coinex
راهنمای خرید تکراتو

آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power منتشر شد

چند ساعت پیش آمازون آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power را منتشر کرد. این تریلر اشتیاق کاربران برای شروع سریال را بیشتر کرده است.

آمازون پیش‌تر اعلام کرده بود که سریال Lord of the Rings: Rings of Power، در تاریخ 11 شهریور روز جمعه ساعت پنج و نیم بامداد به وقت تهران شروع می‌شود. در ابتدا دو قسمت از سریال نمایش داده می‌شود و بعد از آن، هر جمعه، قسمت جدیدی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین سریال های 2022

آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power

در آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power، صحنه‌های اکشن و حماسی به چشم می‌خورد و جلوه‌های ویژه نیز به جذابیت اثر افزوده است. در این تریلر، زیبایی‌های سرزمین میانه (Middle-earth) به رخ کشیده می‎‌شود.

شخصیت‌های نام آشنای این سریال، الروند (با بازی رابرت آرمایو)، گالادریل (با بازی مورفید کلارک)، ایسیلدور (با بازی مکس بالدری) هستند.

اتفاقات رخ داده در سریال ارباب حلقه‌ها مربوط به هزاران سال قبل از سه‌گانه ارباب حلقه‌هاست. در این سریال شاهد حلقه‌های قدرت خواهیم بود و ظهور سائورون را به چشم خواهیم دید. در واقع سریال Rings of Power، اتفاقات پایه گذار ماجراهای آینده در سه گانه اصلی را به تصویر می‌کشد. در ادامه آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power را مشاهده می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آخرین تریلر سریال Lord of the Rings: Rings of Power چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر