;
coinex

ویوو V25e در گیک بنچ رویت شد؛ عضو جدید سری میانرده ویوو در راه است!

به تازگی اطلاعاتی از ویوو V25e ، گوشی جدید ویوو از سری V25، در وب سایت بنچمارک گیک بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

همان طور که می‌دانید شرکت ویوو در اوایل ماه جاری گوشی Vivo V25 Pro خود را در کشور هند عرضه کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر از سری V25 با عنوان V25e است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

ظاهر شدن اطلاعات ویوو V25e در گیک بنچ

بر اساس اخبار گزارش شده، برخی از مشخصات گوشی هوشمند V25e، پیش از عرضه رسمی آن بر روی وب سایت بنچمارک معروف GeekBench مشاهده شده است. البته قبلا اطلاعاتی و جزئیاتی از Vivo V25e در Google Play نیز قرار گرفته بود که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کرد.

حال لیست مشخصات منتشر شده در وب سایت گیک بنچ نیز برخی از این ویژگی‌ها را تایید کرده است. با نگاهی به نتایج بنچمارک این وب سایت، مشخص شده است که این گوشی هوشمند از سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ اسفاده خواهد کرد.

ویوو V25e

بر اساس اطلاعات موجود در گیک بنچ، گوشی V25e به تراشه هلیو G99 مدیاتک، 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali G57 MC2 مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه شود.

علاوه بر این، گوشی Vivo V25e در بخش تست‌های بنچمارک، موفق شده است که امتیاز 539 برای تست تک هسته‌ای و امتیاز 1812 را برای تست چند هسته‌ای کسب کند.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود و در پنل پشتی آن نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه وجود خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در دو رنگ نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. متاسفانه جزئیات دقیق‌تر و بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده است، بنابراین برای به روزرسانی‌های بیشتر همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ویوو V25e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر