;
coinex

آمادگی صرافی‌ها برای واسیل کاردانو : تاریخ نهایی بروزررسانی همچنان مشخص نیست

بروزرسانی واسیل کاردانو به احتمال زیاد در سپتامبر منتشر می‌شود. آمادگی صرافی‌ها برای واسیل کاردانو می‌بایست تا قبل از تاریخ رسمی انتشار این بروزرسانی صورت گیرد.

طبق بروزرسانی اخیر Input Output، توسعه‌دهنده کاردانو، NDAX.io و LCX تنها صرافی‌هایی هستند که آماده واسیل کاردانو هستند. صرافی‌های بایننس، Kraken، Upbit، Hotbit و Bitfinex نیز در 29 آگوست اعلام کردند که به زودی آماده ادغام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:‌ امکان مشاهده پیشرفت واسیل کاردانو میسر شد

آمادگی صرافی‌ها برای واسیل کاردانو

اکثر پلتفرم‌های معاملاتی نظیر کوین بیس همچنان اقدامات لازم برای بروزرسانی واسیل کاردانو را انجام نداده‌اند. Input Output‌ معتقد است که تعداد زیادی از صرافی‌ها در هفته جاری روند یکپارچه‌سازی را آغاز خواهند کرد.

حداقل 25 صرافی که سهم اصلی نقدینگی ADA را در اختیار دارند، می‌بایست قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی واسیل کاردانو اقدامات لازم را انجام دهند. طبق داده‌های منتشر شده توسط PoolTool، اکثر نودهای کاردانو از آخرین نسخه 1.35.3 استفاده می‌کنند.

آمادگی صرافی‌ها برای واسیل کاردانو : تاریخ نهایی بروزررسانی همچنان مشخص نیست

هفتاد و هفت درصد از بلوک‌های اصلی شبکه توسط نود نهایی Vasil ایجاد می‌شوند. این میزان از آستانه 75 درصدی بالاتر است. برنامه‌های غیرمتمرکز پیشرو بر اساس ارزش کل قفل شده (TVL) نیز می‌بایست به آخرین نسخه نود ارتقا داده شوند. Minswap، SundaeSwap و Wingriders، سه dApp برتر شبکه، قبل از راه‌اندازی رسمی واسیل نسخه 1.35.3 را آزمایش می‌کنند.

هفته گذشته، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل Input Output اعلام کرد که هاردفورک واسیل در مرحله تست نهایی قرار دارد. وی افزود که ارتقای واسیل پس از تأخیرهای متعدد به احتمال زیاد در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. بروزرسانی واسیل با فرآیند ادغام اتریوم همزمان خواهد بود.

تاریخ دقیق هر دو ارتقا همچنان فاش نشده است. بروزرسانی جدید کاردانو به نام ریاضیدان فقید و حامی کاردانو یعنی Vasil Dabov نامگذاری شده است. این بروزرسانی قابلیت‌‌های عملکردی بلاک چین کاردانو را بهبود خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آمادگی صرافی‌ها برای واسیل کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر