;
coinex

تست نهایی گوشی های سامسونگ بعد از تولید چگونه است؟ [+ویدیو]

شرکت سامسونگ در پی اثبات صحت ادعاهای خود درباره مقاومت بالای گلکسی زد فولد 4، ویدیویی را از تست نهایی گوشی های سامسونگ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

شرکت سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked خود در اوایل این ماه، ادعا کرده است که آخرین گوشی‌های تاشوی این شرکت از دوام و مقاومت بالایی در شرایط مختلف برخوردار هستند.

حال در این چند روز اخیر شرکت سامسونگ برای اثبات سخنان خود ویدیویی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که در آن مراحل تولید و آزمایش‌هایی که قبل از عرضه رسمی گوشی گلکسی زد فولد 4 به بازار، روی آن انجام شده است را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

تست نهایی گوشی های سامسونگ

در ابتدای این ویدئو مراحل پایانی تولید این گوشی با ربات‌هایی که قاب پشتی گوشی را در محل مناسب قرار می‌دهند، به نمایش گذاشته می‌شود. پس از آن، ارزیابی عملکرد دستگاه در بخش‌های مختلف آغاز می‌شود. این ارزیابی شامل تست حسگرهای لمسی و مجاورتی، قلم S و قابلیت‌های پرداخت اینترنتی گلکسی زد فولد 4 می‌شود.

سپس تست شبکه و دوربین انجام می‌شود که در این قسمت وضعیت انتقال و دریافت شبکه اتصالی و عملکرد دوربین دستگاه به طور کامل بررسی می‌شود. پس از تکمیل این موارد، مجموعه‌ای از تست‌های دوام و مقاومت دستگاه آغاز می‌شود.

در اولین آزمایش، دوام و مقاومت این گوشی در برابر آب داخل یک محفظه تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد. دستگاه‌هایی که در این آزمایش عملکرد مناسبی داشته باشند برای تست تا شدن آماده می‌شوند که در این بخش بازوهای رباتیک چندین مرتبه گوشی‌ها را باز و بسته می‌کنند تا مشکلات احتمالی در مکانیسم تا شدن این دستگاه‌ها را بررسی کنند.

سپس ربات دیگری کلیدهای کناری گوشی را با فشار دادن مکرر آنها آزمایش می‌کند و در نهایت این فرآیند با تست مقاومت دیگری در برابر آب به پایان می‌رسد. در آخرین آزمایش مقاومت در برابر آب، آب با فشار بالایی از همه جهات روی گوشی گلکسی Z Fold 4 اسپری می‌شود و پس از آن نیز برای اطمینان بیشتر این دستگاه کاملا در آب غوطه ور می‌شود.

همچنین با این که این ویدیو درباره گوشی گلکسی زد فلیپ 4 نبوده، اما در آخرین تست مقاومت در برابر آب، شاهد حضور این گوشی در ویدیو هستیم که نشان می‌دهد سامسونگ این گوشی را نیز همراه با گلکسی زد فولد 4 مورد آزمایش‌ قرار داده است. در ادامه این ویدیو را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویدیو منتشر شده از تست نهایی گوشی های سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر