;
coinex

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون [آموزش تصویری]

اگر برای نصب سه اکانت واتساپ در iOS دچار مشکل شده‌اید نگران نباشید، زیرا تکراتو در ادامه آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون را ارائه کرده است.

واتساپ پیام رسانی است که مخاطبان زیادی خصوصا در ایران از آن استفاده می‌کنند. یکی از مشکلاتی که در این اپ دیده می‌شود، عدم امکان فعال کردن چند اکانت بر روی یک واتساپ است و اگر کسی قصد داشته باشد بیش از یک اکانت واتساپ داشته باشد، باید اپلیکیشن‌هایی مانند واتساپ بیزینس، جی بی واتساپ و  … نصب کند. در این موارد، گوشی‌های آیفون با محدودیت‌هایی که در نصب برنامه دارند، کار را بیش از پیش سخت می‌کنند.

از این رو، ما در ادامه نحوه نصب چندین اکانت واتساپ روی گوشی آیفون را توضیح داده‌ایم. نصب سومین اکانت واتساپ در iOS به راحتی امکان پذیر است و شما کاربران آیفون هم می‌توانید مانند کاربران اندروید از این قابلیت مهم بهره ببرید. پس با آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون

روش‌هایی برای اجرای چندین حساب واتس آپ در گوشی موبایل آیفون و اندروید وجود دارد. در این گفتار ما قصد داریم نحوه نصب چندین اکانت واتساپ روی گوشی آیفون را به شما آموزش دهیم. بنابراین شما می‌توانید از 2 اکانت واتس اپ، 3 اکانت واتس اپ و حتی 4 اکانت واتس اپ استفاده کنید. با فراگیری نحوه نصب، به راحتی می‌توانید چندین واتساپ در یک گوشی داشته باشید و از کار کردن با آنها لذت ببرید.

آموزش نصب واتساپ سوم در اپل به روش‌های مختلف

برای اجرای دو یا چند اکانت واتس اپ در دستگاه خود نیازی به انجام هیچ کار سختی نیست. واتس‌اپ یکی از بزرگترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی آنلاین است که از داده‌های اینترنتی برای ارسال پیام‌هایی که شامل متن، تصاویر، ویدیوها، GIF، اسناد، مکان کاربر، کلیپ‌های صوتی، مخاطبین تلفن و یادداشت‌های صوتی برای سایر کاربران هستند، استفاده می‌کند. WhatsApp Messenger یک برنامه سرتاسر رمزگذاری شده برای گوشی‌های هوشمند است.

بسیاری از کاربران ممکن است برای داشتن سه واتساپ در یک گوشی از نسخه‌های غیر اصلی استفاده کنند و نتیجتا اقدام به نصب 3 واتس اپ در گوشی کنند که استفاده از نسخه‌های فورک شده واتس‌اپ مشکل ساز خواهد بود.

اگرچه ممکن است به شما قول ارائه برخی از ویژگی‌های عالی را بدهند که در نسخه اصلی واتس‌اپ از سوی توسعه‌دهنده اصلی موجود نیست. بسیاری از برنامه‌ها که برای این منظور استفاده می‌شوند، از نسخه‌های تغییر یافته واتس‌اپ بوده و ممکن است حریم خصوصی شما را مختل کنند، زیرا پیام‌ها در سرورهای معتبری ارائه نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت استیکر واتساپ ؛ چگونه عکس را به استیکر تبدیل کنیم؟

حل مشکل صدا در تماس تصویری واتساپ

استفاده از واتساپ بیزنس

پیام رسان واتساپ دارای یک نسخه استاندارد است که تمامی کسانی که مایل هستند از این پیام رسان استفاده کنند، آن را برروی گوشی خود نصب کرده‌اند.

واتساپ یک نسخه بیزنس دارد که می‌توان از آن نیز استفاده کرد. پیام رسان واتساپ بیزنس نیز از نسخه‌های مهم و اصلی است که شما می‌توانید از طریق آن یک شماره دیگر را نصب را نیز نصب کنید.

نصب این نسخه بسیار راحت است و شما می‌توانید مانند نصب نسخه اصلی عمل کنید. در ابتدا لازم است واتساپ بیزنس را از گوگل پلی دانلود کنید و آن را بر روی گوشی آیفون خود نصب کنید. در ادامه مراحل گفته شده را دنبال کرده و شماره جدید خود را برای نصب نسخه بیزنس وارد کنید.

تا اینجا شما دارای دو اکانت واتساپ هستید.

نصب سه اکانت واتساپ در iOS : روش اول

ابتدا باید برنامه WhatsApp را از App Store دانلود کنید. اگر قبلاً آن را روی آیفون خود نصب کرده‌اید، می‌توانید مستقیماً به مرحله بعدی بروید.

برای فعال سازی سه اکانت واتساپ در یک گوشی ios، مرورگر وب سافاری را در دستگاه خود باز کنید و این URL را وارد کنید: www.tutuapp.vip

در ادامه برای نصب واتساپ سوم در آیفون، روی دکمه دانلود ضربه بزنید تا TuTuApp را در آیفون خود نصب کنید. فرآیند نصب به محض ضربه زدن بر روی نماد نصب آغاز می‌شود.

پس از اتمام نصب، به سادگی باید اپلیکیشن Settings را روی گوشی خود راه اندازی کنید. برای انجام این کار به تنظیمات بروید، سپس General را انتخاب کنید و بعد روی Profile & Device management ضربه بزنید. پس از آن، باید به گواهی «Chinasoft Resource Corporation» اعتماد کنید.

برای اجرای سه واتساپ مجزا در یک گوشی ios برنامه TuTuApp را در دستگاه خود باز کنید و  WhatsApp++ را جستجو کنید. وقتی روی متن ضربه می‌زنید، آیکون واتس‌اپ روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود و درست در زیر آیکون یک دکمه سبز رنگ پیدا می‌کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی روی آن دکمه دانلود ضربه بزنید تا دومین واتس اپ دانلود شده در دستگاه شما دریافت شود.

پس از اینکه دانلود با موفقیت کامل شد، iOS از شما اجازه می‌خواهد تا برنامه را روی دستگاهتان نصب کند. برای نصب واتساپ سوم در آیفون و شروع فرآیند نصب، کافی است روی آن ضربه بزنید و دانلود به طور خودکار آغاز می شود.

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون

بعد از اینکه مراحل فوق را با موفقیت انجام دادید، آیفون شما آماده اجرای چندین حساب واتساپ خواهد بود. برای فعال کردن اکانت دوم واتس اپ خود باید مراحل نصب را ارسال کنید و برای انجام این کار باید فرآیند فعال سازی استاندارد را دنبال کنید.

برنامه WhatsApp++ را در iDevice خود باز کنید و جزئیات حساب WhatsApp خود را وارد کنید. با این حال، مطمئن شوید که از یک شماره تلفن ثانویه استفاده می‌کنید که قبلاً برای هدف فعال سازی و تأیید ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید:

سیو مسیج در واتساپ ؛ چگونه در Whatsapp یادداشت برداری کنیم؟

حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ اندروید و iOS

نصب سه اکانت واتساپ در iOS : روش دوم

روشی که در این بخش به بررسی آن می‌پردازیم، نصب سه اکانت واتساپ در iOS با استفاده از از نرم افزار Dual Messenger for WhatsApp است. پس نسخه آیفون نرم افزار Dual Messenger for WhatsApp را که رایگان است در ابتدا دانلود کنید.

بعد از دانلود برنامه را نصب کنید. در ادامه برنامه از شما می‌خواهد تا شماره موبایل خود را وارد کنید. روال کار بسیار ساده است. این نرم افزار حجمی در حدود 8 مگابایت دارد.

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون

نصب سه اکانت واتساپ در گوشی‌های اپل : روش سوم

نصب برنامه hip4u برای داشتن 3 اکانت واتساپ در ایفون می‌تواند به شما کمک کند. hip4u اپلیکیشن دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای این منظور براساس مراحل زیر عمل کنید:

  • برنامه HIP4U را دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب برنامه، طبق مسیر Settings > General > profiles پیش روید و روی برنامه کلیک کنید و گزینه Trust را بزنید.
  • برنامه را اجرا و در قسمت Search (جست و جو) نام واتساپ را تایپ کنید.
  • گزینه Download را انتخاب کنید.
  • پس از دانلود، برنامه واتساپ در لیست برنامه‌های شما قابل مشاهده است.

اگر هنگام دانلود و نصب برنامه با ارور مواجه شدید، مراحل فوق را با فیلتر شکن امتحان کنید.

نصب سه اکانت واتساپ در iOS : روش چهارم

استفاده از برنامه WhatsApp++ duplicate نیز برای داشتن اکانت سوم واتساپ در آیفون امکان پذیر است. برای دانلود و نصب این برنامه نیز باید وارد سایت www.tutuapp.vip شوید، سپس برنامه را دانلود و نصب کنید.

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون

برای فعال سازی سه اکانت واتساپ در یک گوشی ios، مرورگر وب سافاری را در دستگاه خود باز کنید و این URL را وارد کنید: www.tutuapp.vip

بعد از دانلود کردن برنامه آن را نصب کرده و سپس اپلیکیشن را باز کنید. شماره مورد نظر که قصد دارید واتساپ سوم را با آن نصب کنید وارد کرده و مراحل را دنبال کنید.

نصب سه اکانت واتساپ در iOS : روش پنجم

از اپلیکیشن GbWhatsapp را نیز می‌توانید به عنوان اپ سوم واتساپ در گوشی اپل استفاده کنید. برنامه را دانلود کرده و بعد از دانلود کردن آن را نصب کنید. سپس اپلیکیشن را باز کنید. شماره مورد نظر که قصد دارید واتساپ سوم را با آن نصب کنید وارد کرده و مراحل را دنبال کنید.

مزایای برنامه‌های کلون شده برای داشتن سه اکانت واتساپ

۱- در مقایسه با استفاده از واتس اپ مود شده مانند GBWhatsApp، فضای کمتری مصرف می‌کند. GBWhatsApp تقریباً 120 مگابایت فضا مصرف می‌کند و خود برنامه 17 تا 20 مگابایت حجم دارد. از طرف دیگر، برنامه‌های Cloning حدود 3-7 مگابایت حجم دارند.

۲- به دلیل شبیه سازی برنامه‌ها به جای نصب برنامه‌ها از منبع قسمت سوم، ایمن‌تر و کمتر در برابر ویروس آسیب پذیر است. برنامه‌ها نیز به عنوان برنامه اصلی خود رمزگذاری شده‌اند.

۳- همانطور که در بالا گفته شد فقط با نصب 2 برنامه می‌توانید چندین حساب ایجاد کنید، بنابراین فضای ذخیره سازی را در مقابل نصب برنامه‌های جداگانه با حجم تقریباً 20 مگابایت حفظ کنید.

بررسی مشکلات استفاده از جایگزین‌های واتساپ فورک شده

1- نسخه‌های تغییر یافته واتس اپ به دلیل امنیت کمتر سرورهای میزبان، بیشتر مستعد تزریق بدافزار و جاسوس افزار هستند. آنها آسیب پذیرتر هستند و به داده‌های کاربران آسیب وارد می‌کنند.

2- نسخه‌های دیگر از WhatsApp رمزگذاری نشده‌اند و بنابراین هر پیامی که ارسال می‌کنید ممکن است توسط شخص سوم خوانده شود. ارسال هرگونه اطلاعات محرمانه مانند اعتبار بانکی، گذرواژه یا هر جزئیات شخصی دیگری که ممکن است حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد بسیار خطرناک است.

آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون

۳- استفاده از WhatsApp Plus یا GBWhatsApp غیرقانونی نیست، اما برخلاف سیاست‌های WhatsApp است. این ممکن است شرکت را وادار کند که استفاده از واتس اپ شما را ممنوع کند.

۴- این برنامه‌ها مجوزهایی را می‌خواهند که معمولاً برای کار با برنامه غیر ضروری هستند. بنابراین، برنامه‌های اصلاح‌شده می‌توانند از اطلاعات شخصی کاربران استفاده کنند که در صورت استفاده از تلفن شما برای هر هدف تجاری می‌تواند خطرناک باشد.

در این مطلب که درباره نحوه نصب چندین اکانت واتساپ روی گوشی آیفون بود به آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون پرداختیم. اگر گوشی آیفون دارید و شما هم قصد دارید واتساپ سوم را بر روی گوشی خود نصب کنید، این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. واتساپ قابلیت‌ها و امکانات زیادی را به کاربران خود عرضه می‌کند اما مشکلی که کاربران با آن رو به رو بودند داشتن چندین اکانت واتساپ در یک گوشی بود اما خوشبختانه این مشکل نیز قابل حل است و شما می‌توانید چندین اکانت واتساپ بر روی گوشی خود داشته باشید. آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون که در این مطلب ارائه شد، می‌تواند به شما کمک کند.

سوالات متداول

روش نصب چندین اکانت واتساپ در یک گوشی چگونه است؟

ما می‌توانیم هم در گوشی‌های اندروید و هم آیفون به جای یک اکانت واتساپ چندین اکانت واتساپ داشته باشیم. اما باید روش نصب چندین اکانت را یاد بگیریم. روش نصب در هر دو مدل سیستم عامل ساده است و شما می‌توانید از توضیحاتی که در این مطلب برای این موضوع ارائه شد، کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش نصب واتساپ سوم در آیفون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر