;
coinex

اولین تریلر سریال Wednesday منتشر شد

جدیدترین محصول نتفلیکس Wednesday در ژانر ترسناک تولیده شده است. پس از انتشار اولین تریلر سریال Wednesday ، پخش سریال، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پاییز امسال خواهد بود.

نتفلیکس یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ساخت فیلم و سریال است. محصولات این شرکت در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و اخیرا با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

تازه‌ترین محصول این شرکت سریال Wednesday نام دارد که به تازگی از آن رونمایی شد. در اولین تریلر سریال Wednesday شاهد حضور چهره‌هایی مانند کاترین زتاجونز هستیم.

اولین تریلر سریال Wednesday

شخصیت اصلی این فیلم که نام سریال نیز برگرفته از اوست، ونزدی نام دارد. ونزدی شخصیت شرور و شیطانی‌ای دارد که مدام در حال خراب کاری در مدرسه است و فکرهای پلیدی در سر دارد. او پس از نه بار اخراج شدن به آکادمی NEVERMORE می‌رود. جایی که کارترین زتا جونز در نقش مورتیشیا و گومز با بازی لوئیس گازمن برای اولین بار با هم ملاقات کرده و عاشق شدند.

این سریال که اقتباسی از کتاب خانواه آدامز، نوشته چالز آدامز است، روایتگر داستان دختری به نام ونزدی است که پس از ورود به مدرسه شبانه‌روزی Nevermore Academy سعی دارد قدرت‌های روانی در حال رشدش را کنترل کند، از تخریب شهر توسط هیولا جلوگیری کرده و ماجرای ماوراءالطبیعی که 25 سال خانواده‌اش را تحت کنترل دارد، حل کند.

در این سریال که قرار است بین سپتامبر تا اکتبر پخش شود بازیگرانی همچون کاترین زتاجونز، گوئندولین کریستی بازیگر سریال تاج و تخت، جورج بورچا، اما مایرز، ریکی لیندهوم، ویلیام هیوستون و جیمی‌ مک‌شین نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین در اولین تریلر سریال Wednesday شاهد حضور کریستینا ریچی هستیم. ریچی که قبلا در فیلم  The Addams family محصول سال 1999 نقش ونزدی را بازی کرده بود، در این سریال نقش مرلین ثورن‌هیل را بازی خواهد کرد.

کارگردان سریال Wednesday، تیم برتون است که با دقت در جزئیات شخصیت‌ها مانند لباس ونزدی و مدل موی خاص گومز سعی دارد، سریال بی نقصی به مخاطبان ارائه کند.

نتفلیکس زمان پخش این سریال را پاییز امسال بین سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا اوایل آبان) تعیین کرده است.

در ادامه تریلر را مشاهده می‌کنید:

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تریلر سریال Wednesday چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر