;
coinex

کیم دات کام : سقوط بزرگ ارزهای دیجیتال به ماندگاری این صنعت کمک می‌کند

ریزش شدید بازارهای مالی منجر به واکنش کیم دات کام (Kim Dotcom)، کارآفرین و فعال سیاسی آلمانی-فنلاندی شد. به عقیده کیم، کریپتوکارنسی آینده اقتصاد جهان است.

به عقیده کیم دات کام یک سقوط بزرگ در ارزهای دیجیتال به ماندگاری این صنعت کمک شایانی خواهد کرد. ارزهای دیجیتال در حال حاضر برای اهداف سفته بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بازار کریپتو در روزهای اخیر نزولی بود و قیمت بیت کوین مجدداً به زیر 22 هزار دلار رسید.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

اظهارات کیم دات کام درباره کریپتوکارنسی‌ها

کیم دات کام (Kim Dotcom)، کارآفرین اینترنتی اظهار کرد که یک “سقوط بزرگ” در بازار ارزهای دیجیتال باعث تبدیل این صنعت به موج اصلی اقتصادی جهان خواهد شد.

کیم دات کام : سقوط بزرگ ارزهای دیجیتال به ماندگاری این صنعت کمک می‌کند

بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه پس از فروش گسترده به شدت سقوط کرد. بیت کوین (BTC)، بزرگترین رمزارز بازار با کاهش 4 درصدی به 21130 دلار رسید. این سطح قیمتی پایین‌ترین قیمت بیت کوین در سه هفته گذشته به شمار می‌رود. اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ جهان نیز با 9 درصد کاهش به 1640 دلار رسید.

کیم دات کام که خود را “جنگجوی آزادی اینترنت” معرفی می‌کند، در توییتر گفت: «یک سقوط بزرگ لازم است تا کریپتو از حدس و گمان خارج شده و به جریان اصلی تبدیل شود.»

نوسانات شدید ارزهای دیجیتال ادامه دارد

قیمت بیت کوین در چند روز گذشته به بالای 25 هزار دلار رسید. این اولین باری است که از اواسط ژوئن 2022، بیت کوین موفق به لمس محدوده 25 هزار دلاری می‌شود. افزایش ارزش سهام ایالات متحده در این موج صعودی بی‌تأثیر نبود. طبق برخی از نشانه‌ها، احتمال کاهش فشار تورمی وجود دارد.

در ماه گذشته، قیمت اتریوم دو برابر شد و به بیش از 2000 دلار رسید. دلیل اصلی این رشد قیمتی، انتظارات کاربران از عملیات مرج این شبکه است. عملیات ادغام اتریوم در 15 سپتامبر انجام خواهد شد.  آخرین موج ریزشی کریپتوها که در آن دارایی‌هایی نظیر بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) با کاهش شدید قیمتی مواجه شدند، نشان‌دهنده مستعد بودن بازار برای نوسانات سنگین است.

کیم دات کام : سقوط بزرگ ارزهای دیجیتال به ماندگاری این صنعت کمک می‌کند

سباستین منگه (Sebastian Menge)، بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم Fitburn، به BeInCrypto گفت: «این چیزها اتفاق می‌افتد و دلیل اصلی آن این است که پوزیشن‌های سنگین لانگ معامله‌گران لیکویید می‌شود.»

هنگامی که اهرم‌ها لیکویید می‌شود، قیمت دارایی‌های کریپتو دستخوش تغییر می‌شود. به طور معمول، بازارسازان یا همان مارکت میکرها به دنبال نقدینگی هستند. آن‌ها جهت نقد کردن معاملات تمایل دارند قیمت را بالا یا پایین ببرند.

کیم دات کام، کارآفرین و فعال سیاسی آلمانی-فنلاندی، در گذشته از اقتصاد ایالات متحده انتقاد کرده بود. به عقیده کیم دات کام، اقتصاد آمریکا “فراتر از ورشکستگی” است. وی همچنین بدبینی شدیدی نسبت به آینده اقتصاد جهانی دارد. کیم دات کام از نظم جدید جهانی صحبت کرد و از 860 هزار دنبال کننده خود در توییتر خواست که بیت کوین و بیت کوین کش را خریداری کنند.

کیم دات کام اعتقاد دارد که دلار آمریکا بی‌ارزش شده و اقتصاد فرو خواهد پاشید. آخرین توصیه دات کام این است که مردم از رمزارزها به عنوان پول روزمره استفاده کنند. وی در این راستا گفت:

کریپتو آینده اقتصاد است. هیچ چیز نمی‌تواند جلوی این انقلاب را بگیرد. رمزارزها را هولد نکنید. از دارایی‌های دیجیتال به طور روزمره استفاده کنید.

طرفداران کریپتوکارنسی مدت زیادی است که منتظر پذیرش گسترده و جهانی این صنعت هستند. در ماه مارس، جو بایدن،‌ رئیس جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی در مورد صنعت کریپتو و نحوه تعامل دولت با دارایی‌های دیجیتال را منتشر کرد.

طبق گفته ناظران، فرمان اجرایی طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله حمایت از مصرف کننده و ثبات مالی را پوشش می‌دهد. آمریکا رویکرد نسبتاً مناسبتی در قبال ارزهای دیجیتال در پیش گرفته است. این موضوع احتمال پذیرش گسترده کریپتوکارنسی را پررنگ‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات کیم دات کام درباره کریپتوکارنسی‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر