;
coinex

سری ایسوس راگ فون 6D شامل دو گوشی است [+رندرها و مشخصات فنی]

رندرهای دو گوشی سری ایسوس راگ فون 6D قبل از عرضه رسمی آن در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) منتشر شدند. این دو، جدیدترین گوشی‌های گیمینگ این برند خواهند بود.

ایسوس پس از عرضه دو گوشی راگ فون 6 و راگ فون 6 پرو در ماه ژوئیه (تیر ماه)، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند گیمینگ جدید به عنوان بخشی از خط تولید راگ فون خود است. این سازنده تجهیزات الکترونیکی تایوانی، اخیراً تأیید کرده است که گوشی جدید به نام راگ فون 6D اولتیمیت، مجهز به پردازنده پرچمدار شرکت مدیاتک Dimensity 9000 Plus خواهد بود.

در حالی که هنوز چند هفته با رویداد معرفی رسمی این سری یعنی تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) فاصله داریم، یک افشاگری جدید از 91mobiles مشخص کرده که این شرکت در واقع دو گوشی جدید در یک سری با نام ایسوس راگ فون 6D عرضه می‌کند که شامل راگ فون 6D و راگ فون 6D اولتیمیت خواهد بود. این اطلاعات همچنین اولین تصاویر از طراحی آن‌ها را به ما نشان می‌دهد و همانطور که انتظار داشتیم تقریباً شبیه مدل‌های سری راگ فون 6 هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مشخصات سری ایسوس راگ فون 6D

اطلاعات مورد بحث از افشاگر مورد اعتماد ایوان بلس (از سایت 91mobiles) است که تصاویری از راگ فون 6D و راگ فون 6D اولتیمیت را با رنگ خاکستری ترکیبی جدید را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر می‌بینید، راگ فون 6D از نظر ظاهری به جز رنگ جدیدش تقریباً به طور کامل شبیه سری قدیمی‌تر ایسوس یعنی راگ فون 6 است.

سری ایسوس راگ فون 6D

در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش بدون مانع با حاشیه‌های باریک در بالا و پایین وجود دارد. چیدمان دکمه‌ها نیز بدون تغییر باقی مانده و راگ فون 6D دارای دکمه تنظیم صدا، دکمه روشن/خاموش با تم سبز رنگ و دکمه‌های شانه‌ای در لبه سمت راست است.

ماجرا در مورد ظاهر گوشی راگ فون 6D اولتیمیت هم یکسان است و دقیقاً شبیه گوشی راگ فون 6 پرو است، فقط از نظر رنگ تفاوت دارد. به جای آرم RGB ROG، نسخه اولتیمیت دارای نمایشگر PMOLED رنگی ROG Vision در پنل پشتی، همراه با همان تنظیمات دوربین سه گانه و برند راگ مشابه است. نمایشگر در مدل های اولتیمیت هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد و محل قرارگیری دکمه‌ها نیز یکسان است.

سری ایسوس راگ فون 6D
گوشی سری ایسوس راگ فون 6

تنها تفاوت قابل توجه بین این دو، نوار خاکستری است که از وسط پنل پشتی راگ فون 6D اولتیمیت گذشته است و در راگ فون 6 پرو وجود ندارد. اما ما دقیقاً مطمئن نیستیم که این نوار باریک خاکستری فقط یک طراحی خاص برای زیبایی است یا قرار است کاربردی داشته باشد.

متأسفانه، این نوار باریک هیچ نشانه‌ای از وجود یک سخت‌افزار خاص به دست نمی‌دهد. درباره مشخصات فنی، تا امروز فقط می‌دانیم که راگ فون 6D و راگ فون 6D اولتیمیت مجهز پردازنده پرچمدار شرکت مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 پلاس هستند. اما منتظر اطلاعات بیشتر تا روزهای منتهی به معرفی رسمی خواهیم بود.

در مجموع اما باید دید آیا واقعا طرفداران به دنبال محصولی که تنها پردازنده آن از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به دایمنسیتی 9000 پلاس تغییر کرده خواهند رفت یا نه!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد سری ایسوس راگ فون 6D چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر