;
coinex

لپ تاپ های جدید و گیم پد جدید نوکیا لو رفتند؛ قدرت‌نمایی نوکیا در دنیای گیم!

دوران اوج نوکیا مربوط به سال‌های نخستی می‌شود که تلفن‌‌های همراه وارد زندگی روزمره ما شدند. اکنون با عرضه گیم پد جدید نوکیا شاهد حضور این کمپانی در زمینه گیم هستیم.

اخیرا شرکت نوکیا تصمیم به تولید محصولات جدیدی گرفته که مانند تلفن‌های همراه این کمپانی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را به خود جلب کرده است. هرچند نوکیا جایگاه خود را در میان کاربران گوشی‌‌های هوشمند از دست داده، اما از زمانی که HMD GLOBAL حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را در اختیار گرفته، این کمپانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که جایگاه خود را در میان کاربران دوباره به دست آورد.

شرکت نوکیا در گذشته، تولید گوشی‌های گیمینگ مانند N Gage را در سال 2003 تجربه کرده اما تولید این سری گوشی‌ها را از دستور کار خود حذف کرد. در ادامه باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به آمارها می‌توان گفت بازار محصولات گیمینگ و گوشی‌‌های مخصوص گیم بسیار سود آور است و با عرضه گیم پد جدید نوکیا، این شرکت تصمیم دارد که بخشی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

گیم پد جدید نوکیا و لپ‌تاپ‌های تحت عنوان این برند

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گیم پد جدید نوکیا را می‌توان در پایگاه داده‌های مربوط به گواهی بلوتوث رویت کرد. این اتفاق تنها به لطف مجوز‌های مشارکت Stream View رخ داده است. تا این لحظه Stream View تعداد زیادی از تلوزیون‌های نوکیا و محصولات مشابه آن را در اروپا به فروش رسانده است. اکنون نسخه‌های گوناگونی از گیم پد جدید نوکیا گواهی بلوتوث را دریافت کرده‌اند و از نسخه بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کنند.

گواهی بلوتوث محصولات جدید نوکیا
گیم پد جدید نوکیا

در ادامه یکی دیگر از دارندگان حق انحصاری برند نوکیا به نام offglobal جهت دریافت گواهی بلوتوث درخواست ارسال کرده است. به نظر می‌رسد که این گواهی بلوتوث برای لپ تاپ های Nokia pure book fold و Nokia pure book lite باشد. احتمال دارد که به زودی این دو محصول با نام برند نوکیا، در بازار‌های اروپا عرضه شوند.

در حال‌حاضر offglobal لپ تاپ Nokia pure book pro را در اروپا عرضه کرده است. این محصول با دو سایز نمایشگر 17.3 اینچ و 15.6 اینچ منتشر شد. سخت‌افزار این نوت‌بوک شامل یک پردازنده Core i3-1220P  و 8 گیگابایت RAM به همراه 512 گیاگابایت حافظه داخلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود نوکیا به بازار گیمینگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر