;
coinex

مشخصات کلیدی آیکو Z6 فاش شد [+تاریخ رونمایی رسمی]

با اعلام تاریخ عرضه رسمی گوشی جدید آیکو در کشور چین، برخی از مشخصات کلیدی آیکو Z6 در وب سایت خبری China Telcom فاش شده است.

ظاهرا اوایل امروز تایید شده است که گوشی جدید iQOO Z6 در تاریخ 25 آگوست در کشور چین عرضه خواهد شد. حتی طراحی این گوشی هوشمند نیز توسط شرکت سازنده آن فاش شده است. همچنین چند ساعت پس از اعلام رسمی تاریخ رونمایی این گوشی، مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن در وب سایت خبری China Telcom فهرست شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات کلیدی آیکو Z6

گوشی آیکو Z6 که در چین عرضه خواهد شد با نسخه دیگر آن که در کشور هند به فروش رسیده است، متفاوت خواهد بود. با توجه به مشخصات ذکر شده توسط China Telecom، این گوشی با نسخه هندی iQOO Z6 Pro نیز متفاوت خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه چینی iQOO Z6 با شماره مدل V2220A دارای یک صفحه نمایش 6.64 اینچی با وضوح و رزولوشن 2388 در 1080 پیکسل خواهد بود. در قسمت مرکزی بالای این صفحه نمایش نیز سوراخی برای قرار گیری دوربین سلفی دیده می‌شود.

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 778G کوالکام مجهز شده باشد. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی، تامین می‌شود.

مشخصات کلیدی آیکو Z6

در پشت آیکو Z6 یک ماژول دوربین سه گانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک سنسور سوم 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند iQOO Z6 می‌توان به شبکه اتصالی 5G، حسگر اثر انگشت، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C، وای فای، بلوتوث، GNSS و NFC اشاره کرد.

ابعاد این گوشی 164.17 × 75.80 × 8.59 میلی متر و وزن آن 194.6 گرم ثبت شده است و در سه رنگ نارنجی، مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

بر اساس اخبار گزارش شده، iQOO Z6 در سه نسخه 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، در کشور چین به فروش خواهد رسید.

قیمت آیکو زد 6 نیز ۲۲۹۹ ین، معادل ۳۳۷ دلار گزارش شده است. با این حال هنوز مشخص نیست که مبلغ ذکر شده قیمت اولیه این گوشی است و یا قیمت نهایی مدل رده بالا این گوشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی آیکو Z6 چیست؟ دیگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر