;
coinex

امکان مشاهده پیشرفت واسیل کاردانو میسر شد

اکوسیستم IOG با ساخت سایت اختصاصی امکان مشاهده پیشرفت واسیل کاردانو را میسر کرد و حدود 25 صرافی جهت بروزرسانی واسیل کاردانو اعلام آمادگی کردند.

کاربران از این پس می‌توانند پیشرفت واسیل کاردانو را از طریق یک صفحه اختصاصی پیگیری کنند. این صفحه اختصاصی توسط IOG ساخته شده است. داده‌های ارائه شده در سایت دو بار در هفته در روزهای سه‌ شنبه و پنج شنبه تا ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت UTC) به روز می‌شود. این سایت کاربران را ترغیب می‌کند که جدیدترین فیگورهای Vasil را از طریق PoolTool یا Cexplorer دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:‌ روزتا کاردانو ؛ چه چیزهایی از آخرین آپدیت Cardano می‌دانیم؟

مشاهده پیشرفت واسیل کاردانو در سایت IOG

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو در توییت روز 20 آگوست خود نوشت: «یک تغییر اساسی در انتظار واسیل کاردانو قرار دارد. این تغییرات توسط CIPها و سازمان‌های جدید که نماینده جناح‌های مختلف هستند انجام خواهد شد.»

امکان مشاهده پیشرفت واسیل کاردانو میسر شد

صرافی‌های ارز دیجیتال به همراه توسعه‌دهندگان با انتشار نود نسخه 1.35.3 و بروزرسانی اجزای اصلی SPO، در حال آزمایش یکپارچه‌سازی و ارتقا نهایی هاردفورک هستند. به گزارش U.Today، تیم هریسون (Tim Harrison)، معاون اکوسیستم IOG، نودهای شبکه، صرافی‌ها و dAppها را به عنوان معیارهای اصلی آمادگی واسیل کاردانو معرفی کرد.

عملکرد واسیل کاردانو به کارکرد اکثر نودهای شبکه که آخرین نسخه 1.35.3 را اجرا می‌کنند، بستگی دارد. برای راه‌اندازی بروزرسانی واسیل کاردانو، 65 درصد از بلوک‌های شبکه اصلی می‌بایست توسط نامزد نهایی گره (Vasil 1.35.3) ساخته شود.

همراهی صرافی‌های کریپتو با واسیل کاردانو

طبق گزارش IOG، تا 26 آگوست 2022، حدود 48 درصد از بلاک‌های بلوک‌های اصلی mainnet، توسط نود واسیل ساخته شده است. برای راه‌اندازی هاردفورک اصلی کاردانو، IOG و بنیاد کاردانو انتظار دارند 25 صرافی بزرگ رمزارزها (که 80 درصد از نقدینگی را در اختیار دارند) بروزرسانی شوند.

طبق گزارش‌ها، تنها یک صرافی ارز دیجیتال با نام Bitrue، برای عملیات واسیل کاردانو اعلام آمادگی کرده است. صرافی بایننس نیز در حال حاضر مشغول بروزسانی نودهای خود است. در زمان نگارش این مقاله، اکثر صرافی‌ها ارتقای نودهای خود را آغاز نکرده‌اند. IOG پیش‌بینی می‌کند که چندین صرافی کار یکپارچه‌سازی خود را از دوشنبه هفته جاری یعنی 29 آگوست آغاز کنند.

توسعه‌دهندگان dAppها نیز می‌بایست برای واسیل آماده باشند. بر اساس گزارش منتشر شده، dAppهای کاردانو نظیر Minswap، SundaeSwap، WingRidersو VyFinance در مرحله آزمایش باقی مانده‌اند. برخی دیگر از dAppها مانند Aada و Dquadrant نیز در وضعیت تست شده قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشرفت واسیل کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر