;
coinex

هدست واقعیت مجازی Legion VR700 رسما رونمایی شد

لنوو لحظاتی پیش، هدست واقعیت مجازی Legion VR700 را به بازار چین عرضه کرد. این محصول با قیمت اولیه 440 دلار در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 با قیمت پایه 3000 یوآن (440 دلار) عرضه می‌شود، البته گران‌ترین مدل آن با قیمت 3300 یوآن (484 دلار) به فروش می‌رسد. در این هدست از تراشه کوالکام Snapdragon XR2 استفاده شده و حافظه آن 256 گیگابایت است. این محصول رم 8 گیگابایتی، صفحه نمایش LCD با وضوح 1920 در 3665 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 90/72 دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR)

هدست واقعیت مجازی Legion VR700

طراحی VR700 مشابه سری هدفون‌های Lenovo Rescuer بوده که عملکرد سری Rescuer در این زمینه بهتر است. البته VR700، در پهنای باند ویدیویی پیشرفت زیادی داشته و توانسته آن را به مقدار زیادی افزایش دهد. همچنین سرعت عملکرد هوش مصنوعی این دستگاه 11 برابر و وضوح آن 10 برابر بهبود یافته است.

هدست واقعیت مجازی Legion VR700

از دیگر مواردی که در طراحی این هدست به آن توجه شده، بهینه‌سازی دقیق وزن بخش جلو و عقب آن است تا در صورت استفاده طولانی مدت، برای کاربران مشکلی پیش نیاید. از طرفی دیگر طراحی ماسک به صورت عریض و نرم، برای کاربران راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌هایی که VR700 از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توان به پخش سیمی و بی‌سیم اشاره کرد. علاوه‌بر آن، کاربران با کلیک بر روی برنامه‌هایی که در هدست نصب شده‌اند، می‌توانند از آن‌ها به صورت واقعیت مجازی بهره ببرند.

لنوو از صفحه نمایش 4k با فناوری RealRGB برای هدست خود استفاده کرده است که سرعت پاسخگویی بالایی هم دارد. همچنین برای افزایش دقت موقعیت‌یابی دستگاه در سطح میلی‌متر، سرعت مقداردهی ابتدایی در سطح میلی‌ثانیه و سرعت تأخیر هم در سطح میلی‌ثانیه تنظیم شده است تا حرکات دقیق بدن شناسایی شود.

در این هدست از طراحی 6DoF یا همان شش درجه آزادی (آزادی حرکت یک جسم در فضای سه‌بعدی) نیز استفاده شده است. VR700 از استاندارد iQUT 2.0 و محتوای پلتفرم استریم آسیایی iQIYI نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجازی Legion VR700 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر