;
coinex

اینفینیکس نوت 12 پرو رسما رونمایی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

اینفینیکس گوشی هوشمند نوت 12 پرو را در هند عرضه کرد. این دستگاه با طراحی جذاب و مشخصات قابل احترام برای یک دستگاه ارزان قیمت 4G وارد بازار خواهد شد. با ما با بررسی جزئیات اینفینیکس نوت 12 پرو همراه باشید.

کمپانی اینفینیکس از جمله برندهای نسبتا تازه‌کاری است که اخیرا فعالیت خود در بازار هند و برخی بازارهای خاورمیانه از جمله ایران را آغاز کرده است. حال گوشی جدید این برند معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های زد تی ای (ZTE) 2022

مشخصات و ویژگی های اینفینیکس نوت 12 پرو

در پشت Note 12 Pro 4G یک جزیره دوربین دایره‌ای با سه لنز به چشم می‌خورد. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست سطح صاف آن قرار دارد و در قسمت جلو، یک پنل 6.7 اینچی از نوع True Color AMOLED با وضوح FHD پلاس، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است.

اینفینیکس نوت 12 پرو رسما رونمایی شد؛ [+قیمت و مشخصات فنی]

این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با چیپست MediaTek Helio G99 در بازار هند عرضه خواهد شد. برای کسانی که اطلاع ندارند، Helio G99 نسخه ارتقا یافته چیپست Helio G96 است. این چیپست با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 تکمیل خواهد شد. فضای ذخیره‌سازی را نیز می‌توان با استفاده از کارت microSD تا 2 ترابایت افزایش داد.

در قسمت مشخصات دوربین، دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و لنز هوش مصنوعی است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز در جلوی گوشی نیز وجود دارد.

نوت 12 Pro 4G دارای باتری قابل توجه 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. همچنین در مورد سیستم عامل نیز باید گفت که دستگاه مبتنی بر اندروید 12 و رابط کاربری XOS 10.6 خواهد بود.

اینفینیکس نوت 12 پرو رسما رونمایی شد؛ [+قیمت و مشخصات فنی]

نوت 12 پرو برای نسخه 256 گیگابایتی خود، احتمالا قیمتی معادل 17000 روپیه (300 یورو) خواهد داشت. همچنین این گوشی در رنگ‌های سفید آلپاین، آبی توسکانی و مشکی آتشفشانی عرضه خواهد شد و از اول سپتامبر می‌توان آن را در بازار های جهانی خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اینفینیکس نوت 12 پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر