coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت Sense 2 ،Versa 4 و Inspire 3 رونمایی شدند

شماری از اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت به صورت رسمی رونمایی شده است و هم اکنون این ساعت‌های هوشمند برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

استفاده از ساعت‌های هوشمند یکی از راه‌های آسان برای دنبال کردن اهداف سلامتی و تناسب اندام است. کاربران فقط با استفاده از این ساعت‌ها و یک اپلیکیشن نصب شده روی گوشی‌های هوشمند خود به راحتی می‌توانند هر گونه فعالیتی را در طول روز ردیابی کنند، که این می‌تواند راهکاری مناسب برای حفظ انگیزه باشد.

اگر شما نیز این روزها به دنبال یک ساعت هوشمند جدید در بازار بوده‌اید، باید بگوییم که بسیار خوش شانس هستید، چرا که Fitbit، شرکت تحت مالکیت گوگل، به تازگی سه دستگاه جدید خود یعنی Sense 2 ،Inspire 3 و Versa 4 را معرفی کرده است. طبق معمول، تمرکز Fitbit در این ساعت‌ها بر راحتی کاربران، عمر باتری و همچنین برخی از موارد مورد نیاز برای زندگی روزمره بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات و قیمت اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بیشتر مشخصات و طراحی این سه دستگاه قبلا در فضای مجازی منتشر شده است. با این حال تا امروز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قابلیت‌ها، توانایی ها و آنچه این دستگاه‌های جدید می‌توانند انجام دهند، در دست نبود. اما خوشبختانه اکنون با رونمایی رسمی آن‌ها می‌توانیم مروری بر آنچه هر کدام از این ساعت‌ها برای کاربران ارائه می‌دهند داشته باشیم.

اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت

دو دستگاه Sense 2 و Versa 4 را می‌توان یکسان در نظر گرفت، چرا که هر دو به روزرسانی‌های یکسانی را دریافت می‌کنند و از قابلیت‌هایی مانند نظارت مستمر و 24 ساعته بر ضربان قلب، ردیابی فعالیت‌های مختلف، ردیابی میزان استرس و کیفیت خواب برخوردار هستند و عمر باتری هر دو نیز بیش از شش روز می‌باشد.

این دو، تقریبا در طراحی نیز مشابه یکدیگر بوده و بسیار سبک و راحت هستند. همچنین هر دو دستگاه از گوشی‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند.

 

این دستگاه‌های جدید به زودی به گوگل مپ نیز متصل می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که مسیر در حال طی شدن را روی مچ دست خود مشاهده کنند. علاوه بر این، دو ساعت هوشمند Sense 2 و Versa 4 به Google Wallet نیز دسترسی دارند.

به نظر می‌رسد که Sense 2 دارای یک حسگر واکنش بدن باشد که فعالیت الکترودرمال را اندازه‌گیری می‌کند و برای ردیابی میزان استرس کاربران طراحی شده است. همچنین دکمه فشار دهنده (pusher) که در Versa 3 حذف شده بود، در مدل جدید این ساعت یعنی Versa 4 بازگشته است.

یکی از مواردی که در ساعت‌های هوشمند بسیار مهم است، دوام  باتری آن می‌باشد که Sense 2 و Versa 4 در این زمینه عملکرد مناسبی داشته و هر دو با یک بار شارژ تا 6 روز نیازی به شارژ مجدد نخواهند داشت. این دو از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار هستند و تنها در 12 دقیقه می‌توان انرژی مورد نیاز آن‌ها را برای یک روز تامین کرد.

Sense 2 و Versa 4 می‌توانند با نگاهی به نمایه خواب کاربران، از 10 معیار مختلف برای شناسایی و مشخص کردن کیفیت خواب استفاده می‌کنند و حتی راه‌هایی را برای بهبود وضعیت خواب ارائه می‌دهند. همچنین سنسور اندازه گیری میزان استرس، در زمینه مدیریت استرس و دور ماندن از تنش‌ها به کاربران کمک می‌کند.

البته یک سری تفاوت‌های جزئی میان Sense 2 و Versa 4 وجود دارد. برای مثال Sense 2 از سنسور ECG، سنسور دمای پوست، سنسور cEDA برای اندازه گیری بهتر میزان استرس و اسکن فعالیت الکترودرمال (EDA) برخوردار است. طبق اخبار گزارش شده، ساعت هوشمند Sense 2 با قیمت 299.95 دلار و ساعت هوشمند Versa 4 با قیمت 229.95 دلار عرضه خواهد شد.

اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت

Inspire 3 بیش از آن که شبیه یک ساعت هوشمند باشد به یک ردیاب تناسب اندام شباهت دارد. البته با وجود نازک و سبک بودن، این دستگاه دارای قابلیت‌های زیادی مانند ردیابی فعالیت‌های مختلف، ضربان قلب، کیفیت خواب و میزان استرس می‌باشد.

همچنین این دستگاه از دوام باتری مناسبی برخوردار است و با یک بار شارژ، تا ده روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بدون دغدغه خالی شدن شارژ ساعت هوشمند خود از فعالیت‌های خارج از منزل لذت ببرند.

Inspire 3 با قیمت 99.95 دلار به فروش خواهد رسید و مانند Sense 2 و Versa 4 با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار است. این اسمارت‌واچ‌های جدید فیت بیت هم اکنون برای پیش خرید در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اسمارت واچ‌های جدید فیت بیت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر