;
coinex

موتو E22s معرفی شد؛ ارزان‌ترین گوشی موتورولا

شرکت موتورولا به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود یعنی موتو E22s به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت، در بازار اروپا رونمایی کرده است.

شرکت موتورولا در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود یعنی Moto E22s در اروپا رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که این گوشی یک نسخه کوچک شده از Moto G22 باشد که در ماه مارس سال جاری معرفی شد. در ادامه می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

قیمت و مشخصات فنی موتو E22s

گوشی Moto E22s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن اچ‌دی پلاس (720 در 1600 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. درقسمت مرکزی بالای این صفحه‌نمایش نیز سوراخی برای جای گیری دوربین سلفی وجود دارد.

Moto E22s به چیپست هلیو G37 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته با وجود یک درگاه کارت حافظه microSD می‌توان این فضای ذخیره سازی را ارتقا داد. همچنین این دستگاه از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند و از ویژگی‌های امنیتی مانند اسکنر اثر انگشت در کناره و باز کردن قفل با چهره برخوردار است.

موتو E22s

در پنل پشتی گوشی E22s، یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود. همچنین در جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که ظاهرا از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود. ابعاد این گوشی نیز 163.95 در 74.94 در 8.49 میلی‌متر و وزن آن حدود 185 گرم گزارش شده است.

گوشی Moto E22s در حال حاضر با قیمت 159 یورو و در دو رنگ مشکی و آبی در بازار اروپا موجود شده است. شرکت موتورولا هنوز درباره عرضه این گوشی در بازارهای دیگر سخنی نگفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند موتو E22s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر