;
coinex

اظهارات رابرت کیوساکی درباره آینده بازار : اکنون زمان پولدار شدن است

رابرت کیوساکی، یکی از معروف‌ترین تحلیلگران بازارهای مالی به شمار می‌رود. اظهارات رابرت کیوساکی درباره آینده بازار نشان‌دهنده احتمال شروع موج صعودی است.

علی‌رغم سقوط شدید بازارهای مالی،‌ رابرت کیوساکی معتقد است که اکنون زمان مناسبی برای ثروتمند شدن به شمار می‌رود. نویسنده “پدر پولدار، پدر بی‌پول” می‌گوید پیش‌بینی سال 2013 وی از سقوط بازارها هم اکنون در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید:‌ مدیرعامل متاورس نت دراگون یک ربات است!

اظهارات رابرت کیوساکی درباره آینده بازار

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تجاری سال‌های اخیر، اعلام کرده که هم اکنون زمان مناسبی برای پولدار شدن است. او در سال 2013 پیش‌بینی کرده بود که فروپاشی آینده بازارهای مالی عمیق‌تر از بحران سال 2008 خواهد بود.

از زمان پیش‌بینی رابرت کیوساکی، ارزهای دیجیتال به بازار پیوستند. سرمایه‌گذاران ممکن است در موقعیتی قرار گیرند که میلیون‌ها دلار از سرمایه‌شان را از دست بدهند. کیوساکی اعتقاد دارد که به جای اینکه به یکی از افراد شکست خورده بازار تبدیل شوید، می‌بایست به فکر ثروتمند شدن خود باشید.

اظهارات رابرت کیوساکی درباره آینده بازار : اکنون زمان پولدار شدن است

مخالفت با اظهارات رابرت کیوساکی سخت است. وارن بافت (Warren Buffet)، که یکی از مخالفان سرسخت رمزارزهاست نیز در گذشته گفته بود که بهترین موقعیت خرید زمانی فرا می‌رسد که بازارها پر از خون شوند.

همبستگی کریپتوکارنسی‌ و سهام آمریکا

در حال حاضر بازار سهام آمریکا به نمایندگی S&P500، به حرکت نزولی خود ادامه می‌دهد. شاخص S&P500 از سطح حمایتی 4000 دلار به 3950 دلار رسید. بیت کوین نیز تا محدوده 19000-19500 دلار سقوط کرد. ریزش بازار کریپتوکارنسی با واکنش خریداران همراه بود. بزرگترین رمزارز بازار هم اکنون با قیمت 20500 دلار معامله می‌شود.

بسیاری از علاقه‌مندان کریپتوکارنسی از ارتباط معنادار رمزارزها با بازارهای مالی سنتی ابراز ناراحتی می‌کنند. به عقیده آرتور هیز (Arthur Hayes)، بیت کوین هم اکنون در وضعیتی مناسب برای شروع حرکت صعودی قرار دارد. شایان ذکر است که نرخ سرمایه‌گذاری (Funding Rate) بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال برای رمزارز BTC منفی است. این بدان معناست که اکثر مردم در حال فروش بیت کوین‌های خود هستند. بزرگترین حرکات صعودی بازار زمانی رخ می‌دهد که ترس وجود معامله‌گران را فرا گرفته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آینده بازار رمزارزها چیست؟ تا چه حد با اظهارات رابرت کیوساکی درباره آینده بازار رمزارزها موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر