;
coinex

کنسل شدن سریال رزیدنت اویل بعد از تنها 1 فصل پخش!

ساخت ادامه سریال Resident Evil که به تازگی از سوی نتفلیکس به نمایش درآمده بود، کنسل شد. کنسل شدن سریال رزیدنت اویل برای مخاطبان آن خبر ناراحت‌کننده‌ای بود.

سریال جدید نتفلیکس که در ژانر ترسناک، علمی‌تخیلی و اکشن بود و بر اساس بازی با همین نام ساخته شده بود، نتوانست به اندازه بازی‌های ویدیویی سری Resident Evil موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

کنسل شدن سریال رزیدنت اویل

نتفلیکس رسما اعلام کرد ساخت دنباله این سریال که تنها یک فصل از آن منتشر شده بود، کنسل شده است. این اقتباس که در طول دو خط زمانی، شیوع ویروس مرگبار را در راکون سیتی روایت می‌کرد، بازخوردهای بسیار منفی‌ از جانب طرفداران و منتقدان دریافت کرد. به طور خلاصه باید گفت که از همان ابتدا به نظر نمی‌رسید ادامه پیدا کند.

کنسل شدن سریال رزیدنت اویل
کنسل شدن سریال رزیدنت اویل

سریال Resident Evil که در ماه جولای پخش شد، شروعی نسبتا قوی داشت؛ چرا که در رتبه دوم لیست “پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس” قرار گرفت. اما این موفقیت گذرا بود و نتوانست تماشاگران را به اندازه کافی برای تماشای اپیزودهای بعد، علاقه‌مند نگه دارد.

واکنش طرفداران و مخاطبان عمومی نسبت به این اثر بسیار منفی بود. در Rotten Tomatoes سریال رضایت تنها ۲۲ درصد از تماشاگران را به دست آورد، در حالی که طرفداران متاکریتیک در نشان دادن احساسات خود در رابطه با این اقتباس حتی ظالم‌تر بودند و امتیاز ۱.۴ از ۱۰ را به آن دادند.

این سریال تنها و اولین اقتباس از بازی‌های ویدیویی Resident Evil نیست. میلا یوویچ سال‌ها پیش در یک سری فیلم شش قسمتی بازی کرده بود که بهترین نقدها را دریافت نکرد اما در سریال جدید مخاطبان سری را کلافه نکرد.

سال گذشته نیز فیلم سینمایی Resident Evil: Welcome to Raccoon City با بازی کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، رابی آمل در نقش کریس ردفیلد و هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین اکران شد. این اثر ترسناک علمی‌تخیلی نیز نتوانست نظر مثبت منتقدان را به دست آورد و امتیاز ۳۰٪ در RottenTomatoes گرفت، در حالی که طرفداران با امتیاز ۶۵٪ نشان دادند که رضایت بیشتری از فیلم داشتند.

در عین حال، این پایان رزیدنت اویل در نتفلیکس نیست. Resident Evil: Infinite Darkness یک مجموعه انیمیشنی است که در سال ۲۰۲۱ پخش شد و حول شخصیت‌های کلر و لئون در مبارزه با انبوهی از زامبی‌ها در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌گذشت. تا این لحظه نتفلیکس هیچ اشاره‌ای به آینده سریال انیمیشنی نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کنسل شدن سریال رزیدنت اویل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا سریال مزخرف و تو مخیه ارتعاش منفی زیادی داره مثه آهنگ های بیلی ایلیش

    پاسخ