;
coinex

پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پخش زنده تاتنهام وستهام را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پخش زنده تاتنهام وستهام امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پخش زنده تاتنهام وستهام به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پخش زنده تاتنهام وستهام را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پخش زنده تاتنهام وستهام را تماشا کنید.

پخش زنده پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور

دو تیم شرایط متفاوتی دارند و گرچه وستهام ۳ امتیازی است، تاتنهام ۱۰ امتیاز دارد. وستهام در سه هفته اول به ترتیب مغلوب من سیتی و ناتینگهام فارست و البته برایتون شد. تیم لندنی در بازی چهارم بالاخره استون ویلا را شکست داد تا بالاخره ۳ امتیاز کسب کند.

پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور
پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور 1401, پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور, پخش زنده تاتنهام وستهام, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ انگلیس, هری کین, آنتونیو کونته, پخش زنده فوتبال انگلیس,

تاتنهام جذاب کنته اما که حالا در حد یک مدعی ظاهر شده، در هفته اول ساوتهمپتون را شکست داد و در هفته دوم برابر چلسی در استمفورد بریج متوقف شد. آن‌ها در ادامه ولورهمپتون و ناتیگهام فارست را شکست دادند که در مجموع نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

پخش زنده پخش زنده تاتنهام وستهام

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور از Tottenham feed

پخش زنده تاتنهام وستهام 9 شهریور از DAZN ES

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر