;
coinex

پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پخش زنده اینتر کرمونزه را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پخش زنده اینتر کرمونزه امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پخش زنده اینتر کرمونزه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پخش زنده اینتر کرمونزه را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پخش زنده اینتر کرمونزه را تماشا کنید.

پخش زنده پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور

اینتر جذاب و پرستاره سیمونه اینزاگی که یکی از تیم‌های دوست‌داشتنی چند فصل اخیر سری آ است، در فصل جدید با بازگشت لوکاکو و جذب هنریک میخیتاریان و البته حفظ ستارگان سالیان پیش، امیدوار به تکرار درخشش دو فصل پیش و قهرمانی در سری آ است.

اینتر اتفاقا با دو پیروزی پیاپی برابر لچه و اسپزیا شروع خوبی داشت اما در هفته سوم برابر لاتزیوی مائوریتسیو ساری غافلگیر شد و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد.

پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور
پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور 1401, پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور, پخش زنده اینتر کرمونزه, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های لیگ ایتالیا, لوکاکو, هندانوویچ,

کرمونزه تازه صعود کرده به سری آ البته در هر سه بازی ابتدایی خود در سطح اول فوتبال ایتالیا به ترتیب برابر فیورنتینا، رم و تورینو شکست خورده تا بدون امتیاز باشد. دو تیم پیش از این یکبار در دیداری دوستانه در سال ۲۰۱۱ به مصاف هم رفته‌اند که آن بازی را اینتر پیروز شد.

پخش زنده پخش زنده اینتر کرمونزه

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور از Inter feed

پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور از DAZN DE

پخش زنده اینتر کرمونزه 8 شهریور از DAZN IT

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر