;
coinex

سری شیائومی 12T تاییدیه SIRIM را دریافت کردند

ظاهر شدن لیست مشخصات و شماره مدل گوشی‌های سری شیائومی 12T در پایگاه‌های ثبت گواهی مختلف من جمله SIRIM، از عرضه این گوشی‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، شرکت شیائومی قصد دارد گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود یعنی شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲Tپرو را در ماه آینده (سپتامبر) به صورت رسمی عرضه کند.

همان طور که می‌دانید هفته گذشته گوشی‌های شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو موفق به دریافت گواهینامه‌های الکترونیکی از FCC ایالات متحده و NBTC تایلند شده‌اند. امروز نیز وب سایت خبری مالزی در حوزه فناوری، Amanz، گزارش داده است که هر دو دستگاه به صورت رسمی در پایگاه آماری مالزی (SIRIM) تایید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

دریافت تاییدیه SIRIM توسط سری شیائومی 12T

اطلاعات منتشر شده در پایگاه آماری SIRIM، شماره مدل و نام نهایی گوشی‌های سری Xiaomi 12T را مشخص کرده‌اند. طبق این اطلاعات نسخه پایه و استاندارد Xiaomi 12T با شماره مدل 22071212AG و نسخه پرو Xiaomi 12T با شماره مدل 22081212UG عرضه خواهند شد.

با تایید رسمی گواهینامه‌های این دو دستگاه، می‌توان با اطمینان گفت که سری گوشی‌های Xiaomi 12T در کشورهایی مانند مالزی، تایلند و احتمالا سایر کشورهای آسیایی در دسترس خواهد بود.

سری شیائومی 12T
اطلاعات شیائومی 12T در پایگاه آماری SIRIM

انتظار می‌رود که نسخه پایه و اصلی شیائومی 12T به تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی دایمنسیتی 8100، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده باشد. همچنین این گوشی دارای یک ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالا از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات موجود درایگاه آماری FCC، نسخه گران‌تر این گوشی یعنی شیائومی 12T پرو دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نو سازی 144 هرتزی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 5G مستقل و غیرمستقل، NFC  و اسکنر اثر انگشت درون صفحه اشاره کرد.

سری شیائومی 12T
اطلاعات شیائومی 12T پرو در پایگاه آماری SIRIM

به نظر می‌رسد که شیائومی 12T پرو به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است. این گوشی احتمالا از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 واتی، تامین شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری شیائومی 12T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر