;
coinex

تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا در بازارهای جهانی مشخص شد

تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا ، اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی برای بازارهای جهانی مشخص شد. برای آشنایی با مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره موتورولا تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا را که مدت‌ها از آن به نام موتورولا فرانتیر (Frontier) یاد می‌شد، مشخص کرد. این دستگاه در بازار چین به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی شناخته می‌شود. قبلاً هم انتظار می‌رفت که این دستگاه به بازارهای جهانی عرضه شود، اما حالا این کار سریع‌تر از انتظار رخ می‌دهد.

تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا

موتورولا رسماً اعلام کرده که 8 سپتامبر (17 شهریور) یک کنفرانس مطبوعاتی جهانی برگزار می‌کند. قرار است در این کنفرانس از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی شود که انتظار می‌رود این گوشی‌ها شامل موتورولا اج 30 اولترا، موتورولا اج 30 فیوژن و احتمالاً موتورولا اج 30 نئو باشند.

بدون شک، موتورولا اج 30 اولترا ستاره اصلی این رویداد خواهد بود که پرچمدار این شرکت برای نیمه دوم سال 2022 محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است اما بزرگترین مشخصه آن دوربین 200 مگاپیکسلی است.

تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا

تا به امروز گوشی‌های زیادی با این پردازنده طراحی و تولید شده‌اند، اما از نظر دوربین، موتورولا اج 30 اولترا تنها گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی است. از آنجایی که شیائومی هم به زودی شیائومی 12 تی پرو را با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌کند، موتورولا باید هر چه سریع‌تر برای عرضه جهانی این گوشی دست به کار شود. در ساخت گوشی جدید موتورولا از دوربین HP1 سامسونگ با رزولوشن 200 مگاپیکسل استفاده شده و حسگر اولترا لارج 1/1.22 اینچی دارد. این گوشی قابلیت ضبط ویدیوهای 8K فوق العاده واضح را هم دارد.

همچنین موتورولا اج 30 اولترا یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی دارد که نقش دوربین ماکرو را هم بازی می‌کند. یک لنز تله فوتوی 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری و یک دوربین جلوی 60 مگاپیکسلی هم در ساخت این گوشی به کار رفته است. این مشخصات موتورولا اج 30 اولترا با یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر 6.7 اینچی تکمیل شده که دارای نرخ نوسازی 144 هرتزی، رنگ‌های 10 بیتی، طیف رنگی DCI-P3 و پنل دیمر DC است. صفحه نمایش موتورولا اج 30 اولترا گواهینامه حفاظت از چشم SGS را هم دارد و یک پانچ‌هول در قسمت مرکزی بالای این صفحه قرار گرفته که دوربین جلو زیر آن نصب شده است.

باتری موتورولا اج 30 اولترا 4610 میلی‌آمپر ساعتی است و از سیستم شارژ سریع باسیم 125 وات، شارژ بی سیم 50 وات و تکنولوژی شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج 30 فیوژن و مدل نئو

مدل فیوژن این گوشی هم در همان تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا وارد بازار جهانی می‌شود که در واقع همان موتو اس 30 است، اما با برندی جدید که جزء گوشی‌های پرچمدار اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی یک پنل OLED 6.55 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز و رزولوشن +FHD دارد و در ساخت آن از تراشه اسنپدراگون +888 استفاده شده است. دوربین موتورولا اج 30 فیوژن شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی، یک اولتراواید 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا

برای سلفی و ویدیوکال هم در این گوشی یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار دارد. باتری موتورولا اج 30 فیوژن 4400 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 68 واتی سریع است. این گوشی با اندروید 12 کار می‌کند.

مدل نئو، یک گوشی کاملاً جدید است که در کنار موتورولا اج 30 اولترا و فیوژن معرفی می‌شود. طبق اطلاعات سایت Geekbench این گوشی با تراشه اسنپدراگون 695 یا 750 جی، رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 عرضه می‌شود.

مسلماً قرار نیست در تاریخ رونمایی موتورولا اج 30 اولترا شاهد معرفی موتورولا ریزر 2022 برای بازارهای جهانی باشیم. در نتیجه گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ فرصت بیشتری برای یکه‌تازی در این بخش از بازار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این سه محصول موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر