;
coinex

ویوو Y16 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ویوو به تازگی گوشی هوشمند 4G جدید خود را با عنوان ویوو Y16 و با مشخصات قابل توجهی در بازار داخلی کشور چین عرضه کرده است.

شرکت ویوو به تازگی گوشی هوشمند جدید خود به نام  Vivo Y16 4G را در بازار داخلی چین عرضه کرده است. البته طبق شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در روزهای آینده در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی ویوو Y16

اگرچه گوشی Vivo Y16 در کشور چین به صورت رسمی رونمایی شده است، اما جزئیات قیمت آن هنوز در دست نیست. با این حال مشخصات و طراحی این گوشی به طور کامل مشخص شده است.

گوشی Y16 4G از نظر طراحی بسیار مشابه گوشی Vivo Y35 4G است که اوایل این ماه عرضه شد. این گوشی دارای یک قاب صاف با کناره‌های گرد و یک ماژول دوربین مستطیلی شکل است. دوربین دوگانه این گوشی نیز در دو بریدگی بزرگ در پنل پشتی قرار گرفته است.

Vivo Y16 4G دارای یک صفحه نمایش 6.51 اینچی با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس است که یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت مرکزی آن برای جای گیری دوربین سلفی قرار داده شده است. حاشیه‌های موجود در کناره‌های صفحه نمایش نیز کمی ضخیم و قابل توجه هستند.

ویوو Y16

Vivo Y16 به تراشه هلیو P35 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته رم این گوشی را می‌توان با استفاده از رم مجازی تا 1 گیگابایت ارتقا داد. همچنین وجود اسلات کارت حافظه microSD امکان افزایش فضای ذخیره سازی را فراهم کرده است. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی تامین می‌شود.

در بخش اپتیک این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی برخوردار است. در جلوی آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از رابط کاربری Funtouch 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12، پورت USB تایپ C، وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. همچنین طبق اخبار گزارش شده، گوشی Vivo Y16 در دو رنگ مشکی و طلایی با ابعاد 163.95×75.55×8.19 میلی‌متر و وزن 183 گرم عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ویوو Y16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر