;
coinex

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا بار دیگر تایید شد

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا از مشخصات برتر این گوشی خواهد بود که صحت آن بار دیگر توسط منابع خبری موثقی تایید شده است.

اخیرا گزارش‌های متعددی منتشر شده است که ادعا می‌کنند گلکسی اس 23 اولترا به زودی به عنوان اولین گوشی سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. اخیرا حتی وب سایت خبری ET News در بخش Samsung Electronics Mobile Experience خود تایید کرده است که S23 Ultra دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین دوربین گوشی 2022

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا

همان طور که می‌دانید علاوه بر گلکسی S23 اولترا، گوشی موتورولا اج 30 اولترا که در 8 سپتامبر به بازار جهانی عرضه می‌شود نیز به یک دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که گوشی شیائومی 12 تی پرو نیز با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه شود. طبق اخبار گزارش شده، این دو دستگاه از دوربین اصلی ISOCELL HP1 سامسونگ بهره می‌برند.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن هستند که احتمالا سامسونگ در گوشی S23 Ultra به جای سنسور HP1 از سنسور ISOCELL HP2 که هنوز به صورت رسمی معرفی‌نشده است، استفاده خواهد کرد.

گزارش‌های دیگری نیز وجود دارند که به وجود یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر در کنار دوربین اصلی این گوشی اشاره می‌کنند.

احتمالا در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 40 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار که در گوشی گلکسی اس 22 اولترا نیز وجود دارد، برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد.

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا

این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 23 اولترا برخلاف مدل‌های قبلی با تراشه اگزینوس تولید نشود و در عوض به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود. طبق اخبار منتشر شده، این چیپست در نوامبر سال جاری به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که این دستگاه با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که ظاهرا از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک S23 Ultra نسبت به قبل از منطقه اسکن بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

متاسفانه درباره سایر مشخصات S23 Ultra اطلاعات چندانی در دست نیست. انتظار می‌رود که نسخه اولترا گلکسی S23 همراه با نسخه اصلی و پایه و نسخه S23 Plus در سه ماهه اول 2023 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر