;
coinex

بنک آف آمریکا: مومنتوم اتریوم تا قبل از ادغام کند خواهد شد

بنک آف آمریکا (Bank Of America)، در گزارش روز جمعه خود، روند آتی ETH را تحلیل نمود. طبق اظهارات BOA، مومنتوم اتریوم تا قبل از ادغام کند خواهد شد.

جهش قیمتی اتریوم (ETH) از اواسط ژوئن تا اواسط آگوست به احتمال زیاد به روند خود ادامه خواهد داد. سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به آینده اتریوم نامطمئن هستند. بنک آف آمریکا (Bank Of America) به این نکته اشاره کرد که سرمایه‌گذاران خواهان شفافیت بیشتر در مورد عملیات ادغام اتریوم و پیامدهای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

کاهش مومنتوم اتریوم قبل از ادغام

بانک آف آمریکا در مقاله روز جمعه خود اعلام کرد: «ارتقای فناوری اتریوم که مکانیسم این شبکه را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد داد و همچنین بروزرسانی‌های آتی بلاک چین ETH منجر به تحولات گسترده در شبکه بزرگترین آلت کوین بازار خواهد شد».

بنک آف آمریکا : مومنتوم اتریوم تا قبل از ادغام کند خواهد شد

بانک آف آمریکا معتقد است تا زمانی که اتریوم بر مشکلات خود غلبه نکرده باشد، بلاک چین‌های رقیب مانند بایننس اسمارت چین (BSC)، ترون (Tron)، آوالانچ (Avalanche) و سولانا (Solana) سهم عمده بازار را به خود اختصاص خواهند داد. الکش شاه (Alkesh Shah)، تحلیلگر BofA در یادداشتی نوشته:

سرمایه‌گذاران به احتمال زیاد متوجه شده‌اند که انتقال قریب‌الوقوع اتریوم به مکانیسم اثبات سهام (PoS)، نگرانی‌های مقیاس‌پذیری و هزینه‌های بالای تراکنش را برطرف نخواهد کرد.

معامله‌گران تأکید کرده‌اند که فرآیند ادغام منجر به جهش قیمتی کوتاه مدت اتریوم خواهد شد، اما آینده بلندمدت این دارایی با توجه به وضعیت اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال بیت کوین، نزولی خواهد بود.

پس از سخنرانی روز جمعه  جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، در Fed’s Jackso Hole، بازارهای ارز دیجیتال و سهام آمریکا با ریزش قیمتی مواجه شدند. قیمت بیت کوین (BTC)، بزرگترین رمزارز بازار 4 درصد سقوط کرد و به زیر 21 هزار دلار رسید. اتریوم نیز با کاهش قیمت 8 درصدی با قیمت 1559 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مومنتوم اتریوم چیست؟ آیا اتریوم در بلندمدت نزولی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر