;
coinex

نام ریلمی جی تی نئو 4 در وب‌سایت ریلمی ظاهر شد

به‌نظر می‌رسد که شرکت ریلمی در حال‌ حاضر مشغول به توسعه جانشین گوشی پرچمدار GT Neo 3 خود با عنوان ریلمی جی تی نئو 4 جهت عرضه به بازار است.

همان طور که می‌دانید شرکت ریلمی چندی پیش و در ماه مارس 2022، گوشی هوشمند Realme GT Neo 3 خود را در چین عرضه کرد. این گوشی با داشتن مشخصات و ویژگی‌های برتر و قیمت مناسب از گوشی‌های هوشمند پرچمدار مقرون به صرفه و پر طرفدار به حساب می‌آید.

اکنون، به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی در حال کار بر روی جانشین گوشی محبوب GT Neo 3 باشد چرا که افشاگر معروف، Mukul Sharma امروز با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که گوشی Realme GT Neo 4 در وب سایت‌های رسمی منطقه‌های چین و هند این شرکت مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

مشاهده نام ریلمی جی تی نئو 4 در وب‌سایت ریلمی

متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه تاریخ و زمان دقیق عرضه این گوشی و یا مشخصات آن وجود ندارد. با این حال، می‌توان با اطمینان گفت که گوشی GT Neo 4 در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی گوشی GT Neo 3 از بهبود و ارتقا در تمامی مشخصات برخوردار خواهد بود. بنابراین پیش از رونمایی رسمی GT Neo 4 بهتر است مروری بر روی مشخصات و ویژگی‌های مدل قبلی این گوشی داشته باشیم.

ریلمی جی تی نئو 4

گوشی ریلمی GT Neo 3 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این محصول به چیپست دایمنسیتی 8100، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است. برای امنیت کاربران نیز یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش قرار داده شده است.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در جلوی جی تی نئو 3 نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

GT Neo 3 از رابط کاربری ریلمی UI 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از طریق باتری 4500 / 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 / 150 واتی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر