;
coinex

سنسور 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن رونمایی شد

شرکت آمنی ویژن سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی را برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. سنسور 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن دومین نسل از حسگرهای 200 مگاپیکسلی است.

یکی از بزرگترین رقیبان شرکت سامسونگ در زمینه تولید حسگرهای تصویری شرکت آمنی ویژن  است. حسگر جدید این شرکت OVB0A نام دارد که به تازگی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

سنسور 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن

شرکت OmniVision به عنوان یکی از بزرگترین رقیبان سامسونگ در حوزه حسگرهای تصویر، حسگر 200 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد. این حسگر که OmniVision OVB0A نام دارد، دومین نسل از حسگرهای 200 مگاپیکسلی است. این حسگر پیشرفته جدید، بزرگترین حسگر در صنعت موبایل به شمار نمی‌رود. در واقع اندازه این حسگر 1/1.395 اینچ، کوچکتر از مدل قدیمی OVB0B است. با این‌حال، این مدل جدیدتر دارای پیکسل‌های 0.56 میکرومتری OmniVision است که کوچک‌ترین فناوری تصویربرداری موبایل شناخته شده است.

سنسور 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن
همچنین در این حسگر بین پیکسل‌ها، پارتیشن‌های ویژه‌ای استفاده شده که تشخیص کارآمدتر و دقیق‌تر فوتون‌ها، بهبود حساسیت نور و بازتولید رنگ را نسبت به حسگرهای سنتی امکان‌پذیر می‌سازد.
حسگر OVB0A می‌تواند تصاویری با وضوح 16384 × 12288 پیکسل تولید کند. فناوری باینینگ 16 سلولی، 16 پیکسل را در یک پیکسل ترکیب کرده و امکان ایجاد تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با کیفیت بالا را در شرایط نور کم فراهم می‌کند. در این حالت امکان ضبط تصاویر ویدیویی با فرمت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه به وجود می‌آید.

این حسگر 200 مگاپیکسلی تاکنون در هیچ گوشی موبایل استفاده نشده است. شرکت آمنی ویژن اعلام کرده است که تحویل آزمایشی این محصول در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز خواهد شد.
نظر شما درباره حسگر 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن چیست؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سنسور 200 مگاپیکسلی آمنی ویژن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر