;
coinex

رنگ‌بندی آیفون 14 پرو فاش شد؛ 5 رنگ جذاب!

در طول هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی درباره آیفون 14 منتشر شده است و حالا به لطف افشاگران رنگ‌بندی آیفون 14 پرو در 5 رنگ مختلف فاش شده است.

طی چند هفته گذشته، گزارش‌های زیادی در رابطه با سری آیفون 14 منتشر شده است. با توجه به گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، گوشی‌های سری آیفون 14 به طور رسمی در ماه آینده عرضه خواهند شد. حالا و در حالی که کمتر از دو هفته تا عرضه سری آیفون 14 باقی مانده است، به نظر می‌رسد آیفون 14 پرو محبوب‌ترین نسخه از این سری جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: ارسال رایگان پیامک با آیفون 14 ؛‌ اینترنت ماهواره‌ای به آیفون‌های جدید می‌آید!

رنگ‌بندی آیفون 14 پرو این بار با رنگ آبی تیره و بنفش

آیفون 14 پرو با صفحه نمایش با طراحی حفره پانچ عرضه می‌شود. این اولین آیفونی است که از این طراحی استفاده می‌کند. البته با نگاهی به آخرین گزارش‌ها، تنها پنل جلویی آیفون 14 پرو تغییر خواهد کرد و قاب پشتی بدون تغییر در طراحی در پنج رنگ مختلف ارائه می‌شود، بنابراین طرفداران آیفون انتخاب‌های بیشتری در زمان عرضه دارند.

رنگ‌بندی آیفون 14 فاش شد؛ 5 رنگ جذاب!

در چند روز گذشته نموداری از مقایسه این پنج رنگ، بر اساس داده‌های زنجیره تأمین اپل، ارائه شد. در ابتدا باید اشاره کرد که، رنگ نوک مدادی کلاسیک، نقره‌ای و طلایی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. این رنگ‌ها همیشه هر ساله برای سری پرو ارائه شده است. اما دو رنگ آبی و بنفش متفاوت‌ترین گزینه‌های رنگ‌بندی آیفون 14 پرو هستند. این دو رنگ در حال حاضر بیشترین توجه را به خود در شبکه‌های اجتماعی جلب کرده‌اند.

در میان آن‌ها، رنگ آبی تیره از گزینه‌هایی است که از سری آیفون 13 پرو به این نسخه آمده است. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی بر این عقیده‌اند که رنگ این سری به خوبی نسل قبلی نیست. در مورد رنگ بنفش جدید هم  گفته‌اند که خیلی تیره است. مدلی که قبلاً افشا شده بود نیز به عنوان ماشین پیرمرد نامیده شده و مورد انتقاد قرار گرفته است!

با این حال، شایان ذکر است که اخباری از زنجیره تامین به گوش می رسد مبنی بر اینکه رنگ بنفش آیفون 14 پرو این بار دارای شیب رنگی (ترکیب تدریجی از چند رنگ) است و این امر با نورهای مختلف، گاهی سطحی و گاهی تاریک، جلوه های مختلفی را منعکس می‌کند می‌تواند جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

اگر شایعات صحت داشته باشند، نسخه آیفون 14 پرو احتمالاً این بار محبوب ترین نسخه سری جدید آیفون می‌شود. با نگاهی به این پنج گزینه رنگی، کدام یک از آنها را ترجیح می دهید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر