;
coinex

آموزش ساخت استیکر واتساپ ؛ چگونه عکس را به استیکر تبدیل کنیم؟

چگونه استیکر واتساپ بسازیم ؟ اگر قصد دارید در واتساپ هنگام چت کردن با دوستان خود از استیکرهای اختصاصی استفاده کنید با آموزش ساخت استیکر واتساپ همراه ما باشید.

استیکرها یکی از راه‌های جالب و متفاوت برای ابراز احساسات در واتساپ هستند. در حال حاضر نیز استیکرهای زیادی در این پیام‌رسان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را دانلود و استفاده کنید اما بسیاری از کاربران مایل هستند استیکرهایی برای استفاده شخصی خود داشته باشند.

با آموزش ساخت استیکر واتساپ می‌توانید از استیکرهای شخصی خود در این پیام‌رسان استفاده کنید. اما آیا در مورد آموزش ساخت استیکر Whatsapp اطلاعاتی دارید؟ طریقه درست کردن استیکر واتساپ در اندروید و iOS به چه صورت است؟ نحوه تبدیل عکس به استیکر واتساپ چگونه است؟

اگر شما هم با چنین سوالاتی رو به رو هستید نیازی به نگرانی نیست زیرا ما با آموزش ساخت استیکر Whatsapp  به شما کمک می‌کنیم تا بهترین استیکرها را برای استفاده خود آماده کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

آموزش ساخت استیکر واتساپ

واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است و افراد بی‌شماری در طول روز برای ارسال پیام و تماس‌های صوتی و تصویری از آن استفاده می‌کنند. یکی از راه‌های برقراری ارتباط، استفاده از استیکر است که محبوبیت بالایی هم دارد.

ما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید از استیکرهای شخصی برای این امر استفاده کنید. نحوه تبدیل عکس به استیکر واتساپ و درست کردن استیکر در این شبکه اجتماعی آسان است و برای انجام آن راهکارایی وجود دارد و باید از اپلیکیشن‌های متفرقه استفاده کرد.

اگر به دنبال پاسخ سوال چگونه استیکر واتساپ بسازیم هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چگونه استیکر واتساپ بسازیم ؟

ساخت استیکر برای واتساپ بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحتی از طریق راهکارهایی که در ادامه آمده است نسبت به ساخت استیکرهای دلخواه خود اقدام کنید. پس با ما همراه باشید.

آموزش ساخت استیکر واتساپ با برنامه Sticker Studio – WhatsApp Sticker Maker

برای درست کردن استیکر در واتساپ، یکی از بهترین برنامه‌ها Sticker Studio است. ما در ادامه نحوه تبدیل عکس به استیکر واتساپ توسط این برنامه را توضیح می‌دهیم.

ابتدا برنامه را دانلود کرده و پس از دانلود و نصب آن در صفحه اول آیکون + را لمس کنید.

آموزش ساخت استیکر واتساپ

در این مرحله، در یک پنجره جدید چندین گزینه برای شما به نمایش در می‌آید. گزینه اول Select gif است که به شما این امکان را می‌دهد تا با تصاویر GIF استیکر بسازید.

گزینه دوم Select video است که با آن می‌توانید با کلیپ‌های ویدیویی استیکر بسازید. گزینه سوم Text sticker است که با انتخاب آن می‌توانید استیکر متنی ایجاد کنید.

گزینه Select photo برای ساخت استیکر واتساپ با عکس است و گزینه آخر نیز دوربین گوشی را باز می‌کند تا با دوربین یک عکس بگیرید و آن را تبدیل به استیکر کنید.

با انتخاب Select photo شما به گالری گوشی هدایت می‌شوید و می‌توانید یک عکس انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر در صفحه بعدی می‌توانید آن را ویرایش کنید.

در این صفحه برای ساختن استیکر با عکس دلخواه 3 گزینه پیش روی شما قرار دارد. با انتخاب گزینه Free می‌توانید تصویر را به صورت آزاد برش دهید. با گزینه Square می‌توانید شکل‌های مربعی این کار را انجام دهید و با گزینه Circle هم می‌توانید دایره بکشید.

پس از برش دادن تصویر تیک بالای سمت راست صفحه را لمس کنید تا به صفحه بعدی بروید. در اینجا هم 3 گزینه پیش‌روی شما قرار دارد. گزینه Write را انتخاب و متن را تایپ کنید.

با گزینه Paint می‌توانید شکل‌های دلخواهتان را بکشید و با Add sticker هم می‌توانید یک استیکر دیگر را با این استیکر ترکیب کنید. وقتی کارتان تمام شد دوباره تیک بالای صفحه را بزنید.

در قسمت بعدی، برنامه از شما می‌خواهد برای پک خود یک نام تعریف کنید. پس از اینکه نام را وارد کردید Create را انتخاب کنید.

حالا استیکر در صفحه اول برنامه ظاهر خواهد شد. آن را انتخاب کنید و در پایین صفحه گزینه Add to WhatsApp را لمس کنید تا پروسه ساخت استیکر واتساپ ایفون و اندروید به اتمام برسد. در این برنامه باید برای اضافه کردن یک پک به واتساپ، حداقل 3 استیکر در هر پک داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟

آموزش ساخت استیکر واتساپ با برنامه Sticker.ly

شاید بهترین برنامه برای ساخت استیکر نوشته واتساپ برای ایفون، Sticker.ly باشد. برنامه‌ای که برای اندروید هم در دسترس است و مجموعه گسترده‌ای از ابزارهای مختلف را برای ساختن استیکرهای مدنظرتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ساخت استیکر واتساپ با فیلم یا عکس، ابتدا در صفحه اول روی گزینه + در پایین صفحه بزنید.

سپس در پنجره بعدی برای پک استیکرها نام اضافه و گزینه Create را انتخاب کنید.

حالا روی Add sticker کلیک کنید. در پنجره بعدی برنامه برای دسترسی به گالری از شما اجازه می‌خواهد. سپس می‌توانید تصویر موردنظرتان را در گالری پیدا و انتخاب کنید.

بعد می‌توانید با ابزارهای زیر تصویر، آن را هرطور که می‌خواهید ویرایش کنید. مثلا اطراف سوژه را حذف کنید و در مرحله بعدی به آن متن یا افکت اضافه کنید.

وقتی کارتان تمام شد از بالای صفحه روی Save یا Done بزنید. برای اینکه بتوانید یک پک بسازید باید حداقل 3 استیکر جداگانه بسازید، پس این فرایند را 2 بار دیگر هم تکرار کنید.

نحوه تبدیل عکس به استیکر واتساپ

وقتی پک شما حداقل 3 استیکر داشت، می‌توانید روی گزینه Add to WhatsApp کلیک کنید تا پک شما به واتساپ اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل صدا در تماس تصویری واتساپ

آموزش ساخت استیکر واتساپ با برنامه Wemoji

در این بخش از آموزش ساخت استیکر Whatsapp از برنامه Wemoji استفاده می‌کنیم. برای شروع کافی است برنامه Wemoji را دانلود کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و گزینه Create Sticker را بزنید.

در مرحله بعد، تصویری که می‌خواهید به استیکر تبدیل شود را انتخاب کنید. می‌توانید از گالری یا دوربین گوشی خود کمک بگیرید.

قسمت مورد نظر را مشخص کرده و گزینه Crop را بزنید. لازم به ذکر است که می‌توانید به 3 صورت عکس مورد نظر را برش دهید.

تصویر را در جایگاه مناسب قرار داده و گزینه Save را انتخاب کنید. همچنین با استفاده از گزینه‌های پایین تصویر می‌توانید به استیکر ساخته شده جدید خود، متن و … اضافه کنید

در پایان پک استیکر جدید را ساخته و نام مناسبی برای آن انتخاب کنید و با استفاده از گزینه اشتراک آن را در واتساپ ذخیره و استفاده کنید.

ساخت استیکر واتساپ با برنامه Top Sticker Maker

یکی دیگر از برنامه‌های ساخت استیکر واتساپ با آیفون اپلیکیشن Top Stickers است. این برنامه هم مانند Sticker.ly شامل استیکرهای زیادی می‌شود، اما خودتان هم می‌توانید استیکرهای اختصاصی بسازید.

برای ساخت استیکر با برنامه Top Stickers در آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در برنامه روی آیفون Create ضربه بزنید.
  • در ادامه یک یا چندین عکس را از گالری گوشی‌تان انتخاب کنید.
  • می‌توانید با ابزاری مخصوص پس زمینه را حذف کرده یا اینکه به تصویر متن یا حاشیه اضافه کنید.
  • برای ساخت یک مجموعه استیکر جدید و افزودن آن به واتساپ، روی گزینه Done ضربه بزنید.

با همین چند قدم ساده می‌توانید برای واتساپ استیکر بسازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

آموزش ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر

دو روش برای ساخت استیکر واتساپ از طریق کامپیوتر در ادامه آمده است که به بررسی آنها می‌پردازیم.

یکی از روش‌ها برای ساخت با کامپیوتر این است که در ابتدا پس‌زمینه تصویر را حذف و فرمت آن را به PNG تغییر دهید. یک راه انجام این کار، ساخت استیکر واتساپ با فتوشاپ است. در فتوشاپ می‌توانید یک عکس برای استیکر واتساپ انتخاب سپس پس‌زمینه آن را حذف و تصویر را با فرمت PNG ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید از وبسایت‌هایی که پس‌زمینه تصویر را حذف می‌کنند هم استفاده کنید. برای مثال با وبسایت removebg.

وقتی تصویر آماده شد باید به فروشگاه مرورگر کروم رفته و افزونه WA web plus for WhatsApp را دانلود کنید.

در صفحه افزونه گزینه Add to chrome را انتخاب کنید و سپس بر روی Add Extension کلیک کنید.

وقتی افزونه با موفقیت به مرورگر اضافه شد در بالای سمت راست پنجره مرورگر کروم می‌توانید آن را مشاهده کنید. حالا باید نسخه وب واتساپ را از اینجا باز و وارد حساب خود شوید. حالا بر روی آیکون افزونه که در بالای سمت راست کروم است کلیک و بعد آیکون استیکر را انتخاب کنید.

سپس گزینه Choose file را انتخاب و از منو پاپ‌آپ ویندوز به محلی که تصویرتان را ذخیره کرده بودید بروید و آن را انتخاب کنید.

در نهایت بر روی آیکون ارسال کلیک کنید.

می‌توانید واتساپ را در گوشی باز کرده و این استیکر را به استیکرهای موردعلاقه‌تان اضافه کنید تا همیشه آن را همراه داشته باشید.

روش بعدی برای ساخت استیکر واتساپ استفاده از نسخه وب این شبکه اجتماعی است. اولین مرحله نصب اپ یا رفتن به نسخه تحت وب این پیام‌رسان است. پس از این مرحله، می‌توانید شروع به ساخت استیکر کنید.

برای ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپ واتساپ یا نسخه تحت وب این پیام‌رسان را باز کنید.
  • به چت موردنظر برای ارسال استیکر بروید و روی آیکون ایموجی در پایین صفحه چت کلیک کنید.
  • آیکون مربوط به استیکر در کنار استیکر GIF قرار دارد، آن را انتخاب کنید.

با باز شدن منوی استیکرهای اخیر، روی گزینه Create کلیک کنید تا پنجره انتخاب عکس برای ساختن استیکر باز شود.

یک عکس انتخاب کنید تا درون ادیتور استیکر واتساپ باز شود. در اینجا با استفاده از گزینه‌های مختلف از جمله Outline، ایموجی، استیکر و متن می‌توانید عکس مدنظر خود را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

همچنین امکان افزودن رنگ به استیکر هم وجود دارد. در پایان با کلیک روی گزینه Send، این استیکر را با افراد مدنظرتان به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

ایجاد استیکرهای متحرک در واتساپ

WhatsApp به شما اجازه نمی‌دهد استیکرهای شخص ثالث متحرک را مستقیماً اضافه کنید. برای انجام این کار باید از برنامه‌های دیگر کمک بگیرید. برای ساخت استیکرهای متحرک برای واتس اپ، از برنامه Sticker Maker استفاده می‌کنیم.

  • اپلیکیشن Sticker maker را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • برنامه را اجرا کنید و روی Create a new sticker pack کلیک کنید.
  • یک نام برای بسته استیکر خود تایپ کنید و نام خود را وارد کنید. دکمه Create را بزنید.
  • روی بسته استیکری که به تازگی ایجاد کرده‌اید ضربه بزنید تا استیکرهای متحرک به آن اضافه کنید.
  • روی کادر اول ضربه بزنید و از منو، گزینه Select file را انتخاب کنید.
  • ویدیو یا فایل GIF را که می‌خواهید از آن استیکر بسازید را انتخاب کنید. برنامه به طور خودکار GIF یا ویدیو را فشرده می‌کند و یک استیکر از آن می‌سازد.
  • به همین ترتیب، روی کادرهای دیگر در مرحله 5 ضربه بزنید تا سه برچسب متحرک به بسته استیکر اضافه کنید.
  • پس از افزودن حداقل 3 استیکر، دکمه افزودن به WhatsApp را در پایین فشار دهید.
  • یک چت در واتس اپ راه اندازی کنید و پنل استیکر را باز کنید. استیکرهای متحرک تازه ایجاد شده را در آنجا خواهید یافت. برای ارسال فقط روی آن ضربه بزنید.

بعداً می‌توانید با تکرار مراحل بالا، استیکرهای متحرک واتس‌اپ بیشتری را به همان بسته استیکر اضافه کنید. حتی می‌توانید آیکون بسته استیکر را که در واتساپ نشان داده می‌شود، با ضربه زدن روی نماد Tray در حین افزودن استیکرهای متحرک تغییر دهید.

در این مطلب به آموزش ساخت استیکر واتساپ پرداختیم. واتساپ یک شبکه اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست که کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند. یکی از راه‌های برقراری ارتباط و صحبت با دوستان در این برنامه، ارسال استیکر است که در این مطلب نحوه ساخت استیکر و نحوه تبدیل عکس به استیکر واتساپ ارائه شد.

سوالات متداول

آیا ساخت استیکر با عکس شخصی امکان‌پذیر است؟

استیکر ساختن در واتساپ با استفاده از برنامه‌های مخصوص این کار مثل Sticker.ly یا Wemoji امکان‌پذیر است و شما با این برنامه‌های می‌توانید هر عکسی را تبدیل به استیکر واتساپ کنید و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش ساخت استیکر واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر