;
coinex

یکی از رهبران کلیدی پروژه متاورس از شرکت متا جدا شد!

براساس گزارش اخیر خبرگزاری رویترز، یکی از رهبران کلیدی پروژه متاورس از کمپانی متا جهت پرداختن به یک فرصت شغلی جدید جدا شده است.

خروج شارما از Horizon زمان نامناسبی صورت گرفت و می‌تواند عواقب بزرگی برای آینده پروژه متاورس در پی داشته باشد‌. پروژه متاورس یک هدف بزرگ و جاه‌طلبانه بود که آینده و اعتبار شرکت متا تا حد زیادی به آن بستگی دارد. این پروژه در ابتدا توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرد اما در ادامه، با کاهش چشمگیر قیمت زمین‌های متاورس نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران نسبت به آن تغییر کرد.
اخیرا برای معرفی و جذب طرفدار Horizon Worlds در فرانسه و اسپانیا، مدیرعامل متا (مارک زاکربرگ) یک اسکرین‌شات را در Horizon منتشر کرد که در آن می‌توان چشمان بی‌روح و مرده کاراکتر او را مشاهده کرد. این موضوع در هفته گذشته به یکی از میم‌های پرطرفدار فضای مجازی تبدیل شد. البته چند روز بعد مارک زاکربرگ تصویر یک آواتار با جزییات بیشتر را منتشر کرد اما این واکنش برای جبران ضرر وارد شده کافی نبود.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

خروج یکی از رهبران کلیدی پروژه متاورس و شایعات به وجود آمده درباره آینده متا

به‌نظر می‌رسد که خروج یکی از رهبران کلیدی پروژه متاورس و مورد تمسخر قرار گرفتن آواتار زاکربرگ، در مقایسه با ضربه‌هایی که این پروژه در آینده متحمل می‌شود بسیار ناچیز باشند.

Horizon Worlds

کمپانی متا با رونمایی از سخت‌‌افزارهای جدید کار خود را ادامه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به هدست واقعیت مجازی این شرکت اشاره کرد که در ماه اکتبر به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

با وجود تمام تلاش‌هایی که برای به نتیجه رساندن متاورس صورت گرفته، احتمال می‌رود که این پروژه نه تنها سودی برای متا به ارمغان نیاورد، بلکه هزینه‌های گزافی را برای کمپانی به همراه خواهد داشته باشد. لازم به ذکر است که بخش آزمایشگاه‌‌های واقعیت مجازی متاورس طی سه ماه گذشته حدود ۲.۸ میلیارد دلار سرمایه از دست داده است.

در ادامه، سخنگوی متا در ارتباط با خروج یکی از رهبران کلیدی متاورس (شارما) از پروژه، اظهار کرد که ما از شارما به‌خاطر تمام خدماتی که طی شش سال اخیر ارائه داده سپاس گذاریم. به لطف رهبری او، گروه Horizon به یک تیم قدرتمند با اهداف بلند پروازانه تبدیل شده است. همچنین، متا همیشه مکان مناسبی برای رشد چنین رهبرانی است. برای شارما آرزوی موفقیت می‌کنیم و بسیار مشتاق هستیم که عملکرد او را در آینده مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کناره‌گیری یکی از رهبران کلیدی متاورس از کمپانی متا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر