادگیری بازی و کنار آمدن با آن در اوایل کار کمی چالش‌برانگیز باشد، اما کافی است کمی به این اثر زمان بدهید تا شما را شیفته خود کند.

Final Fantasy Tactics: War of the Lions

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions یکی از بهترین آثار تکنیکی و نوبتی در پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. این بازی ابتدا در سال 2007 عرضه شد و پس از گذشت چند سال نهایتا در دسترس کاربران گوشی‌های موبایل قرار گرفت.

بازی Final Fantasy Tactics: War of the Lions اثری داستان‌محور و نقش‌آفرینی است که می‌تواند تجربه‌ای خوبی را به شما ارائه دهد. اگر تجربه بازی Banner Saga برای شما رضایت‌بخش بوده باشد، این اثر نیز به خوبی شما را راضی خواهد کرد؛ پس نگران نباشید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر 

Warhammer Quest: Silver Tower

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی از بهترین بازی های استراتژیک آفلاین اندرویدی است که بسیار پرطرفدار است. بازی Warhammer Quest: Silver Tower اثری استراتژیکی و نوبتی است که جزو بهترین بازی های استرتژیک اندروید به حساب می‌آید.

این بازی می‌تواند تجربه‌ای خاص را به شما ارائه دهد. در این اثر شما باید قهرمان‌های مختلف را دور هم جمع کنید و چالش‌های جذاب را پشت سر بگذارید.

FTL: Faster Than Light

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

از جمله بازی دیگری که توانسته در لیست بهترین بازی های استراتژیک اندروید قرار گیرد، بازی FTL: Faster Than Light است که یکی از بهترین آثار در سبک روگ‌لایک به حساب می‌آید. در این بازی کاپیتان یک سفینه فضایی هستید که ماموریتی مهم برای نجات کهکشان به شما محول شده است.

در این مسیر با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. رویکرد شما در مواجهه با این چالش‌ها موجب می‌شود که بازی FTL: Faster Than Light به اثری خلاقانه بدل شود. مدیریت منابع نیز در این اثر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

The Ants: Underground Kingdom

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی بسیار متفاوت است زیرا در بازی The Ants: Underground Kingdom شما کنترل مورچه‌ها را برعهده می‌گیرید، ملکه را هدایت کنید، لانه دلخواه خود را بسازید و حتی شاهد فرآیند تخم‌ریزی باشید.

این بازی به شما اجازه می‌دهد با دیگران متحد شوید و با هم این محیط جذاب و فوق‌العاده را تحت کنترل درآورید. بازی The Ants: Underground Kingdom از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و سازندگان در ساخت آن به جزئیات توجه کافی داشته‌اند. در این بازی می‌توانید چالش‌های مختلفی را تجربه کنید که بسیار لذت‌بخش خواهند بود.

این بازی جذاب و پرطرفدار از بهترین بازی های موبایل استراتژیک است. تا این قسمت تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین مورد بررسی قرار گرفتند. در ادامه مجموعه‌ای از بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید بررسی خواهند شد.

Bad North

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

به جرات می‌توان گفت که بازی Bad North یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید. این بازی به خوبی نشان می‌دهد که آثاری با طراحی مینیمال نیز می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده را به مخاطب ارائه دهند. در این بازی شما نقش وایکینگ‌هایی را بر عهده دارید که می‌خواهند در برابر نیروهای مهاجم از قلعه خود دفاع کنند.

در بازی Bad North شما می‌توانید به نقاط مختلف رفته، طلا جمع کنید و با گروه‌های دیگر به نبرد مشغول شوید. در کل می‌توان بازی Bad North را اثری مبتنی بر ریسک و پاداش دانست. آیا می‌توانم این جزیره را هم در برابر دشمن محافظت کنم؟

این سوالی است که مدام از خود در این بازی می‌پرسید. اگر مشکلی رخ دهد و شما نیروهای خود را به کام مرگ بفرستید، در واقع آن‌ها را برای همیشه از دست خواهید داد. در نتیجه اگر سرمایه‌گذاری زیادی روی آن‌ها کرده باشید و آن‌ها را تا حد زیادی ارتقا داده باشید، مطمئنا این اتفاق برای‌تان ناخوشایند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

آموزش بازی فری فایر

Rebel Inc.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل استراتژیک بازی Rebel Inc است که درست همان حس و حال آثار پیشین خود را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی بازی نیز از نظر زیبایی شباهت‌های زیادی به نسخه قبلی دارد.

شما در این بازی نقش کسی را دارید که باید عده‌ای از افراد را رهبری کند. افرادی که به تازگی جنگ بزرگی را از سر گذرانده‌اند. کار شما در بازی Rebel Inc. این است که به ساکنین کمک کنید تا بتوانند زندگی خود را دوباره به شرایط خوبی تغییر دهند.

در این میان باید حواس‌تان به اقدامات شورشیان نیز باشد. بازی پر است از چالش‌های مختلف و انتخاب‌های دشوار که می‌تواند عواقب مختلفی برای شما داشته باشد. این بازی جذاب یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است.

DomiNations

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی DomiNations به خاطر کیفیت ساخت و تجربه خوبی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است. روش کسب درآمد این بازی هم در نوع خود جالب است.

بازی DomiNations ترکیبی از بازی‌های Civilization و Clash of Clans است. در این بازی ما ماجراهای مربوط به دوران‌های عصر آهن تا عصر فضا را مشاهده می‌کنیم.

ساخت و ساز، جنگ و ستیز و مواردی از این قبیل در بازی DomiNations  حرف اول را می‌زند. در این اثر که به نوعی تاریخ بشر را بیان می‌کند، شاهد بناهای عظیم زیادی خواهید بود.

بناهایی که نمونه‌ی واقعی آن‌ها واقعا خارق‌العاده هستند و هر یک از آن‌ها بیانگر بخشی از تاریخ بوده‌اند. بازی DomiNations از نظر گیم‌پلی و مباحث فنی نیز فوق‌العاده است و از بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Darkfire Heroes 

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 

Subterfuge

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بازی Subterfuge اثری جذاب است و می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. البته این بازی که دارای حالت real-time است ریتم کندی دارد. با این حال جهان بزرگ بازی می‌تواند حسابی شما را راضی کند.

برای یاد گرفتن و حرفه‌ای شدن در بازی Subterfuge باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. در این بازی ما شاهد حضور رهبر‌های مختلف هستیم و همچنین هر یک از طرفین نیروها و قدرت‌های منحصر به فرد دارند و می‌توانند توانایی‌هایی جدیدی نیز به دست آورند.

War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

این بازی محبوب یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل استراتژیک است. بازی War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius در واقع پا جای پای بازی Fire Emblem: Heroes گذاشته است.

این بازی استراتژیکی نوبتی و نقش‌آفرینی به شما اجازه می‌دهد که از هیروهای مختلف استفاده کنید و چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارید. مبارزات این بازی که به سبک نوبتی است، شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی دارای مکانسیم‌های گچا (gacha) است که شاید بتواند مخاطب‌های دوست‌دار سبک آثار ژاپنی را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

Fire Emblem Heroes

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

از دیگر بازی‌های جذاب این لیست که از بهترین بازی های استراتژیک آنلاین اندروید است، می‌توان Fire Emblem Heroes را نام برد. بازی Fire Emblem Heroes در واقع مجموعه‌ای از کاراکترهای آشنا از فرنچایزهای مختلف را گرد هم آورده است.

این بازی به شما اجازه می‌دهد گروهی از شخصیت‌ها را دور هم جمع کنید. این شخصیت‌ها شامل مبارزها، قهرمانان، تیر و کمان‌دارها می‌شوند که باید در نبردهایی به سبک نوبتی با دشمنان به مبارزه مشغول شوند. این بازی نیز در سبک و سیاق gacha است و طرفداران آثار ژاپنی را از خود راضی کرده است..

Star Traders: Frontiers

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

شما در بازی Star Traders: Frontiers نقش کاپیتان یک سفینه فضایی را بر عهده دارید و سفرهای میان ستاره‌ای را تجربه خواهید کرد. سرنوشت شما در این بازی به صورت تمام و کامل برعهده خودتان است. می‌خواهید یک دزد باشید؟ می‌خواهید تاجر شوید؟ دوست دارید به یک جایزه‌بگیر تبدیل شوید؟

هر کدام از این نقش‌هایی که ذکر شد را می‌توانید در بازی Star Traders: Frontiers داشته باشید. این بازی یک اثر نقش‌آفرینی و جهان‌باز محسوب می‌شود که نبردها در آن به صورت نوبتی است. این بازی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که بدون شک ارزش صرف وقت را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

Tropico

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

در Tropico، شما می‌توانید به‌عنوان یک دیکتاتور همه چیز را درست همانطور که دوست دارید در کشورتان اداره کنید. در این بازی، شما وظیفه مدیریت کلیه جنبه‌های زندگی و جامعه در یک جزیره را به‌عهده دارید که شامل فعالیت‌هایی مانند ایجاد جاده‌ها و سازه‌های جدید، آموزش شهروندان با ساخت مدارس و پایگاه‌های نظامی، مدیریت اقتصاد با ساخت مزارع و صنایع ضمن تعیین دستمزد کارگران و مذاکره در مورد معاملات صادراتی می‌شود.

در مدیریت سیاست جزیره، خوشحال نگه داشتن مردم با بهبود کیفیت زندگی و خنثی کردن اعتراضات، قبل از تبدیل شدن به شورش‌ بسیار مورد اهمیت است.

Heroes of Flatlandia

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

Heroes of Flatlandia یک بازی استراتژیک مبتنی بر ساختار نوبتی با گرافیک سرگرم کننده است. این بازی جایی است که شما قهرمان خود را انتخاب می‌کنید، ارتش خود را نظم می‌دهید و در نبردهای سخت در برابر دشمنان خود روبرو می‌شوید.

بازی قهرمانان فلت لندیا شامل هشت قهرمان، ۳۰ نوع واحد در چهار مسابقه، حالت چند نفره محلی و موارد دیگر است که با گرافیک سرگرم کننده‌اش یک تجربه خوشایند برای بازیکنان می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک 2021

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

Star Command

بهترین بازی های استراتژیک اندروید

یک بازی استراتژیک علمی تخیلی است که فرصت‌های گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آنها علاوه‌بر لذت بردن از بازی، از روند کار الهامات زیادی داشته باشند. در این بازی شما فرمانده یک کشتی فضایی و گروهی از خدمه‌ها هستید.

وظیفه شما انجام و تکمیل ماموریت‌ها، نظارت بر خدمه و بهبود کشتی فضایی است. با گذشت زمان، مهارت خدمه افزایش یافته و ایستگاه‌های مختلف کشتی تحت فرمان شما درمی‌آیند.

شما در این بازی می‌توانید در فضا کاوش کنید، به امور کاپیتانی بپردازید، با دزدان دریایی فضایی و مهاجمان مبارزه کنید، سیستم‌های دفاعی و حمله خود را بهبود ببخشید و به استخدام و آموزش خدمه بپردازید. این بازی جذاب را از دست ندهید.

در این مطلب بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین معرفی شدند. اگر به بازی‌های استراتژیک اندرویدی علاقه مند هستید، این لیست بازی‌های مناسبی برای شما دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین بازی های استراتژیک اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر