;
coinex

سرویس های استریم آنلاین برای اولین بار در تاریخ از شبکه های کابلی پیشی گرفتند!

طی روزهای گذشته برای اولین بار در تاریخ شاهد پیشی گرفتن آمار مخاطبان سرویس های استریم آنلاین مانند نتفلیکس، نسبت به شبکه‌های کابلی بودیم.

طبق گزار‌ش‌های اخیر، پلتفرم‌های استریم آنلاین که در حال‌حاضر محبوب‌ترین آن‌ها نتفلیکس است، برای نخستین بار نسبت به شبکه‌های کابلی مخاطبان بیشتری را به خود جذب کردند. به این صورت که در ماه جولای 2022 تعداد بینندگان سرویس‌های استریم آنلاین در ایالات متحده بیشتر از شبکه‌های کابلی اعلام شده است. البته با توجه به افزایش محبوبیت سرویس‌های آنلاین در سراسر جهان، چنین اتفاقی دور از انتظار نبود.

با توجه به آمار اخیر Nielsen، پلتفرم‌های استریم حدود 34.8 درصد از بینندگان ایالات متحده را به خود اختصاص دادند. این میزان برای تلویزیون‌های کابلی 24.4 درصد و تلویزیون‌های فیبری 34.4 درصد و سایر موارد 9.2 درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: سرویس آنلاین دیزنی بالاخره نتفلیکس را کنار زد!

افزایش چشمگیر مخاطبان سرویس های استریم آنلاین در سال جاری

بنابر این آمار، سرویس های استریم آنلاین در سال 2022 نسبت به سال گذشته، افزایش 22.6 درصدی را تجربه کرده‌اند. مخاطبان به طور متوسط 190.9 میلیارد دقیقه در هفته به مشاهده عناوین مورد علاقه خود در این سرویس‌های می‌‌پردازند.

آمار جدید Nielsen

هرچند که در اوایل سال جاری نتفلیکس با کاهش مخاطب روبه رو شد اما این سرویس در ماه جولای 2022 با 7.7 درصد از مجموع بینندگان، در میان سرویس های استریم آنلاین صدرنشین است.

این موفقیت سرویس نتفلیکس که آنچنان هم دور از انتظار نبود در پی انتشار فصل چهارم سریال Stranger things رقم خورد که مخاطبان آن در مجموع 18 میلیارد دقیقه به تماشای آن پرداختند.

لازم به ذکر است که سیاست‌ های نتفلیکس جهت افزایش بینندگان خود، سبب شد که فصل چهارم این سریال به دو پارت تقسیم شود. همچنین سریال‌هایی مانند Gray Man و فصل جدید Better Call Saul بینندگان زیادی را برای نتفلیکس به همراه داشتند.

علاوه بر نتفلیکس که در میان سرویس های استریم آنلاین بیش‌ترین بیننده را به خود اختصاص داده، youtube، Hulu و Amazon Prime به ترتیب با 7.6، 3.3 و 3 درصد از مخاطبان این سرویس‌ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پیشی‌گرفتن سرویس های استریم آنلاین بر شبکه‌های کابلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر